104 posts, 6 pages, 47,917 views
Android, 11.4.2006 14:28:
No eipä kyllä ollut maailman fiksuin teko vasemmistonuorten puheenjohtajana ruveta viljelemään kannabista asunnossa, tietäen että a) se on laitonta ja b) tietäen minkälaista julkisuutta se toisi jos jäisi kiinni. Tuossa asemassa kannattaisi vähän miettiä sitä puolueen imagoa.
Lisäksi tällaiset asiat vieläpä ovat omiaan voimistamaan ihmisten stereotypioita siitä millaiset vasemmostilaiset ovat. Tyhmä ja vastuuton teko.
Aki A., 11.4.2006 11:35:
---
astaroth, 11.4.2006 11:25:
"kokoomusnuorten brandylasista löytyi monokkeli"
---
astaroth, 11.4.2006 10:54:
ennemmin meidän pitäisi saada halmeet ym. läppäjulkkisedustajat pois eduskunnasta
jago, 11.4.2006 13:37:
no mua ainakin ihmetytti toi että ne oikeen elikorosti sanaa vasemmisto tossa.
tuntuu vähän propagandistiselta, kaikenlisäksi toi on kirjotettu pahmpaan sävyyn kuin suurinosa marihuana jutuista
Android, 11.4.2006 14:28:
No eipä kyllä ollut maailman fiksuin teko vasemmistonuorten puheenjohtajana ruveta viljelemään kannabista asunnossa, tietäen että a) se on laitonta ja b) tietäen minkälaista julkisuutta se toisi jos jäisi kiinni. Tuossa asemassa kannattaisi vähän miettiä sitä puolueen imagoa.
Jaivoima, 11.4.2006 14:29:
Jo lukuisat tutkimukset osoittavat kannabiksen olevan haitoiltaan jopa alkoholia vaarattomampi.
vinsku, 13.4.2006 12:26:
Ja ei, älkää yrittäkö te polttelijat yhtään puolustella itseänne sanomalla että kannabis on terveellisempää kuin alkoholi, koska näin EI ole!
Sitä paitsi se on laitonta vaikka olis kuinka vaaratonta.
RiD, 14.4.2006 14:44:
mun uskonnon opettaja sano että hasispiikittäjät menee helvettiin.
astaroth, 14.4.2006 14:47:
---
RiD, 14.4.2006 14:44:
mun uskonnon opettaja sano että hasispiikittäjät menee helvettiin.
---
totta
http://www.riemurasia.net/jylppy/albumit/16158/Selvisin%20kannabishelvetist%E4.txt
astaroth, 11.4.2006 11:25:
"kokoomusnuorten brandylasista löytyi monokkeli"
alek száhala,
Ei mut, isot kakut vaan pojille ja kaikille Sakkiin kuuluville. Tehdään tästä varottava esimerkki!
kumpaa mieltä nyt oikein olet, koska äsken kivenkovaa väitit, että että blossi on terveydellisiltä haitoiltaan samaa kaliiperia alkoholin kanssa. ei millään pahalla, mutta huumevalistuksesi tuntuu tekstistä päätellen olevan yläastetasolla
ja se, että jokin on laitonta, ei todellakaan tarkoita sitä, että laki olisi ns. "järjenmukainen"
vinskuItse en käytä, enkä käyttäisi, mutta käyttäköön ne vaan ketkä haluavat, kunhan ei koske minua. En myöskään käytä kamalasti alkoholia, enkä polta tupakkaa (olen kyllä polttanut, mutta lopettanut).
Pilvenpolttajat vaan jumittaa ja toistaa änkyttäen, että "e-ei tää p-p-pil-vvi mit-mit-ään p-pahaa tt-ttee"
(Rankka yleistys, älkää vetäkö palkokasveja nenukkiin.)