edittii. pikaruokaan ei kuole/siitä ei liho kuin tyhmät ihmiset. (mihin tahansa kuolee, jos sitä syö liikaa)
136 posts, 7 pages, 61,875 views
NextAce, 7.4.2006 16:35:
...Tampereen American dinerssissä...
Verano, 7.4.2006 14:25:
Maija tulee pistää tän *lukko*on ku se käy vaan Heses. Muahaha.
Mikki, 7.4.2006 20:34:
---
...Tampereen American dinerssissä...
---
Tää on niin saatanan kova safkapaikka! Tätä oon odottanu Helsinkiin..
pirpeli, 7.4.2006 19:22:
Tarjottimella McFeast, ranskikset ja Fanta. Pippuria, ketsuppia, McFeast-majoneesia. Viimeisistä mössökasa tarjottimelle, sit ranskiksii puolet naamariin kera mössön, väliin liNpparii, sitte hampurilainen nassuun ja loput ranskalaisista. Röyh ja pois.
)
Käykääpäs vetäsemässä tamperee american dinerssissä semmonen hampurilais satsi ku big tower (sisältää 1kilon jauhelihaa). Se joka ton vetää on aika kurko.
Monia yritelmia oon kylla ollu todistamassa, mutta usein se viimenen pihvi lahtee dogibagissa himaan. Useimmat yrittelijat kannissa tai krapulassa vedonlyonnin seurauksena (annos maksaa 32 euroo).
utopia, 7.4.2006 22:27:
Eka vaihtoehto. Paljon mausteita, muuten ei maistu miltään. Jääny mäkkeilyt tosi vähälle ja viikonloppusin menee yleensä pizzaa. Mut kotona väsätyt kunnon ateriat peittoo pikasafkat mennen tullen*piis*
TAPAHTUI ERÄÄNÄ PÄIVÄNÄ MACDONALDSISSA
(asiakkaan ja myyjän vuoropuhelu)
- Ja mitäs teille?
- Mitäpä tässä, kiitos kysymästä.
- Tarkoitan siis, mitä te syötte?
- Purkkaa. Tästä on kyllä menny jo maku.
- Mutta mitä te tilaatte nyt?
- Hesaria ja Aku Ankkaa, mutta otan hampurilaisen.
- Selvä. Ja minkähän hampurilaisen?
- No se systeemi, jossa on pihvi ja kaks kuorta. Pitäis teidän täällä tietää.
- Syötkö täällä?
- Silloin tällöin.
- Öh...siis syötkö täällä nyt tällä hetkellä?
- Purkkaa edelleen, mutta maku on menny jo.
- Puhun tilaamastasi hampurilaisesta. Tuleeko se mukaan?
- Jos se tahtoo.
- Siis otatko mukaan?
- Tule vain jos haluat.
- Selkeä kysymys: syötkö tilaamasi ruoan täällä?
- Onko siellä tilaa? Ajattelin kyllä että tuolla pöydässä...
- Hyvä on. Saako laittaa kaikki mausteet?
- Jos ne mahtuu.
- Eli: kaikkia mausteita vai ei kaikkia mausteita?
- Joo...ei kanelia.
- Eipä sitä kyllä yleensä...no, kaikkia muita saa siis panna?
- No sepä oli aika hävytön kysymys. Lähen kyllä nyt pois.
oli pakko laittaa, heh
Miika, 7.4.2006 19:50:
Mä söin kerran 4 Bigmac-ateriaa kerralla. Limut hiukan tökki mut hampparit ja ranskikset meni kuin lapioiden
Mä söin kerran 4 Bigmac-ateriaa kerralla. Limut hiukan tökki mut hampparit ja ranskikset meni kuin lapioiden
?
clupipeipe, 8.4.2006 15:54:
---
---
Kuulostaa ihan Super Size Me -leffalta. Siinähän sanottiin että "ÄLÄ KOKEILE TÄTÄ KOTONA", eikös?
Ateriat oli tuolloin tarjouksessa 25mk, söin yhden ja päätin tilata kolme lisää. Nykyään eksyn ehkä kerran kuussa korkeintaan hampurilaiselle pyörälenkin yhteydessä, jos pitää saada pikatankkaus. Silloin pari tarjouspurilaista ja maitoa, kiitos