FUNCTION meets SOHVA 10.5.2006 @ Mikkeli

19 posts, 1 page, 5,370 views

nigel

#3 • • nigel
joo eiköhän saada bileet kasaan ihan mikkeliinkin.. oma setti tosin kuuluu alakerrassa kaiken sortin housen sekoituksena.
Keijo Hujanen

#4 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
Pitäähän se tänne jumalan hylkäämään kaupunkiin edes jotain yrittää...

--
suomen virallinen totuus

domi

#5 • • domi Työn sankari.
Totta, harmi että paikalliset ravintolapitäjät ovat negatiivisellä mielellä uusia yrittäjiä kohtaan *uuh*
Wyvern

#6 • • Wyvern

domi, 6.5.2006 20:36:
Totta, harmi että paikalliset ravintolapitäjät ovat negatiivisellä mielellä uusia yrittäjiä kohtaan *uuh*

Vaikka tää nyt ei näihin bileisiin kuulukaan, mutta miten niin paikalliset ravintolan pitäjät suhtautuvat negatiivisesti uusiin yrittäjiin? Itselläni ihan toisenlaisia kokemuksia tästä kaupungista.

--
Club U

Keijo Hujanen

#7 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
Pakko yhtyä Wyvernin sanoihin. Eiköhän tärkeintä kuitenkin ole se, että musiikin suhteen saadaan kaupunkiin erilaista kulttuuria... Ja vaikka samana iltana järjestettävä Club Fun ilta ei kuulukkaan näihin bileisiin, suosittelen käymään siellä silti kokemaan ja näkemään jotain erilaista.

--
suomen virallinen totuus

Optik

#8 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Jos ois mun rahat tullu jo vihdoin ja viimein tällöin, ni mä oon saletisti tiskillä tilaamassa scheissee ja fiskareita.. *joo*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

domi

#9 • • domi Työn sankari.

Haitok, 6.5.2006 20:57:
Pakko yhtyä Wyvernin sanoihin. Eiköhän tärkeintä kuitenkin ole se, että musiikin suhteen saadaan kaupunkiin erilaista kulttuuria... Ja vaikka samana iltana järjestettävä Club Fun ilta ei kuulukkaan näihin bileisiin, suosittelen käymään siellä silti kokemaan ja näkemään jotain erilaista.

Ilmeisesti mun juttu nyt käsitettiin väärin, en tosin sano että ilmaisutapa olisi mitenkään ymmärrettävä, eli oma vika *nauru* Mutta tarkoitus ei ollut mollata tai dissata Club Funia, Sohvaa, tai mitään muuta Mikkelin bileorganisaatiota, päinvastoin, big thumb up näille.
antOn°

#10 • • antOn° 02200

+ ehkäpä muutama ylläri :)

2 tapahtumaa pienessä kaupungissa ja samana päivänä, kannattaako tollasia infoja enään pihdata. Ellei kyseessä ole tyhjä hypetys..
Wyvern

#11 • • Wyvern

antOn, 8.5.2006 09:34:
---
+ ehkäpä muutama ylläri :)
---

2 tapahtumaa pienessä kaupungissa ja samana päivänä, kannattaako tollasia infoja enään pihdata. Ellei kyseessä ole tyhjä hypetys..

Niinpä ;)

--
Club U

TuomasJ

#12 • • TuomasJ
Mulla ei oo mitään hajuu ylläreistä. Mitä lie
Keijo Hujanen

#13 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
Eli tänään täällä kylässä on ihmeellisesti tunnelmaa, kun kahdessa paikkaa tapahtuu samaan aikaan. Käykääpäs katsomassa mitä paikat tarjoavat!

--
suomen virallinen totuus

Rampe

#14 • • Rampe
Vieläkun nämä tapahtumat olisi perjantaina niin tavan duunarikin voisi kammeta paikalle..
Keijo Hujanen

#15 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
Eikohän sekin ihme kohta tapahdu

--
suomen virallinen totuus

Miazu

#16 • • Miazu Päivänsäde
Onks tää nyt se kuuluiiiisa sohva :D heyy c"mooon it"s only one life *joo**aplodit*
Keijo Hujanen

#17 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
Ehkä tää "Sohva" on se "kuuluisa" Sohva... life is sweet *nauru*

--
suomen virallinen totuus

Unik

#18 • • Unik
Onks tää the sohva mis kukaan ei juo tai juota alkomahoolia yms?
*nauru*
Keijo Hujanen

#19 • • Edited Keijo Hujanen Pressiklubi
UNIK - Sohvassa ei koskaan juoda alkoholia... Yleisö ei ymmärrä sitä... ei promoottorit ja varsinkaan ravintola ei silloin ole samalla linjalla... olet sekoittanut sen johonkin toiseen... ;)

--
suomen virallinen totuus