41 posts, 3 pages, 19,441 views
Kyllä täältä löytyy valitettavasti MYÖS "kypsempiä teinejä " jotka EIVÄT osaa käyttäytyä.
Mutta, mutta Sanoma oli IMHO Klubituksen vapaimpia ja parhaimpia featureja! Siihen oli hyvä purkaa vitutukset ja äkkiä leiskata omat pälkähtämiset. Nyt se poistetaan, kuten näyttäisi käyvän Klubituksen moderoimattomuudelle.
Jos ei kestä kuvansa arvostelua, sitä ei pidä laittaa julkisesti esille! Jos ei kestä opponentin käyttämää kieltä, lopettakoon dialogin itsesensuurilla pikemmin kuin yrittää saada toista sensuroitua.*joo*Mutta ei? Kielletään kuvien kommentointi ja estetään keskustelu kokonaan???
Sit on lukematta. Miks sun vitutusten pitäis vaikuttaa siihen mitä MÄ saan lukea ja kirjoittaa? Haluutsä Klubituksen joonakseks???
Eli joku loukkaantuu täysin tuntemattoman ihmisen mielipiteistä??? Onpa oppimista maailmassa No ei antaisi ottaa niitä kuvia ensinkään. Tiedän bileitä, joissa kuvaaminen on tuosta syystä kielletty. Jo kauan ennen Ahteen ryssejä. Ja aivan muista motiiveista kuin dousipullisteluista. Ennen ihmiset eivät välttämättä halunneet näkyä bilekuvissa täysin omista syistään. Nykyään suuntus on se, ttä tungetaan jokaiseen clipsiin ja fotoon, ja sitten kun joku niitä disauttaa itketään jonkin korrektiuden perään, joka siis oli unohdettu jo sillä hetkellä kun lude ryömi kritiikin kolostaan sensuurin linssille
Mikä tuossa (huume)infossa sua nappaa? En itse kylläkään ole moisia kuin aivan muutaman kerran nähnyt, ja joka kerta kynsille näpäyttänyt, mutta se ei ole riittävä syys koko palvelun poistamiseen. Se on, jos kuvissa esiintyvät ihmiset itse niin haluavat. Mutta olet joka käänteessä itkemässä jos joku sanoo et huumeet on ihquja! Miksi tuon mielipiteen esittäjä on jotenkin yleisellä arvottomampi kuin sinä? Usko pois, pidän mielipiteitäsi juuri tästä kyseessä olevasta aiheesta paljon vaarallisimpina asialliselle keskustelulle kuin yhtäkään piriijippiinytlähtee-huutelua. En edes ota jälkimmäistä vakavasti, mutta sinut on otettava, kun vedät järkevyyden peittoa vain itsesi ylle.
Sinun kritiikissäsi paistaa kovin läpi se, että katsot itse olevasi oikeutettu määrittelemään asiallisen keskustelun ulkomuodon ja sen aiheet, ja jo sellaisena disautan sinut jo osittain asiallisuuden ulkopuolelle. Ainakin siis omalta osaltani. Olen itseasiassa jo niin tehnyt godwinien ja muiden älyttömyyksiesi kohdalla, joilla olet aiemminkin yrittänyt projisoida omia tukahdutettuja estojasi muiden niskaan, siis verkkokeskustelun haluatko olla Siveyden sipuli ja Ylin asiallisuuden sertifikaattori???
Vielä kerran, jos teksteissä on jotain mikä vituttaa, niin niitä ei tarvitse lukea. Itseäni alkaa siinä vaiheessa vituttaa, kun joku sanoo minulle, ettei keskusteluni ole enää validia eikä aiheeni relevantteja. Ja silloin minun ei tarvitse enää postailla, jos koen edellä mainitun negatiivisuuden liian suureksi.
...pitkä postaus...
Eli nyt siis alat jo komentelemaan? No mene sinä vaikka filosifia-chattiin, jos korrektius on primaari tavoitteesi. Tosi paska vitsinäkin
Tuo virke on loogisesti täysin kestämätön.
Jos käyttää täysin ja vain omia aivojaan, silloin tulisi opetetut käytösmallit ja netiketit unohtaa. Ja onko mielestäsi oikeutettua kirjoittaa silloin jotain älytöntä, jos on käyttänyt aivojaan ja/tai opeteltuja käytösnormeja???
Ja ennen kuin puolustat opetettuja käytöstapoja hyödyllisinä malleina, niin uskotko, että niihin on myös piilotettu moraalisia ja eettisiä opetuksia, jotka kaikki eivät ole johdonmukaisia tai edes totuudenmukaisia, ja niin yleisinä normeina täysin kestämättömiä?
Eli koulussa opetettu tapa käsitellä asioita ei ole se ainoa oikea tapa. Tai kirkossa, tai kotona. Tai edes netiketissä!
Aivan, sosiaalisen paineen alla itsesensuurista tehdään järkevää. Siksi verkko onkin mielestäni kyseisten patoutumien poistajana, ja niiden testaamisalustana, mitä oivin väline!
Itse en niinkään unohda niitä, kuin sovellan irl
Ai sinä suot minulle mahdollisuuden normaaliin poikkeamaan käyttäytymisessäni? Kuinka jaloa
Hei sulla on pää ja kaks kättä, mut mä suon sen sulle! *nauraa* Ja sä viel alempana pyydät, että MÄ en tee susta psykologista profiilia!? LOL! No ei tarvinne enää.
Se on jo tehty, tahattomastikin. Mutta ylöskirjaaminen vielä uupuu. Mut en tiedä miten uskottava tällaisen anaalifiksautuneen henkilön tekemästä profiilista edes tulee.
Hmm, tämä on kyllä ihan hauskaa ja mielenkiintoistakin luettavaa aina välillä, mutta onkohan tässä nyt hieman siirrytty alkuperäisen topikin aiheesta IMHO henkilökohtaisuuksiin..? Or is it just me..? Ja ei, en halua olla moderaattori joka sanelee mitä tässä topikissa voi kirjottaa
Eli mitäkö hyötyä on käytöstavoista verkossa?
2) Keskusteluiden ja rakentavien väittelyjen tapauksessa: silloin kuin asiat riitelevät eikä ihmiset niin argumentin vahvuus merkitsee suhteessa enemmän eikä epäolennaiset seikat vaikuta niin paljon.
Mä olen tästä asioiden riitelemisestä eri mieltä. Eihän
esimerkiks luomisteoria ja evoluutioteoria käy keskenään
jotain jatkuvaa metafyysistä kamppailua neljännessä
ulottuvuudessa, vaan ne on käsitekokonaisuuksia joilla
ei välttämättä tarvi olla minkäänlaista ristiriitatilannetta
keskenään. Tän vastakkainasettelun synnyttää ihmiset joille
nää teoriat on niiden oman maailmankuvan jatke, ihmiset
tuo tän vastakkainasettelun noiden ja muiden asioiden
välille.
Vai oletko myös sitä mieltä, että aseet tappavat, eivät
ihmiset? Mikä on väline, ja kuka tekijä.