jaa-a alunperin oli tarkoitus kierrellä kaikilla osastoilla ja jäädä aina sinne mis o paras meno. näin tehtiinkin 45minuutin jonotuksen jälkeen koko ilta, ja viihdyimme mainiosti.
eli ei ainakaan ehtinyt kyllästymään musaan. epäkohtia oli varmasti paljon, mutta muut luetelkoot niitä, mä luettelen nyt ihmisiä joiden takii ilta oli mitä kivoin.
ensinnäkin koko päivä, btcf miitti + alottelut + bileet:
Antti, aivan huippu frendi, pakko mainita vaikka ei klubitusta käytäkään.
sitten
T-Justice & Radiac + se saman porukan mimmi, kiitoksia virallisesta säkämittauksesta (ja keikkatarjouksesta), sekä "ninjamode" -mies selän takana *rolf* oli huonoa mutta hyvää läppää.
bileissä:
kaikki mukavuudet: sarkku&pikatsu, Siren, Careen +vilkkuvaloja himoinnut mimminsä :D, Sheidy, Reivi, PupuTupuna, MissPiggy, emuli...
ja extra bonuksena Päivänsäde, olipas loistavaa nähdä ja jutella noin pitkästä aikaa!
kiitos kaikille jos nimesi ei ollut listassa vaikka ois pitäny olla ni sori, nimimuistini on lyhyempi kuin minä itse. vaikka joskus tuntuu että on bileissä aivan yksin, ni nyt ei ollu se kerta, ei edes vaikka tuli ite häröiltyä...
edittii: joku halus välttämättä että lisään hänet kavereihini. en ny muista että kuka, joten voisitko ystävällisesti ilmoittaa ni saadaan homma hoidettua ;P