HOUSENATION electribe @ KAAPELITEHDAS Helsinki 16.9.2006

728 posts, 37 pages, 148,481 views

1ncarnation

#123 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
omg omg!!
Alter ego!!!
ooo..
tonne!

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Sunflower

#124 • • Sunflower
Liput kuulemma tilattu eli tännetänne!-)
#125 • • Equalizer Guest
Lippu on jo et nyt vaan ootteleen*pier*
loskaa

#126 • • loskaa
Enää kuukaus ni pääsee lähettää asenteella!!! Liput odottaa tossa vieressä
m1kk3

#127 • • m1kk3 no-life
ja eiks Orkidea puhunu tossa radiosetissään et tänne olis tulossa myös Solar Stone ? vitsit et kyl himottais nää mut rahatilanne on niin paska *uuh*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Individual

#128 • • Individual HYPNO!

mikke, 17.8.2006 23:31:
ja eiks Orkidea puhunu tossa radiosetissään et tänne olis tulossa myös Solar Stone ? vitsit et kyl himottais nää mut rahatilanne on niin paska *uuh*

Mä olin kanssa kuulevinani, että jotain hän Solar Stonesta puhui, mutta meni kyllä hieman ohi se, että mitä pippaloita hän mahtoi tarkoittaa. Olis kyllä kiva tietää mihin ne meinais sen tuonne vielä änkee, mutta what the hey, suuren maailman malliin.
m1kk3

#129 • • m1kk3 no-life

Individual, 17.8.2006 23:33:
---
mikke, 17.8.2006 23:31:

---

Mä olin kanssa kuulevinani, että jotain hän Solar Stonesta puhui, mutta meni kyllä hieman ohi se, että mitä pippaloita hän mahtoi tarkoittaa. Olis kyllä kiva tietää mihin ne meinais sen tuonne vielä änkee, mutta what the hey, suuren maailman malliin.

joo, kyl mä oon melko varma et hän puhui näistä mut ans kattoo ny *hymy* tosin siinä tulee just toi ongelma että ei voi olla monessa paikkaa yhtäaikaa *grr* ja onhan toi kyllä huikee lista jo nyt <3 pitää nyt viel kattoo jos tänne jotenkin pääsis *kuolaa*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

TemeZ

#130 • • Edited TemeZ
---- EDIT ----

Päivityksiä bussikuljetus asiaan.
Kaikki tapahtumaan lähtevät bussikuljetukset
ovat nyt ilmaisia!

Team Reilu kerho™ tarjoaa:

Hinta 28+bf 2 sisältää: 3 juomaa, 2 pussia chipsejä, laminoidun Housenation-passin tapahtumaan Kaapelitehtaalle sekä paljon hyvää mieltä. 2 bf peritään bussissa.

Lahdesta ilmainen bussikuljetus!
Meilaa: [email protected]
tai soita 0440 783 783, varataksesi lipun/paikan
Lahdessa lippuja myy myös Bluestore (Aleksanterinkatu)
Mukaan vain Housenation -lipulla/varauksella.
Ilman lippua/varausta 10/suunta

---- EDIT ----
loskaa

#131 • • Edited loskaa
Koskas Noi Housenationin sivut aukee jos jollain on tietoo
Displacer

#132 • • Displacer
nää vois kyl olla aika vitun jees. isot bileet pitkästä aikaan. ja tietyst sit hardfloor *kuolaa*
ippu

#133 • • ippu
Liput kuulemma saapuneet*jiihaa*

--
on mielelle pahasta olla aina osa yleistä mielipidettä

kap-pu

#135 • • Edited kap-pu the amazing suction cup boy
jahas, tätä seuraavana maanantaina tulee tämän ukon elämästä neljännesvuosisata täyteen, joten kai voisi pistää kunnon riehan pystyyn ja juhlistaa sitä täällä. lineupissakin yhtä sun toista kivaa ja kiinnostavaa. :)

edit: jos joku miettii synttärilahjaa ni lippu tänne ois tietty ihan jees! *lmao*

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

CM

#136 • • CM
Roman Flügel, Hardfloor... Tänne :)
Snaggo

#137 • • Edited Snaggo ;__;
Siis nouseeks toi lipun hinta 4.9 jälkee? meinaa tulee opintotuki just sillo :FFF:F:F

--
bojoing.

tomii

#139 • • tomii kallion herttua
Siis WHATTAF...?! Solarstone tonne vielä? Ne kyl heitti hyvän setin Movementissa toissa vappuna enkä todellakaan pistäisi pahakseni, jos pääsisi näkee uusiksi. *joo* Seven Cities!!! *jiihaa*

ps. niin ja "lippu taskussa" -ilmoitus tähän rakoon vielä *nauru*

--
reivaan kunnes kuolen

HOUSENATION

#140 • • Edited HOUSENATION
Kaikki infot päivitetty. Lisäyksiä line upissa, mm Solarstone (UK). Mantronikin keikka siirtyy joulukuulle. Kaikki aikataulut julkaistu.
Website www.housenation.fi nyt avauttu.

Sivuja päivitetään jatkuvasti.