D E L E R I U M afterparty @ Kaisaniemi 2.7.2006

14 posts, 1 page, 1,958 views

SecretGarden/ReneG

Posts: 249

#1 • • Edited SecretGarden/ReneG
Aamut kesäisessä Kaisaniemessä su aamuna 2.7 klo 05-13.
Liput 10 euroa, flyerillä 2 yhden hinnalla ennen klo 06.30.
Terassi auki 09.

05:00 Unik (Delerium)
07:00 [reiv] house set
09:30 Oxid (Bodysound)
11:00 pHaze

Jäätelökesä jatkuu...
Verano

Posts: 4,649

#3 • • Verano Merituuli
Kuulostaa kyllä niin hyvältä. Unta kalloon ja tänne nauttimaan (toivottavasti) ihanasta kesäsäästä hyvän musiikin ja seuran kera <3 Loistoa, että kemut jatkuvat yhteen.
SecretGarden/ReneG

Posts: 249

#4 • • Edited SecretGarden/ReneG
Aamut kesäisessä Kaisaniemessä su aamuna 2.7 klo 05-13.
Liput 10 euroa, flyerillä 2 yhden hinnalla ennen klo 06.30.
Terassi auki 09.

05:00 Unik (Delerium)
07:00 [reiv] house set
09:30 Oxid (Bodysound)
11:00 pHaze

Jäätelökesä jatkuu...
SecretGarden/ReneG

Posts: 249

#5 • • SecretGarden/ReneG
Aamuksi luvattu aurinkoista, eli terassi auki 09-13 :)
Unik

Posts: 4,117

#6 • • Unik
Kohta mennään *tanssittel*
leenuliinu

Posts: 1,022

#7 • • leenuliinu Kenen kaveri
Meil on tas Bigbrotherpeli kesken mut yritetaan..

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Unik

Posts: 4,117

#8 • • Unik
Olipas mukavat aamut. Erittäin kesäisen aurinkoinen ilmapiiri ja fiilis oli. *iloinen*
Jago

Posts: 4,039

#9 • • Jago un-trained monkee
joo oli siellä ulkona aika kiva meininki.. ei oikeen innostanut siellä sisällä olla niin kauniina päivänä.

pakko kyllä sanoo että dj tiski oli tperässä paikassa.. ihmisten kulkuväylä oli suoraan siinä edessä.. olisi voinut ohjata ihmiset sitten menemään muita teitä tai siirtää djnkoppi sinne lavan päälle

liian vähän ihmisiä mun makuun kyllä.. olin kyllä liian väsynytkin tanssahtelemaan kunnolla enään siinävaiheessa kun tonne päädyin

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Danskuh

Posts: 675

#10 • • Danskuh pikku-Dee
oli kyl kivaa.. :) pus
iBOU

Posts: 555

#11 • • Edited iBOU marX escobar

Jago, 3.7.2006 18:08:

pakko kyllä sanoo että dj tiski oli tperässä paikassa.. ihmisten kulkuväylä oli suoraan siinä edessä.. olisi voinut ohjata ihmiset sitten menemään muita teitä tai siirtää djnkoppi sinne lavan päälle


liian vähän ihmisiä mun makuun kyllä.. olin kyllä liian väsynytkin tanssahtelemaan kunnolla enään siinävaiheessa kun tonne päädyin



Täh??! Tuollahan oli todella hyvin ihmisiä. Melkein yhtä paljon kun Housenationin aamuissa huhtikuussa. Ootko viettänyt koko aamut takapihalla tai jossain suljetus tilas ;) aamuysiltä toki ihmiset siirty terassille kun ilma oli mitä parhain ja terassilla alkoi tarjoilu, mutta sitä ennen tanssilattia ja sen ympäristö oli täynnä jengiä. Loistava meno ja fiilis kaikin puolin ja dj:t pisti kyllä parastaan!

Mitä dj tiskiin tulee, niin sehän oli aivan loistavalla paikalla, lähellä yleisöä ja myös djt pääsevät hyvin fiilikseen, toisin kuin yksin isolla korkeella stagella... ja olihan siinä aivan reilusti tilaa jengillä ohittaa dj ilman häiriötä, oviaukko oli monen metrin päässä dj:stä..Oletko muuten koskaan käynyt siellä lavalla?Sehän on niin kiikkerä että neulat hyppii 100 varmasti jos dj pöydän laittaa sinne...
Jago

Posts: 4,039

#12 • • Jago un-trained monkee

renegade, 5.7.2006 17:32:
Tää kommentti kyl kummastuttaa tätäkin päätä? Sielhän oli oikein hyvin pokaa.
Tietty jos haluaa liikkua kyynärpäiden kuljetettavana koko yön/illan niin se on makuasia...oishan sinne mahtunu pystysuunnassa ainakin 500 ihmistä vielä. Ja varastoon ois mahtunu pinottuna ainakin 100 henkee. . . ...... ;)


mä olen sitten varmaan liian aikaseen siirtynyt ulos, koska siihen aikaan kun mä siellä sisällä olin siellä oli vaan kymmenisen ihmistä tanssimassa, mikä on mun makuun vähän

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#13 • • Jago un-trained monkee

renegade, 5.7.2006 17:51:
eli: tulis talvi );)


ei ei ei saa sanoo tommosta koskaan'

ulkona oli kyllä just sopiva määrä jengii sitten kun sinne väki siirtyi*plur*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Aune-mummo

Posts: 543

#14 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
meilläkin oli kivaa ; D*sydän**sydän**sydän*