murhis, 4.5.2006 16:43:
Ehkä taisi se mun maininta huumeista sokasta sut kokonaan sen suhteen mitä ylipäänsä yritin sanoa.
Ei se suinkaan, eikä tässä sokeita olla. Se on kanssa jännää, että osaa tuntuu pystyvän vasta toisella tai kolmannella kerralla selittämään mitä oikeasti meinaa. Eka kirjoitetaan joku lause, mihin sokea mummo Limingan niityiltäkin tarttuisi ja jossa väärinkäsityksen mahdollisuus on taivaissa, ehkäpä myös hieman provosoivaan sävyyn ja sitten vasta kirjoitetaan se ajatus siinä muodossa kuin alunperin oli tarkoitus, kun toinen on vähän vaatinut perusteluja ja pontta puheisiin. (No itsekin siihen aika ajoin sorrun.)
Kerro minulle nyt rakas ihminen miten tämä seuraava ote pitäisi käsittää: "Ennakkoluulot konekulttuurista senkun paranevat entisestäään... Narkkien lisäksi huligaaneja. Tätäkään sivustoa selaa, ku muutama hassu ihminen."? Eli tuohon mä tartuin kysymällä, että oletko sitä mieltä, että avoin huumekeskustelu täällä klubbarissa olisi omiaan lisäämään ihmisten ennakkoluuloja, oltiin sitten aiheesta puolesta vastaan, koska otit tuohon mukaan tuon huolen sivuston vierailijamääristä?
Mä sain ainakin sellaisen käsityksen, että samalla kuin tuomitsit vappumellakoita puolustelevan puheenvuoron, olisit samalla huolissasi, siitä että täällä käydään keskustelua huumeista ja myös se olisi omiaan lisäämään ennakkoluuloja konemusiikkikulttuuria kohtaan niiden satunnaisten sivuistolle eksyvien silmissä. Mutta ehkäpä tuossa olit tehnyt hienosti kahtiajaon sen välillä mikä käsitys ihmisillä on teknokulttuurista ollut jo vuosikausia ja sen välillä mitä tämän mellakan puolustaminen saattaisi tuoda siihen lisää.
Mäkään en jaksais selitellä omia statementtejäni miljoonaan kertaan, mutta näköjään sitä täytyy.