Drafted - It Won't Do [vocal trance/dance]

12 posts, 1 page, 4,113 views

hrdkvr

Posts: 3,929

#2 • • Edited hrdkvr KURGO
ootko ihan itte laulanu vokaalit??

muuten ihan kiva demo, mut noi vokaalit kaipaa osittain vähän uudelleen nauhoituksia :D
valmiina varmaan tanssittaa tyttöjä nightclubeissa ja ruotsinlaivalla..

varsinkin .. juu doonta änderstää ää ÄÄ ää iiÄÄÄ NNnnd( ja muut saman kaltaiset väännöt) ja noi kaksiääniset kohdat kuulostaa pahalta..( tausta laulu ei mene nuotiin?)

mutta taas mun mielestä 2 min kohdalla ollut laulu osuus menee taas ihan kivasti melodioiden kanssa yhteen..

pikku viilausta viel

--
-keep it hard-

CJDaft

Posts: 81

#3 • • Edited CJDaft
Onko tästäkin tulossa uusi Platinum?

No, laulut on vedetty itse purkkiin kotistudiossa. Äänitetty, tunetettu, tuplattu, yms yms... että ei siellä nuottivirheitä ole. Kauneus on katsojan korvassa?
hrdkvr

Posts: 3,929

#4 • • hrdkvr KURGO
no sit se on vaan laulutaidosta/tyylistä kiinni :D

--
-keep it hard-

CJDaft

Posts: 81

#5 • • Edited CJDaft
Voi se olla ettei tyyli kaikille sovi. Kaikki ei kuuntele teknoa eikä toiset brittipoppia. Valitan.

Ihme asenne "kaverilla".
hrdkvr

Posts: 3,929

#6 • • hrdkvr KURGO
sinäänsä ihan hatunnoston paikka et olet "uskaltanut" lähtee itte laulaa, mutta juuri tämän takia kaikki huipputuottajat ottaakin oikeat ammattilaulajat laulamaan.. kun ei tuotannon ja laulun laatu täsmää..

jos edelleen meinaat laulaa itte niin kehottaisin ottamaan viel pari ottoa..vähän eri laulutekniikalla/tyylillä..

--
-keep it hard-

CJDaft

Posts: 81

#7 • • CJDaft
...ja otetaan tähän väliin seuraava soittaja linjoille, halloota halloota tämä on tämän päivän toivekonsertti, kerro mielipiteesi päivän polttavasta aiheesta!
demonchild

Posts: 302

#8 • • demonchild Crazy/Beautiful
Anteeksi vain, mutta kyse ei ole mistään klubituksen "platinoitumisesta"! Opi ottamaan palaute vastaan. Senhän takia ton kpl oot tänne laittanutkin *toktok* Itse kuitenkin päätät mitä biisilles teet.

Oikeestaan yllätyin positiivisesti. Pelkäsin, että tää oli just sellainen mitä porukka lähtee Ejay:llä vääntään rahankiilto silmissä. Ihan perushyvä kipale, vaikkei edustakaan ihan just sitä mun musiikkisuuntausta.

--
Kiitos ja anteeksi

CJDaft

Posts: 81

#9 • • CJDaft
Joop, meinasin juuri laittaakin että aamuisen kamalan päänsäryn jälkitoilailuissa tulikin vastattua vähän rankasti takaisin. Mutta kaveri ei kyllä antanut paljoa oljenkorsia parannusehdotuksineenkaan.

Peace ja plur ja kaikkee silleen vaikka.
antonsonin

Posts: 2,712

#10 • • antonsonin laserpoint.
Kyl mun mielestä toi hardikaverin palaute oli ihan asiallista, jos otat tosta herneet nenääs niin voit unohtaa koko tuottamisjutun. *piis*
nenna

Posts: 1,916

#11 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
..oikeen kivaltahan tää kuullostaa! ..vokaalitkin IMO jees! *tanssittel*

..ei muuta kun jatka vaan vääntämistä! *vink*
ratsastuskoulu

Posts: 604

#12 • • Edited ratsastuskoulu
Joo, mun mielestä tää on ihan kohtuullinen tosin tuotannossa monia juttuja olisin tehnyt itse eri tavalla.. Eli tuotanto ei miellyttänyt korvaa.

Vokaaleista sen verran, että eihän nuo nyt niin huonot ole, mutta olisi voinut kyllä efektoida jotenkin eri tavalla. Ainoa mikä otti korvaan tuo 'let me take your hääääääääääääääääännd' :)

Perushyvä poppis, jatka samalla linjalla!