Turunskene.org Open Decks DJ Competition (FINAALI) 31.5.2006 @ Turku

48 posts, 3 pages, 6,927 views

Nega

Posts: 851

#21 • • Nega Mental, Progress

Niska, 29.5.2006 18:33:
Niin ollaanko näitä settejä nauhoittamassa? Vai onko 'oma nauhoitusväline mukaan'? Niinku? Tiätste? Mitä? *ding*



Ei olla nauhoittamassa, eli ota ihmeessä 'nauhuri' mukaan :)
Nega

Posts: 851

#22 • • Nega Mental, Progress

Dasjonna, 30.5.2006 16:54:
Hmöäh. Onko siel edes halpaa viinaa ettei tarvi tällasen opiskelijan ihan liian selvinpäin olla, vai onko taas kallista ku mikä? Selvinpäin ei kehtaa tanssahdella *känni**jiihaa*



Muistaakseni klo 23 asti on häppärit, mutta Seppo voiskin niistä kertoo vielä paremmin?
Dasjonna

Posts: 612

#24 • • Dasjonna - Dreamhall / Love Shack -
"muita tuotteita" Hmm, kaippa noilla pärjää. *känni**uros*
Bio

Posts: 4,429

#26 • • Bio The Bullies / Pinky

Aki A., 31.5.2006 18:35:
Tännekös sit tänään :)



*joo*

ja sit vois yhden kaljan ottaa, eiku siis kaks.. ehkä kolme.. korkeintaan neljä
Cloud

Posts: 2,162

#28 • • Cloud Game Freak
Uuh raahautuisko tänne.. *ding* mut mä en oo vuoden asumisenkaan jälkeen tiedä missä kyseinen kuppila sijaitsee *ding**hih*

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Nega

Posts: 851

#29 • • Edited Nega Mental, Progress

Cloud, 31.5.2006 20:46:
Uuh raahautuisko tänne.. *ding* mut mä en oo vuoden asumisenkaan jälkeen tiedä missä kyseinen kuppila sijaitsee *ding**hih*



katso tosta:

kartta
Cloud

Posts: 2,162

#30 • • Cloud Game Freak

Nega, 31.5.2006 20:55:
---
Cloud, 31.5.2006 20:46:
Uuh raahautuisko tänne.. *ding* mut mä en oo vuoden asumisenkaan jälkeen tiedä missä kyseinen kuppila sijaitsee *ding**hih*

---


katso tosta:

kartta



Tak tak.. kyll mä kuulemma oon nähnyt ton useesti... ja varmasti oonkin ei vaan jotenkin muistu tarkka kohta mieleen =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Avatar
#31 • • trusti Guest
pääsin vasta joskus kahdeltatoista paikalle ja siitä eteenpäin tuliki kiksupolkkaa joka ei hirveesti iskeny, mitä nyt tolerance pisti loppuun ihan hyvää saundia :) mut kiva että tämmösii järkätään, ehkä itsekin joskus mukana :) onnee voittajalle eli nesciolle!
lank

Posts: 2,164

#32 • • lank www.djlank.com
Ihan hyvät kemut ja hyvä kilpailun taso, onnea voittajille ja myös seuraaville sijoille tulleille. PS. vilkalla dj:llä oli kyl isoin haba + kivoin raksu, harmi ettei se osallistunut itse kisaan ;)
peppupeppu

Posts: 11

#33 • • Edited peppupeppu
joo, missasin itekin melkeen koko bileet. pääsin vasta kahdentoista jälkeen perille. En kuullut kuin osan jallun setistä joka oli mun makuun [omistan samoja levyjä ja oli tosi hyviä vaihtoja *hih* ]. Onnea voittajalle!!!!. Olin huomaavanani että äänitys oli päällä. onko mahdollista saada oma setti imutettua lähetettyä minulle sähköpostiin tai jotenkin. Hyvin oli tanssi porukkaa liikkeellä ja oli tosi hienoo päästä soittamaan, siitä isot kiitokset järjestäjille. *jiihaa* *aplodit*

--
:]

Bio

Posts: 4,429

#35 • • Bio The Bullies / Pinky

laite, 1.6.2006 05:30:
Kuka tän nyt voitti? Onnee joka tapauksessa!

*plur*



Nescio voitti.

Juu, laadukkaita settejä tuli. Oli kivaa taas vetää pikkukänät ja puhua kakkaa kaverien kanssa.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#36 • • Jussi Soro choon!
Huh, puolen vuoden urakka on nyt takana, töissä jälleen uskomattoman pirtänä...

Onnea todellakin voittajalle. Tuomariston äänestys oli juuri niin jännittävä kuin olla voi, viimeinen ääni ratkaisi. Kaikki finalistit olivat kuitenkin tuomariston mielestä erittäin valmiita dj:tä bileisiin soittamaan, ja uskoisinkin että jokaiselle löytyy keikkaa tulevaisuudessa ;)

Setit menivät nauhalle Niskan koneelle, koitan säätää sieltä kaikki jakoon mahdollisimman pian.

Kiitokset vielä ihmisille, joita oli aika mukavasti paikalla keskiviikkoillaksi.
jeesboks

Posts: 4,064

#37 • • Edited jeesboks p u p u
Oli kivaa. Paljon kivoja kameleita paikalla. Hyviä settejä pitkin iltaa. Onnea voittajalle.*aplodit*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Seb

Posts: 377

#39 • • Seb

lank, 1.6.2006 11:01:
flunssan lisäks jostakin syystä viel päänsärkykin iski, aautss! *ding*



joo. kaamee kapula.

Hyviä settejä pitkin iltaa. Tais kuitenkin finaali hieman jänskättää, kun mielestäni jokainen finalisti heitti osakilpailuvaiheessa paremman setin kuin eilen. Silti taso oli huikean hyvä, ja oli aika vaikeata päättää kuka kilpailun voittaisi.

Onnea voittajalle.
Nescio

Posts: 181

#40 • • Nescio Antti-Veikko
Joo alkuerät meni paremmin, johtui ehkä myös sitä että jo eilen oli kaamee kapula. Nyt fiilis on kuitenkin hyvä *hymy*. Työt vaan taas kutsuu joten lisää jorinoita ja kiitosia maanantaina kun palaan kotiin.