Club Melting Point 21.7.2006 @ Järvenpää

79 posts, 4 pages, 19,598 views

blade

Posts: 484

#42 • • blade Otus.
Jees! Kesä... ja kesäloma. *hih* Tänne ehdottomasti viimeksikin oli niiiin loistavat. *plur*

--
Energy.

yace

Posts: 463

#43 • • yace Progempi parempi
Tulis jo tulis jo
Valonalle

Posts: 172

#45 • • Valonalle sekopää
Jippii, näehän alkaa mun osalta kohta puolin fyysinen osuus :D näitä odotellessa tässä menee aikaa hyvin :D

--
voehan prkl

yace

Posts: 463

#47 • • yace Progempi parempi
*sydän*Tulis jo huominen *sydän**jiihaa**pökr*
marsa

Posts: 46

#48 • • marsa
lähestyy...lähestyy. Kovasti jo odotellaan. Kuuntelin muuten ton promon ja toimiii*joo*
yace

Posts: 463

#49 • • yace Progempi parempi

mari.st, 20.7.2006 14:40:
lähestyy...lähestyy. Kovasti jo odotellaan. Kuuntelin muuten ton promon ja toimiii*joo*



Ai mun vai
marsa

Posts: 46

#50 • • marsa
joo....huomenna sitten party party*hih*
yace

Posts: 463

#51 • • yace Progempi parempi
Hyvältä näyttää viel noin 20h sitten kolisee *hikoil*
blade

Posts: 484

#52 • • blade Otus.
Jumalauta näähän on ihan hetikohta! *iloinen* *kuolaa*

--
Energy.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#53 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Jos ei olis oma keikka muualla niin olisin kyl takuuvarmasti tullut näihin *uuh*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

blade

Posts: 484

#55 • • blade Otus.
Todellakin! *iloinen*

--
Energy.

Unik

Posts: 4,117

#56 • • Unik
Ai, ai, ai posti toi kasan uusia levyjä tänään *pepsodent*
Ei enää montaa tuntia niin Järvenpää kutsuu. Luxus bileet tiedossa *joo*
Duracell

Posts: 173

#57 • • Duracell Öhkömökö...
Huhhuijaa *jiihaa* Täytyy sanoa, että tämä ilta meni aivan putkeen!! Suuri kiitos järjestäjille ja soittajille...sekä tietenkin kaikille kanssaihmisille *hihu* Oli todella hubaisa ilta kaikenkaikkiaan, hyvää soundia ja paljon tuttuja. Itse viihdyin suurimman osan ajasta tanssilattialla joten juttelut tuttujen kanssa jäi aika vähiin, mutta silti kerkesi tanssimisen lomassa jonkin sanasen vaihtaa *blush* Oli kyllä ehdottomasti hauskin ilta aikoihin!! Tätä lisää kiitos *joo* Kaikki kiteytettynä yhteen lauseeseen..*jiihaa* *tanssittel* Kiitos Jäke! *hihu*
AlexS

Posts: 1,389

#58 • • AlexS kummasetä
Ihan ok kemut. "Progehuone" näytti ja kuulosti hyvältä mut en nyt jaksanu sen enempää jumittaa siellä :) Pääpuolella ajoittain hyvää techtränseä, ajoittain mitään sanomatonta markan tränseä. DSS Heikki soitteli pääasiassa oikein maistuvan setin (Positive remixiä ei tainnu tulla tai sit missasin). Jochen Millerin Silent Elektra remix ja Feeling Electro rokkaili. Kuten myös typy turkoosissa(?) WE/JL paidassa *hymy*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

MiLiaNa

Posts: 53

#59 • • MiLiaNa Aasialainen Taskuvenus/ KRN
Hyvät kemut, ihmetytti vain se että ostin näköjään ennakkotiketin turhaan sillä sitä ei multa missään vaiheessa pyydetty *ding*. Tultiin paikalle nimittäin jo kymmenen aikoihin eikä ovella ollut portinvartijaa. No, vähän nihkeästä alusta huolimatta meno vaan parani loppua kohti ja sekä trance- että progepuolella tuli viihdyttyä.

--
En mä ole vihanen, tää on mun perusilme!

mummoankka

Posts: 369

#60 • • mummoankka
sit vaan seuraavia odotellen,ja kiitos pojille *hali* oli ihan huippua taas!