Vanhat (klassiset) PC-pelit

189 posts, 10 pages, 112,145 views

Silphid

Posts: 219

#141 • • Silphid
Oi kaikkia ihania vanhoja.
Hakkasin varmaan eniten Supaplexia ja jotain Commander Keeniä.
Veljen kanssa sitten yhdessä enemmän kaikkia, kuten Death Rally, Wolfenstein3D, Duke Nukem, yms..
Voi kun ei muista enää nimiä :/

--
:)

Epailija

Posts: 5,636

#144 • • Epailija Physicist, 2nd class.

juu-zo, 7.5.2009 20:06:
Dos 3.11 löytyy siitä koneesta



Tarkoittanet varmaan Windows 3.11:a. MS-DOS oli noihin aikoihin varmaan versiossa 6.22.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Timce

Posts: 5,381

#145 • • Timce
Olikohan C64:llä "Tykki" tjsp. niminen peli? Ammuttiin joko kavereita, tai tietokonevastustajia tykillä ja ammuaksia oli aivan helvettillien valikoima. Eli alkukantainen versio Wormsista.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

juu-zo

Posts: 577

#146 • • juu-zo *KoneHuone*

Epailija, 9.5.2009 20:22:
---
juu-zo, 7.5.2009 20:06:
Dos 3.11 löytyy siitä koneesta
---


Tarkoittanet varmaan Windows 3.11:a. MS-DOS oli noihin aikoihin varmaan versiossa 6.22.



Tätä tarkoitin. Dos pohjainen kuitenkin tuo windows 3.11 oli ja on edelleen.

--
Respect is not given, it is taken

thomas

Posts: 5,618

#147 • • thomas

Timce, 9.5.2009 20:26:
Olikohan C64:llä "Tykki" tjsp. niminen peli? Ammuttiin joko kavereita, tai tietokonevastustajia tykillä ja ammuaksia oli aivan helvettillien valikoima. Eli alkukantainen versio Wormsista.



scorched earth oli ainakin dossiaikaan
Timce

Posts: 5,381

#148 • • Timce

thomas, 9.5.2009 20:41:
---
Timce, 9.5.2009 20:26:
Olikohan C64:llä "Tykki" tjsp. niminen peli? Ammuttiin joko kavereita, tai tietokonevastustajia tykillä ja ammuaksia oli aivan helvettillien valikoima. Eli alkukantainen versio Wormsista.

---


scorched earth oli ainakin dossiaikaan



Toi se tais olla joo. LLoistava pikkupeli.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

AlexS

Posts: 1,389

#149 • • AlexS kummasetä
Olin ihan kokonaan unohtanu ton Scorchin eli Scorched Earthin...sitä tuli "hieman" hakattua. Parit sanaharkatkin saatiin aina aikaseks kyseisestä pelistä...:)

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Paperino

Posts: 458

#150 • • Paperino Sam-El
Mieleen on jäänyt kun joskus vuosituhannen alussa ostin innosta puhkuen Grand Prix Legendsin läheisestä Kodin Ykkösestä, ja kotiin päästyäni sit kiirehdin pelaamaan. Vartin sisään oli jo itku kurkussa, kun pelissä ei tuntunut pysyvän radalla ollenkaan (vaikka ratilla pelasinkin) :D Parin päivän aktiivisen törmäilyn jälkeen sit alkoi jo pysyä radalla, ainakin lyhyimmällä niistä. Mutta kyllä sit olikin voittajafiilis, kun ensimmäisen kerran pystyi ajamaan paalulle. Nordschleifea en kuitenkaan koskaan pystynyt valloittamaan, parhaalla kierroksellani spinnasin "vain" kaksi kertaa :( Konekuskien vaikeustasoa pystyi säätämään välillä erittäin kova–lähes mahdoton, kisapituutta 40–500 km.

Nykyajan autopelit tuntuvat turhan helpoilta, kun on GPL:llä opetellut "ajamaan". Hauskin ajomallinnus, johon olen viime aikoina törmännyt on GTA 4:ssa, jota jotkut ovatkin sitten valitelleet liian haastavaksi.
nomic

Posts: 4,120

#151 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Silphid, 9.5.2009 14:39:
Oi kaikkia ihania vanhoja.
Hakkasin varmaan eniten Supaplexia ja jotain Commander Keeniä.
Veljen kanssa sitten yhdessä enemmän kaikkia, kuten Death Rally, Wolfenstein3D, Duke Nukem, yms..
Voi kun ei muista enää nimiä :/



Tää kuulostaa just siltä että lanit on pidettävä - ja juuri vanhoilla peleillä. *sydän*
Juhgu

Posts: 7,921

#152 • • Edited Juhgu Virnistelijä

nomic, 15.5.2009 00:05:
---
Tää kuulostaa just siltä että lanit on pidettävä - ja juuri vanhoilla peleillä. *sydän*



No jos abandonwarelaneja haluaa pitää ni se on nykyisin aika helppoa, kun mukaan tarvii ottaa tyyliin kännykät. :D


alek szahala, 9.5.2009 15:43:
---
Näin pari vuotta vanhaan postaukseen, tajusin just että toi on nykyään vetästy freewareks: http://koti.mbnet.fi/pacbros/skitsoproductions/games.html

*joo*


Hienoa! Täytyy kyl heti koittaa erä.
Ja hienoa oli myös se, kun pentuna sai postilaatikkoon kirjeessä minebomberskorpun, jossa oli oma nimi. *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

nomic

Posts: 4,120

#153 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Juhgu, 15.5.2009 00:24:
---
No jos abandonwarelaneja haluaa pitää ni se on nykyisin aika helppoa, kun mukaan tarvii ottaa tyyliin kännykät. :D



Hyi. On se kuitenkin aika eri asia pelata jollain puhelimella...
Waily

Posts: 919

#155 • • Edited Waily | Mindcore, Terrorcraft, Hardcore Malice Records |
Stunts.
Doom.
Wolfenstein.
Heretic.

mutta

Mä diggaailen 8-bittistä enemmän.

Omii suosikkeij:

- Megamanit
- Nekketsu pelit in general ( esim Nintendo World Cup 94' )
- Tetris
- Kid Icarus
- Mariot
ymsyms kymmeniä unohtumattomia.
serotonot

Posts: 3,137

#157 • • Edited serotonot Paul Easy

Paperino, 9.5.2009 21:08

Nykyajan autopelit tuntuvat turhan helpoilta, kun on GPL:llä opetellut "ajamaan". Hauskin ajomallinnus, johon olen viime aikoina törmännyt on GTA 4:ssa, jota jotkut ovatkin sitten valitelleet liian haastavaksi.


testaas rfactoria vaikka gp79-modilla tai touring car legends -modilla.

http://rfactorcentral.com/series_detail.cfm?ID=Grand%20Prix%201979



tai gtr evolutionia.
http://www.gtr-evolution.com/

Mä oon ainaki niihin ihan koukussa :D
Paperino

Posts: 458

#158 • • Edited Paperino Sam-El

serotonot, 15.5.2009 20:46:
---
Paperino, 9.5.2009 21:08

Nykyajan autopelit tuntuvat turhan helpoilta, kun on GPL:llä opetellut "ajamaan". Hauskin ajomallinnus, johon olen viime aikoina törmännyt on GTA 4:ssa, jota jotkut ovatkin sitten valitelleet liian haastavaksi.

---

testaas rfactoria vaikka gp79-modilla.

tai gtr evolutionia.

Mä oon ainaki niihin ihan koukussa :D



Oon vaan "Mac-uskovainen" tätä nykyä. Tosin mielessä on käynyt PC:n hommaaminen pelaamiseen. Tällä hetkellä ei kuitenkaan oo massii, ja musastudiotakin pitäis päivittää :(

On varsinkin tuota GP79-moodia tullut katseltua ja kuolattua :D
serotonot

Posts: 3,137

#159 • • Edited serotonot Paul Easy

Paperino, 15.5.2009 20:49:
---
serotonot, 15.5.2009 20:46:
---
Paperino, 9.5.2009 21:08

Nykyajan autopelit tuntuvat turhan helpoilta, kun on GPL:llä opetellut "ajamaan". Hauskin ajomallinnus, johon olen viime aikoina törmännyt on GTA 4:ssa, jota jotkut ovatkin sitten valitelleet liian haastavaksi.

---

testaas rfactoria vaikka gp79-modilla.

tai gtr evolutionia.

Mä oon ainaki niihin ihan koukussa :D

---


Oon vaan "Mac-uskovainen" tätä nykyä. Tosin mielessä on käynyt PC:n hommaaminen pelaamiseen. Tällä hetkellä ei kuitenkaan oo massii, ja musastudiotakin pitäis päivittää :(

On varsinkin tuota GP79-moodia tullut katseltua ja kuolattua :D



eikös noissa mäkkäreissä pyöri winukka jollain boot campilla tjsp ihan mainiosti?

Ja tohon rfactoriinhan on tulossa 1970 World Sports Car Championship -modi kans täs jossain vaiheessa. Ite odottelen sit kuin kuuta nousevaa!
http://rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=1970%20World%20Sports%20Car%20Championship
Paperino

Posts: 458

#160 • • Paperino Sam-El

serotonot, 15.5.2009 20:54:

eikös noissa mäkkäreissä pyöri winukka jollain boot campilla tjsp ihan mainiosti?



Boot Campia ei oo, kun oon Tigerillä (OS X 10.4) liikenteessä ja sen saa vain Leopardille (10.5). Betaa sai tikrullekin, mutta Leopardin julkaisun jälkeen se vedettiin pois. Lisäksi MacBookini näytönohjain on jokin kuppainen Intelin integroitu 64 Mt:n versio :( Windows ei löydä siitä 3D-tukea, joten bye bye pelit :(:( PS3:lle vois silti joskus hankkia GT 5 Prologuen, siinä ainakin riittää puhtia.