Mitenhän ton sitten saisi eroteltua lainsäädännöllisesti muista laittomista kemikaaleista ja saisiko lääketeollisuus erityiskohtelun, jos se kehittelisi uuden kaupallisen huumeen?)
35 posts, 2 pages, 23,539 views
gerry, 13.8.2006 14:48:
Suomalaiset o vissin sen verran vetäytynyttä porukkaa et pakko jollakin aineel saada pää sekais....
gerry, 13.8.2006 19:45:
Mietin vaan et ku keksitään aina jolla ei ole haittavaikutuksia jengi on vaan entistä enemmän sekais/pihal... Eikä se välttämättä ole hyvä asia. Nytkin ärsyttää ku tuntitolkul jossakin baaris jonku kans jutellu eikä aamul se muista mitään....
Ja jos sil aineel ei ole haittavaikutuksia en näe mitään syytä miksei porukka alkais käyttämään sitä muutenkin kui viikonloppusin. Vedetään nappia ennen töihinmenoa, lenkille lähtöä ja nukkumaan menoa...
En tiedä, olen vanhanaikainen mut oon sitä mieltä et pitetään ne pari kaljaa parina kaljana, dogaus dogauksena ja kärsitään mahdollinen krapulaa, se muistuttaa siitä et taisi mennä yli. Joku ihme aine joka saa sut aina pilviin tietäis vaan lisää päihteriippuvaisia, ja olen varma et sen käyttö karkaisi hyvin monelta hanskasta.
K, 13.8.2006 19:55:
---
gerry, 13.8.2006 19:45:
Mietin vaan et ku keksitään aina jolla ei ole haittavaikutuksia jengi on vaan entistä enemmän sekais/pihal... Eikä se välttämättä ole hyvä asia. Nytkin ärsyttää ku tuntitolkul jossakin baaris jonku kans jutellu eikä aamul se muista mitään....
Ja jos sil aineel ei ole haittavaikutuksia en näe mitään syytä miksei porukka alkais käyttämään sitä muutenkin kui viikonloppusin. Vedetään nappia ennen töihinmenoa, lenkille lähtöä ja nukkumaan menoa...
En tiedä, olen vanhanaikainen mut oon sitä mieltä et pitetään ne pari kaljaa parina kaljana, dogaus dogauksena ja kärsitään mahdollinen krapulaa, se muistuttaa siitä et taisi mennä yli. Joku ihme aine joka saa sut aina pilviin tietäis vaan lisää päihteriippuvaisia, ja olen varma et sen käyttö karkaisi hyvin monelta hanskasta.
---
No mitä hittoo? Jos sillä ei olis haittavaikutuksia niin mitä sit vaikka sitä vedettäis ennen duunii tai nukkumaan mennessä? Verotuskin sais olla paljon kevyempi ku viinalla kun ei siitä tulis yhteiskunnalle pahemmin kulujakaan. En oikein tajua, että mikä niissä alkoholin haittavaikutuksissa on niin rakasta että nekin pitää saada mukana kun haluaa päihtyä. Entä mitäs sitten jos siitä tulis krapula, mutta siitä ei olis terveydelle mitään haittaa? Olisko se sittenkin huonompi päihde ku alkoholi?
Mellu-, 13.8.2006 17:50:
krapula kuuluu dokaamiseen nii
ei mitää kemikaaleja kiitoos
gerry
-qwr-, 13.4.2006 03:53:
Tämäkin on muuten totta. Esim. ranskassa missä lipitetään pullollinen viiniä jokainen päivä, kärsitään paljon enemmän maksavaurioista kuin jossain maassa missä juodaan vaan viikonloppuisin.
WooShaa, 13.8.2006 21:49:
---
Mellu-, 13.8.2006 17:50:
Ja alkoholi ei ole kemikaali? Olet oikeassa... alkoholit ovat ryhmä orgaanisia yhdisteitä, joihin myös etanoli kuuluu. Mitä taas alkoholin vaikutuksiin tulee, ne ovat mitä suurimmissa määrin kemiallisia. Itse asiassa huomattavasti monimutkaisempia kuin monien muiden päihteiden kohdalla, mutta ei nyt vedetä tätä täysin off-topiciksi.
Hyzenthlay, 14.8.2006 16:15:
Hei valaiskaa mua, miten nää eroaa ns. huumeista? Oisko se sama porukka, joka on jyrkästi huumeita vastaan, syömässä näitä kun nää on vaan "alkoholia pillereinä"? häh? :D
Hyzenthlay, 14.8.2006 16:15:
Hei valaiskaa mua, miten nää eroaa ns. huumeista? Oisko se sama porukka, joka on jyrkästi huumeita vastaan, syömässä näitä kun nää on vaan "alkoholia pillereinä"? häh? :D