Elacin korvatulppien kimppatilaus (TAMPERE)

26 posts, 2 pages, 11,498 views

vescu

Posts: 43

#1 • • Edited vescu
Kyselisin kiinnostusta Elacin korvatulppien kimppatilaukseen Tampereen suunnalta. Mikäli saadaan tarpeeksi jengiä kasaan niin saatas toi reilu 30 eetun alennus. Noista tulpista olen kuullut vain kehuja.
Lisää hehkutusta tulpista löytyy http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=33732;sivu=1

-normaalihinta on 189 euroa/pari
-kimpassa hinta 155 euroa/pari

Lisää tietoa kyseisestä kapistuksesta:
http://www.ml-suojainpalvelut.fi/pdf/netview_er.pdf

--
Spinni loves you..

e/v

Posts: 434

#2 • • e/v
Mä oon ainakin messissä!
vescu

Posts: 43

#3 • • vescu
Muutama ihmeinen Helsingistä on ilmoitellut halukkuuttaan tulppien hankkimiseen. Mikäli muitakin ihmisiä löytyy niin saa tulla mukaan kimppaan..

--
Spinni loves you..

vescu

Posts: 43

#4 • • vescu
Valoksia olisi tarkoitus ottaa Tampereen suunnalla 3.5 klo 16.30 alkaen. Vielä pääsee mukaan, kuhan ilmoittelee itsestään. Hesan päivämäärä on vielä auki.

--
Spinni loves you..

Beliar

Posts: 1,361

#5 • • Beliar
MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ!! *aplodit*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Beliar

Posts: 1,361

#6 • • Beliar
Pistelin tossa puhelimen tekstiviesti-systeemin kuumaksi ja olisi muutama kaverinikin kiinnostunut osallistumaan...

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Beliar

Posts: 1,361

#7 • • Beliar
Olis tossa nyt mun lisäksi ainaki 7 kaveria, jotka ovat kiinnostuneita lähtemään kimppakivaan... Paljonkos kimppaan tarvitaan väkeä, jotta alennus saadaan?

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

vescu

Posts: 43

#8 • • vescu

DjBeliar, 24.4.2006 18:08:
Olis tossa nyt mun lisäksi ainaki 7 kaveria, jotka ovat kiinnostuneita lähtemään kimppakivaan... Paljonkos kimppaan tarvitaan väkeä, jotta alennus saadaan?



Mulla on jo Tampereen suunnalta 6 innokasta ja Hesassa toinen mokoma et kimppa on onnistumassa. Mu mukaan vaan. Spämmäättekö mua mailiin viel..

--
Spinni loves you..

Leporello

Posts: 1

#9 • • Leporello
Onko hesan päivämäärä jo mennyt vai ehtiikö vielä mukaan?
Zazu

Posts: 136

#10 • • Edited Zazu

Leporello, 5.5.2006 07:54:
Onko hesan päivämäärä jo mennyt vai ehtiikö vielä mukaan?



Luulis et ehtii, viimesin mitä tänne stadiin päin on kuulunut on, että 15.5. otettaisiin valoksia. Privaa/mailia vaan vesculle, luulis et sillä tavoittaa.
Cobrian

Posts: 50

#11 • • Edited Cobrian Teknokepukka
Herätellääs tämä threadi henkiin, olisiko mahdollisuutta/porukkaa uuteen satsiin? Täällä olisi ainakin yksi, pitää kysellä vielä kaverit läpi.

--
Ihmiset on aina yksin. Joskus on vaan kiva olla yhdessä yksin.
Team ErilaisetNaiset

villelope

Posts: 2,846

#12 • • villelope Lope of Lope & Kantola
HUOMIO TAMPERELAISET

Tällä hetkellä käynnissä olevaan Helsingin Elacin-kimppatilaukseen on nyt liitetty tamperelainen alajaosto.

Tarvittava määrä osallistujia on tullut pelkästään Helsingistä täyteen, mutta jotta valosten ottaja saisi lisäpotkun saapua ottamaan valoksia myös Tampereelle, tarvitaan mukaan vielä muutama innokas.

Lue erinomainen infopaketti miksi kannattaa ostaa nimenomaan Elacin kuulonsuojaimet
Helsinki-threadista

Lue PDF-esite maahantuojan nettisivuilta.
elysion

Posts: 1,036

#13 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`
Voisin lähteä mukaan. Riittääkö ilmotus tänne, vai vieläkö pitäis tehdä jotain muuta?
Rupale

Posts: 93

#14 • • Rupale Huoran toiminnan joukot
I'm all in!

--
hot piss.

blastic

Posts: 930

#15 • • blastic ballistic ballstick
Valoksia en tarvisi mutta jos -25dB filtterit sais tilattua kätevästi niin olis aika bueno.
villelope

Posts: 2,846

#16 • • Edited villelope Lope of Lope & Kantola

elysion:., 12.4.2007 18:45:
Voisin lähteä mukaan. Riittääkö ilmotus tänne, vai vieläkö pitäis tehdä jotain muuta?


Nää rupaleet sun muut vois laittaa mulle vaikka puhelinnumeroa privaviestillä hätävaroiksi.

Laitan Tampereen osalta ryhmäviestin pystyyn kunhan hommat selkiää jonkin verran.


Tiedoksi vielä, että on pieni mahdollisuus, että Porissa otetaan pieni valosmäärä sivutilauksena, joten lännessä hereillä!


blastic, 12.4.2007 18:58:
Valoksia en tarvisi mutta jos -25dB filtterit sais tilattua kätevästi niin olis aika bueno.



EIköhän tuo onnistu. Kyselen kuitenkin vielä ML-suojatuotteelta kun olen sinne päin yhteydessä.
villelope

Posts: 2,846

#17 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Porukkaa on ilmoittautunut mukaan äärimmäisen mukavasti. Nyt pääsee vielä näppärästi mukaan tilamaan elämäsi parhaita korvatulppia alennettuun hintaan.
_samppa

Posts: 89

#19 • • _samppa
Loopy, pistin sulle privaa asiasta. Olen siis mukana tilauksessa...

--
pleasure little treasure

villelope

Posts: 2,846

#20 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Valoksia otetaan toukokuun ensimmäisellä viikolla. Jos haluat vielä mukaan tilaukseen, pidäthän kiirettä.

Mukaan ilmottautuneiden kesken on luotu ryhmäviesti, jossa asioiden kulusta sovitaan tarkemmin.