Oletko päättänyt ottaa kesäkissan/kollin? Tai onko sulla joskus ollut kesäkissa/kolli?

104 posts, 6 pages, 28,145 views

1ncarnation

Posts: 542

#81 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
kai nyt kesäl on aina säätöä :D

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Kriss G

Posts: 1,492

#82 • • Edited Kriss G Wir brauchen bass
Kerran mun kesäkissa synnytti ja sit ku mä heitin ne pennut pahvilaatikos syksyl metsään ni tuli 4 vuotta linnaa ja nyt mä joudun maksaa jotain elatusmaksuja niille. Oli taas epäreilu tuomio kun ei se ollu ees mikään rotukissa. *igor*x1000

Edit. Vittu et on tylsää töissä.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Mikcore

Posts: 914

#83 • • Mikcore Eternity has passed
Kyllä *sydän*
Tyeicha

Posts: 5,807

#84 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
njääh.. mieluummin ottaisin kestolemmikin, kiitos. *sydän*

--
-Tyeicha-

UnityF

Posts: 15,721

#85 • • UnityF joo just se
ääh mitää kissoja tai kolleja.. mulla on kesto pässi *hih*
Jago

Posts: 4,039

#86 • • Jago un-trained monkee
mä vaihdoin... aijon ottaa kesäkollin..
nyt pitää löytää vaan sopiva uhri..
jonkun hyvännäkösen ja päästä tyhjän mielellään joka on eläimellinen sängyssä..*possu**pupu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Tarsu

Posts: 2,449

#88 • • Tarsu

Jago, 16.7.2006 22:32:
mä vaihdoin... aijon ottaa kesäkollin..
nyt pitää löytää vaan sopiva uhri..
jonkun hyvännäkösen ja päästä tyhjän mielellään joka on eläimellinen sängyssä..*possu**pupu*



kuvottavaa!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Jago

Posts: 4,039

#89 • • Jago un-trained monkee

tarsu, 16.7.2006 23:57:
---
Jago, 16.7.2006 22:32:
mä vaihdoin... aijon ottaa kesäkollin..
nyt pitää löytää vaan sopiva uhri..
jonkun hyvännäkösen ja päästä tyhjän mielellään joka on eläimellinen sängyssä..*possu**pupu*

---


kuvottavaa!


kiitti..

oon siis aina ollut pitkien suhteiden kannalla, mutta kun semmoista ei vielläkään näy päätin relata ja ajatella sittenkin lyhyen tähtäimen tyytyväisyyttäni

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Danskuh

Posts: 675

#90 • • Danskuh pikku-Dee

Tyeicha, 16.7.2006 22:16:
njääh.. mieluummin ottaisin kestolemmikin, kiitos. *sydän*





nii mäki... :) ois maailman ihanint aina herää jonku vierest...yksin on nii tyhmä herää...ja se miten se aamu alkais;)
Noel

Posts: 5

#91 • • Noel
em mä mitään kissoja ota! kissoista ei oikeen oo iloo koska ne ei oo hirveen seurallisia.. tai ainakaan ykskään kissa jonka me oon tavannu ei oo ollu hirveen seurallinen..
Mushi Mushi

Posts: 203

#92 • • Mushi Mushi Pipipää...
Sitä ollaan juuri etsiskelemässä. Jotenkin vaan vaikuttaa että kesä kerkeää loppumaan ennenkuin sopiva löytyy*ding*
Avernian

Posts: 7,451

#93 • • Avernian Kerettiläinen

Mushi Mushi, 18.7.2006 08:40:
Sitä ollaan juuri etsiskelemässä. Jotenkin vaan vaikuttaa että kesä kerkeää loppumaan ennenkuin sopiva löytyy*ding*



Samat sanat. Tuli semmoinen outo kaipuun tunne, kun kattelin eilen eduskunnan lisärakennuksen pihalla kellivää kaunista paria.
Mutta lämpötila alkaa laskea jo tästä päivästä lähtien, eli kesä menee menojaan!

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Mushi Mushi

Posts: 203

#94 • • Mushi Mushi Pipipää...
Mutta lämpötila alkaa laskea jo tästä päivästä lähtien, eli kesä menee menojaan!
[/quote]

Talvella ei ihmiset ole vaan yksinkertaisesti niin avoimia kuin kesällä. Kesä on meille suomalaisille aikaa milloin voimme tutustua uusiin ihmisiin ilman että ollaan sit 3 promillen kännis jossain räkäses baaris*lmao*
Avernian

Posts: 7,451

#95 • • Avernian Kerettiläinen


--- Kesä on meille suomalaisille aikaa milloin voimme tutustua uusiin ihmisiin ilman että ollaan sit 3 promillen kännis jossain räkäses baaris*lmao*



Niinhän ne väittää...

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Mushi Mushi

Posts: 203

#96 • • Mushi Mushi Pipipää...
---


Niinhän ne väittää...
[/quote]


Ja jostain nämäkin väittämät pakosti ovat kummonneet. Mutta oli asia miten tahansa, kesä on parasta aikaa!
Dana

Posts: 647

#97 • • Dana
juu.. tahtoo kuuman kesäkollin *plur*
Syder

Posts: 2,255

#98 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Kesällä on kiva tutustua uusiin ihmisiin, löytää oikean ihmisen erittäin väärään aikaan. Sit voi tyylikkäästi tehä mahalaskut ja todeta ettei tarvi toiste alkaa ees yrittää *nauru*

--
Divida et impera.

Avernian

Posts: 7,451

#100 • • Avernian Kerettiläinen

Mushi Mushi,
Ja jostain nämäkin väittämät pakosti ovat kummonneet. Mutta oli asia miten tahansa, kesä on parasta aikaa!



No se on kyllä totta. Kesä *sydän*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*