perjantai 9.6.2006 klo 18-04 @ DTM / Hellsinki
Main Stage
D-Nox (Sprout, Plastic Park -ger)
Space Safari aka Frank Beckers (ger)
Lionel Tiger (Tiger-Connections)
2nd floor
Grin (Deepscan)
Make Matic (kiwa progressive Dj-set)
Justin Space (Highpersonic progressive Dj-set)
Poliisi (Housenation)
Cafe
Jean-Peter (Thirteen Productions Special Electro House Dj-set)
presaletickets: 10e+bf. Streetbeat, Mosso, Tiketti, Valoverstas, DTM
Tää on tosiaan vuoden kulttuuriteko ja parasta mitä musiikin saralla on tapahtunut aikoihin!
eeeiii!!
mä oon just edellisenä päivänä poistunu maasta :(
Täähän kuulostaa loistavalta!
todellakin täytyy tukee! musa linja enemmän ku kohallaa :)(:
Täällä aika todennäköisesti*jiihaa*
on kyl niin hunajaista. d-nox & beckers buukkaus iskee kyllä niin huolella mun g-pisteeseen että aika vaikee paremmaksi vetää =)(=
PIENI INFO PALANEN koskien Artistia nimeltä D-NOX (Christian Wedekind).
D-NOX on soittanut elektronista musiikkia 14 vuoden ajan. DJ ja Tuottaja D-Nox kuuluu Saksan tämänpäivän eliitti pelimanneihin. Hänen miksaustaitonsa, biisivalintojen ja lavakarisman avulla hän pystyy mukaamaan bileet kun bileet elekrtoniseksi karnevaaliksi.
Ystävällisenä fastivaalilegendana hän on arvostettu sekä kolleegoiden että klubbaajien keskuudessa. Hänen DJ settinsä ovat innovatiivisia ja genrerajoja rikkovia. Tuottamisen ja DJ hommien lisäksi D-Nox omistaa kaksi menestykästä levy-yhtiötä: Sprout Music ja Plastik Park.
Nykyään D-Nox ja studiokaverinsa Frank Beckers ovat yhdessä yksi Saksan arvostetuimmista artisti duoista ja haluttuja esiintyjiä ympäri maailman. Heidän musiikkinsa saa massiivista tukea mm. seuraavilta artisteilta: Hernan Cattaneo, Sasha, John Digweed, Anthony Pappa, Paul van Dyk ja Dave Seaman