36 posts, 2 pages, 9,028 views

Serotonot & Aztecnik soitti aika törkeän hyvän ja monipuolisen setin, piti tehokkaasti tanssilattialla
Koshizin techno/breaks/härö oli ihan hyvää vaihtelua psykelle, mutta eipä ollut Faggotinkaan biiseissä valittamista.
Olitte pistäneet paikan hienoksi, iso käsi järkkäreille.
Jonkkaajat siellä tanssilattialla oli mun mielestä sekä decot ni tuhat kertaa kivemmat kun mitkään valot:) Mut mun tanssijalkaa vipatti kanssa kivasti ja jeah muutenki oli mielettömän mukavia ihmisiä täällä Jyväskylässä :) Ihanaa Kiitos kovasti*antihali*
Juhgu, 6.5.2006 16:05:
No saatiinhan sinne sitten lopulta hienot pippalot pystyyn :) Kuvailin niitä dekoja ihan innoissani jo rakennusvaiheessa, ja kun sitten vihdoin saatiin valot pois ja uv-putket päälle, ja Miazu soitti muikeita biisejä, niin en minä edes tajunnut kaivata mitään liikkuvia valoja ennenkuin joku asiasta huomautti. [pieni](Enkä kyllä senkään jälkeen moisten perään jaksanut pitkään haikailla)[/pieni]

toivottavasti hän jossain vaiheessa vielä uudestaankin jklään tuleepi 

Parhaat bileet Jyväskylässä naismuistiin
Huippuhetkinä mieleen jäivät Miazun setin vikat biisit (Miazu on ihQ!1!!
) ja Koshizin illan viimeiset breaks-pläjäykset
Oli oikein mukavaa ja liityin Efektiinkin sitten 
Jykke, 6.5.2006 15:02:
Alakerran dekotuksesta menee kiitokset tre posselle, eli Deeman, Tbo ja Jussi Löf.
), Miazu on niin ihq että ihq:n tilalla pitäisi sanoa tästä eteenpäin Miazu*plur*