Renell - Too Many Days

8 posts, 1 page, 3,408 views

Rels

Posts: 796

#1 • • Rels setämies
Unrealin perään vähän menevämpi ralli. Tämä oli jäänyt lojumaan arkistoihin joten pienen väännön jälkeen.. tässä on tulos.


maistuuko?



play TH1S 0N3 L0UD!


tekno, jotain

lisätiedot - kuuntele

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

hrdkvr

Posts: 3,929

#2 • • hrdkvr KURGO
nonniin nyt takas räimeeseen :D

alku kolinat ja biitti kuulosti tosi menevältä, mutta mä en henk koht oo koskaan digannu tällaisesta "clown teknosta".. tai yleensäkkään mistään musiikinsta jossa rankka tausta on laimennettu kevyehköllä / ei niin tosissaan vedetyllä melodialla tai muulla äänellä..

mut hyvä tää silti oli

--
-keep it hard-

Rels

Posts: 796

#3 • • Rels setämies

hardikaveri, 11.4.2006 09:43:
nonniin nyt takas räimeeseen :D

alku kolinat ja biitti kuulosti tosi menevältä, mutta mä en henk koht oo koskaan digannu tällaisesta "clown teknosta".. tai yleensäkkään mistään musiikinsta jossa rankka tausta on laimennettu kevyehköllä / ei niin tosissaan vedetyllä melodialla tai muulla äänellä..

mut hyvä tää silti oli





noniih!

tosiaan tää biisi on muuttunu ajan myötä aika pirusti ja voi hyvinki olla et teen viel tästä remiksin (tai joku toinen tekee) jossa sitten melodia muuttuu "rankemmaksi" tai jotain.

laitoin kevyen melodian juurikin vastapainoksi puhkuvalle komppiosastolle joka mielestäni täydentää kokonaisuutta sopivasti

mutta nämä on näitä makuasioita

kiitos kommentista!


*piis*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

mange

Posts: 1,913

#4 • • mange Terrorcraft
Nyt on sellanen tausta josta meikäläinenkin pitää. Jotain lisä jutskaa tää vielä tosin vaatii mutta pirun hyvällä mallilla tämä tekele on tällä hetkellä. Toi bongorumpu-mikä-lie-juttu-onkaan niin toimii meikäläiseen aivan prkleen hyvin. *joo*
rec

Posts: 2,923

#5 • • rec
Jätkä tekee raitoi nopeemmin ku kerkee analysoimaan! *iloinen* Imuun siis tämäkin! *hymy* JOS ralli on sallituissa mittapuittessa, voitte alkaa jo miettimään FLP-failin sendimistä! *vink*
Rels

Posts: 796

#6 • • Rels setämies

mange, 14.4.2006 21:27:
Nyt on sellanen tausta josta meikäläinenkin pitää. Jotain lisä jutskaa tää vielä tosin vaatii mutta pirun hyvällä mallilla tämä tekele on tällä hetkellä. Toi bongorumpu-mikä-lie-juttu-onkaan niin toimii meikäläiseen aivan prkleen hyvin. *joo*





kiva kuulla!

kaikki kommentit ja kritiikit on kyllä kultaakin arvokkaampia. itse kun näitä kuuntelee miljoonaan kertaan nii tulee vähän kuuroksi materiaalille, jotenka mielipiteet tietenki otetaan huomioon siinä vaihees.




*piis*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

rec

Posts: 2,923

#7 • • rec
Joo EIEIEIEII... *poks*

"UK tekkno" ei oikeen skulaa mulle.. liian "juusto" on ehkä liian lievä, mutta RMX:ttuna tästä saisi kyllä hyvän kolina raidan tuosta lehmänkellosta ja pienellä kikalla ja lisä kompressoinnilla saisi synastakin 2-3 sointumelon kanssa ihan maukkaan monoottisen träkin!

2,5/10

Sori, no bonus!
toni

Posts: 912

#8 • • toni
Pirulainen, aika näppärä. Toimii kyllä