oma kontribuutio sander van doorn "pimp my track" remix skabaan. magnetic flux projectin tyylille uskollinen techtrance veto.
alternative link:
http://www.megaupload.com/?d=UZQWUDTQ
tekno, trance
lisätiedot - kuuntele
36 posts, 2 pages, 8,602 views
Basso oli muuten aivan helmi.
Sphyxia, 28.4.2006 00:14:
Itse vähän mietiskelin, että missäköhän snare? Pitää kunnella tarkemmin huomenna paremmilla vehkeillä, mutta vaikutti siltä että se snare vähän upposi kaikkeen muuhuun?
Isona plussana sanottava, että pirun hyvin tuotettu saundi kauttaaltaan tähän genreen.
Mutta loppuyhteenvetona: toimii, vaikka voisi ehkä piirun vielä pistää paremmaksi.
Mutta tämä tietty vaan mun mielipide (kuten varmaan onkin ihan selvää :)
a98, 28.4.2006 15:17:
---
Sphyxia, 28.4.2006 00:14:
Itse vähän mietiskelin, että missäköhän snare? Pitää kunnella tarkemmin huomenna paremmilla vehkeillä, mutta vaikutti siltä että se snare vähän upposi kaikkeen muuhuun?
---
eipä sielä muistaakseni mitään perus kiksu snarea olekkaan, kun korkeintaan jossain "väärässä paikkaa perkkana" :)
kiitos vaan kaikille mukavasta palautteesta! :)
Huomasin kyllä nuo percussiosnaret, mutta ihmetytti vain tuo perussnaren/-clapsin puute.
Sphyxia, 28.4.2006 17:30:
No siinäpä vastaus sitten.Huomasin kyllä nuo percussiosnaret, mutta ihmetytti vain tuo perussnaren/-clapsin puute.

Encoder, 28.4.2006 17:02:
Saako tätä soitella pienemmissä tapahtumissa, nettiradiossa tjsp?
sxx, 28.4.2006 17:51:
---
Veikkasin että tämä olisi voittanut koko remix skaban.. Täytyy varmaan tsekata ne parhaat, koska jos ne on tätä parempia niin ei pysty käsittämään.