Miten aiot juhlia vappua?

81 posts, 5 pages, 25,596 views

Caro²

#42 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
29.4. kaverille grillailemaan ja nautiskelemaan alkoholipolia.
30.4. Kouvolaan Kruuwin wappua soittamaan ja sieltä sitten takasin kotkaan kaverin kotikekkereihin nautiskelemaan rauhallisempaa wappupappua.. näin ainakin oletuksena *joo*
jeesboks

#43 • • jeesboks p u p u
Eiköhän se kavereiden kanssa aika perinteisesti.

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Fresia

#44 • • Fresia vähän outo
Lauantaina aamupäivällä muutto, iltapäivällä koulukaverin luokse saunomaan ja *känni* Siitä jossain välissä isolla porukalla Hervantaan riehumaan teekkareiden sekaan *justjoo* Sunnuntaina ylös mahdollisimman aikaisin, ja riehumista tarkoitus jatkaa seuraavaan aamuun asti.

Ainoa mikä risoo, on musiikkipuoli. Joudun kuuntelemaan ties mitä *igor*. Mutta seura on loistavaa ja humalatila varmasti aika tukeva, enköhän mä kestä *pepsodent*. Yleensä dissaan koko vappua, mut nyt jotenkin opiskeluporukan myötä oon etunenässä menossa (ja järkkäämässä etkot sun muuta...kaverin kämpässä kylläkin). En kyl valita, parempi näin *nauru*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

peepe

#45 • • peepe
Mä en kyllä nyt yhtään tiedä mitä sunnuntaina tapahtuu. En mä kyllä toivo muuta kuin aurinkoa, niin että vois hengailla ulkona :)
-P

#47 • • -P

Pirjo Yrjönen, 26.4.2006 14:58:
---

Saat, sillä Pirjon Pirtumatkoille mahtuu aina!

ihanin tanjuliini ^__^

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Jutu

#48 • • Jutu Blondi
Mä en mitään vappua vietä, eli töissä olen *pepsodent*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

phear

#49 • • Edited phear <X>
Aion olla kotona koko vapun seudun. Tarkoitus oli olla hyvinkin iisisti, mutta vaimo kutsuikin koko tienoon meille bileisiin. Perinteisestihän joutuu sitten näyttämään vieraille viinanjuonnin mallia. Pe-Su-aamu teen remonttia minkä jaksan.

Juhlin sitten vappuaaton illan, jos intoa riittää. En siis tee rahaa, vaan tuhlaan sitä.

Pysyn todennäköisesti traditioissa: Vappuaamuna on sellanen kanuuna, ettei kykene lähtemään mihinkään piknikille.

Mielummin kyllä skippaisin koko härdellin. Paska pakkojuhla.

edit: Lähes koko tienoo perui. Eli iisit "juhlat" tulossa sittenkin. :)
krisse

#50 • • krisse ™
Kun vappu on kerran ylioppilaiden ja työläisten juhla, ja olen tehtaassa duunissa ja omaan valkolakin, niin tarkoittaako tämä sitä että voin ottaa ilojuomaa kaksin käsin?
pomo

#52 • • pomo pomppu
Grilliherkkuja nautiskellen parvekkeella ystävien seurasta nauttien. Onneksi on tarpeeksi kaapeli saa musa vehkeetkin vedettyä mukaan *jiihaa* Eiköhän se siinä mene ihan lepposesti. Ai niin simaa ja tippaleipää pitää vetää sri hari:n tahdissa *piis*
Kaizu

#53 • • Kaizu Kaizu / Team Hullu Pulu
Kaverin mutsin 50-vuotissynttäreillä musiikkivastaavana a.k.a Deejiinä *vink*.
Eli levy soimaan repeatilla ja tutustumaan juomatarjoiluihin.

--
PaartiPaarti

#54 • • pia^^ Guest
Äitille grillaa-> kaupungille-> etkoille-> Säde *sydän* Hyväksi koettu jo viime vuodelt *nauru*
tomii

#55 • • Edited tomii kallion herttua
Saatanpa jopa skipata koko paskan ja katsella leffoja kotona, tai sitten meen jollekin kaverille vetämään nakit silmille. *hih* Mutta aika näyttää. Turha suunnitella mitään, niin tulee paljon kivempaa *joo* Extempore kunniaan!

edit: niin ja lauantaina varmaan junkkailee *joo* *piis*

--
reivaan kunnes kuolen

Mao & Taikahattu

#56 • • Mao & Taikahattu UG-///
Vedän kalsarikännit yksin himassa...

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

sleek

#57 • • sleek
skippaan täl kertaa kyl täysin.

--
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.

vanhus

#58 • • vanhus
vois vetää vaik perseet mut se on ihan hanurist ni ei kai sit*joo**nauru*
mousez

#59 • • mousez Amatimies
Lauantaina kaverille grillailee ja ryyppäämään*slurps*
sunnuntaina jatketaan jos kunto kestää*känni**pepsodent*
Optik

#60 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Jaa-ah... huominen (ja pankkitilin saldo) näyttää suunnan viikonlopulle ja samalla sille, että miten viettelen vappua... *ding*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.