Miten rentoudut?

153 posts, 8 pages, 36,279 views

vaiqi

#41 • • vaiqi
Roger Roger:

* Kuosaus
* Seksi
* Kuosaus
* Biletys
* Kuosaus
* Nukkuminen
* Haaveilu kuosauksesta *igor*

Kuosaus?

--
;)wl

Syder

#42 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Treenien jälkeen jää yksin tyhjään saliin istumaan eikä ajattele mitään, on vain. Se on erittäin rentouttavaa.

--
Divida et impera.

sune

#43 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Yrittämällä olla ajattelematta mitään *täh**nauraa*

--
ei kovin ihku eikä plur

Syder

#44 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Kesy:

Yrittämällä olla ajattelematta mitään *täh**nauraa*

Ei tarvi yrittää olla ajattelematta, se on helppoa kun sen osaa. Mä olen useasti jääny salille yksin istumaan ku muut on lähteny menemään jos ei kellää oo reenei meiä vuoron jälkeen.

--
Divida et impera.

sune

#45 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
No ainaki mulle se on vaikeeta olla ajattelematta mitään, kyl sitä kumminki kelailee jotain..

--
ei kovin ihku eikä plur

UnityF

#46 • • UnityF joo just se
hermot niin kireellä... mitenköhän rentoutuisin.... pää hajoo.... ei kivaa...masentunu olo... oon niiiiiiiin yksin...*nyyh*
arikoo

#47 • • arikoo Virallinen hörhö
Syder:[q
Ei tarvi yrittää olla ajattelematta, se on helppoa kun sen osaa. Mä olen useasti jääny salille yksin istumaan ku muut on lähteny menemään jos ei kellää oo reenei meiä vuoron jälkeen.[/quote]

Mä meen joskus absoluuttiseen pimeyteen tahkoo liikesarjoja ja sitten vaan antaa mielen tyhjentyä sen jälkeen kun istahtaa... Toimii myös toisinpäin jos on tarpeen saada energiaa käyttöön. On se ihmisen psyyke mielenkiintoinen.

--
-Progredimur quo ducit quemque voluptas-

Panfobia

#48 • • Panfobia
Kesy:

No ainaki mulle se on vaikeeta olla ajattelematta mitään, kyl sitä kumminki kelailee jotain..

Mulla kanssa pyörii väkisinkin päässä aina joku juttu. Toisinaan havahtuu sellaiseen hetkeen, kun ei päässä oo yhtä ainuttakaan asiaa ja se vasta hienoa onkin. Paitsi että sitten se hetki onkin taas kadonnut.

Kun mä haluan rentoutua, mä sammutan valot huoneesta, meen makaamaan sänkyyn ja laitan luureihin jotain rentouttavaa musiikkia [esim. Air on hyvä tähän tarkotukseen *hymy*]. Toinen tyyli on sauna, siideri, seksi, syöminen ja sitten vaan mömmiminen. *iloinen*

--
*sydän*

#49 • • hyperventilaatio Guest
katon telkkaa pää tyhjänä.
#50 • • emppu Guest
kyllä se sauna ja pari olutta tekee tepposet mulle melkein aina... Rankan viikonloppureissun jälkee on aina kiva mennä saunaan pelkästään pienille lämmittely löylyille. EI SAATANA MITÄÄ TAPPOLÖYLYJÄ! hirttää pumppu viel kii. Saunan jälkee suihkun kautta sohvalle löhöö ja vähä kevyttä snäksii. thats it ja tää poika tipahtaa siihen*dissaa*
keisha

#51 • • keisha bullet with butterfly wings
ei mulla oo koskaan aikaa rentoutua.*ding*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

UnityF

#52 • • UnityF joo just se
Hmm... mä kerkeen ens viikonloppuna rentoutuu mutsin ja faijapuolen luona...*plur*
Sauna.. Hyvää ruokaa (eikä tarvii itte kokata) ja jotain hyvää juotavaa...mmm.....*pihkassa*+pääsen kuuntelemaan broidin tekemää uutta musiikkii...*plur*
-mökämake-

#53 • • -mökämake-
Mä aion ainaki pitkän työrupeaman päälle ängetä itteni lauantaina la vidaan ja pistää proteusta jalalla koreasti niin maan perusteellisesti *joo**joo**joo*

Sit voiki lähtee takasin opin ahjoon sunnuntaina*voiei**häh**ding**uuh*

--
STUTTGART KICKERS

Lachesis

#54 • • Lachesis
Rentoutumisen yhdistän aika pitkälle yksin olemiseen, ajatteluun ja fiilistelyyn. Muun muassa tykkään kävellä kesäöisin about tunnin lenkkejä ja kelailla kaikkea.
Himassa ja talvisin tulee löhöttyä paljon sängyssä, hyvän kirjan, sarjakuvan tai leffan parissa. Käden ulottuvilla tietenkin hyvää naposteltavaa ja juotavaa. Musiikkikin rentouttaa, mutta sen pitää tulla pienellä volyymilla ja olla todella rauhallista. Viime aikoina on tullut kuunneltua kaikenlaista synkkää tavaraa.
Akrobaatti

#55 • • Akrobaatti
Irc
Musiikki
Dokaus
Häröily kaverien kanssa
Riehuminen kaverien kanssa
Muijakaverin kanssa chillailu
*heiii*

--
Hip Hop For Life

Fakiiri

#56 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
nukkuminen *nukkuu*

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

UnityF

#57 • • UnityF joo just se
Avernian:

JA KÄÄK joku on tehny musta pousaajan :S Nyt ei voi enää tanssiä bileissä *igor*

*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
tervetuloa joukkoon aver.. mut mä kerron salaisuuden... kyllä sä voit tanssii...*vink**nauraa**nauraa**nauraa*
efo

#58 • • efo Laserpoint
sohva+trance, pistäkää paremmaks*nauru*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

UnityF

#59 • • UnityF joo just se
efo:

sohva+trance, pistäkää paremmaks*nauru*