club red presents fokused recordings 21.4.2006 @ Turku

52 posts, 3 pages, 10,435 views

john m

Posts: 439

#41 • • john m
erittäin luxus kinkerit, saundi ei oikein enää paremmaksi voi muuttua. sepon ja defan "lämmittely" toimi kyl pirun hyvin vaix olikin aika energinen. mr. a:lta kyl illan paras setti eikä parhamkaan kauaksi jäänyt. vituttaa vaan tosi paljon täl hetkel tän kaupungin "skene" ,kun ei tunnu tän tyylinen klubi toimia.
mut joo ,mukavasti tuttuja paikalla ja tais siinä muutama maljakin kohota.
kiitti maselle hyvistä bileistä.
Avatar
#42 • • albba Guest
Defa ja sebi soitti hyviä kappaleita menevässä tahdissa. Sen jälkeen alkoi volyymi nousta ja korvissa rätistä.. Ei tullutkaan enää settiä mun makuuni, ei oikeen maistunut, tuli jotenkin epäselvää matskua loppuun asti..

Mut rahat meni ja korvissa soi vieläkin, jees..

*sydän*
onunen

Posts: 107

#43 • • onunen
Voi vitsit mulla oli ainakin ihan huippukivaa ku tuli niiiiin hyvää musaa koko ajan! Tanssilattialta ei pystyny ollenkaa lähtee pois :) Lisää tällästä *sydän*
Defa

Posts: 293

#44 • • Defa Zuhause
Musa kolahti kyl ihan perkeleesti, kiitos Mr A ja Parham!
Kello läheni neljää eikä miehet olis viel millään suostunut lopettamaan ;) Kiitokset myös Sebille aina mukavasta soittoseurasta, Purtsille kun jaksoit hoitaa valoja sekä Maselle etkoista-bileistä ja jatkoista!
Seb

Posts: 377

#45 • • Seb
Joo-o. Oli kyllä huippumukavata, vaikkakin etukeno alkoi olla sellaista luokkaa, etten muista mitä biisejä ana ja parhami soitti. Mieleeni jäi sana laadukasta, mut oiskohan se ollut se sana kuvaamaan Purtsin valoshowta. Noh, laadukas ilta kokonaisuudessaan, kiitos Maselle etkoista ja koko posselle jatkoista. Krapula alkaa nyt hellittää, on aika sukeltaa kohti uusia seikkailuja.
-mase-

Posts: 11

#46 • • -mase- -mase-
Tuli sitten vedettyä Jack Bauerit eli kaksneloset ja olo sen mukainen. Kiitos kaikille, jotka kävi bileissä. Erityisesti tietysti Defalle, Sebile, Analle ja Parhamille. Enemmän odotin jengiä, mutta olisiko niin että Turussa ei ole riittävästi kiinnostusta tällaiseen musaan?
lank

Posts: 2,164

#47 • • lank www.djlank.com
Jep oli kyllä rankka kokemus taas, mutta hauskaa riitti ihan loppuun asti. Musiikki oli alusta asti hyvää, seppo ja defa laittoivat hyviä biisejä perän jälkeen ja Ana jatkoi siitä mukavilla kolinoilla. Parhamilta tuli parempaa musiikkia kuin mitä ennen olen kuullut ja Anan ja Parhammin lopputykitykset olivatkin maistuvia.

Kumma kyllä taas muutenkin vähäinen osanottajamäärä väheni siinä kahden aikaan entisestään, liekö ihmisillä töitä seuraavana päivänä kun kotiin lähtö iski jo niin aikaisin. Musiikki oli kuitenkin maailmanlaajuisestikin katsottuna laadukasta, lienevätkö sitten suomalaiset taas jälkijunassa tässäkin asiassa. Ainoa mitä itse kaipasin, oli jonkinlaiset dekot barbin ilmapiiriä piristämään.

Joka tapauksessa kiitos ja kumarrus kaikille soittajille ja tietysti Maselle itse kekkereistä ja jatkoista, toivottavasti näitä kuitenkin saadaan lisää Turkuun ;)

Muutamia kuvia löytyy täältä.
Defa

Posts: 293

#48 • • Defa Zuhause
Hyvei kuvei;) Tsiisus tota Parhamin peruukkitouhuu, näytti kyllä hyvältä se päässä*nauru*
Unik

Posts: 4,117

#49 • • Unik
KÄÄK! Noita kuvia *nauru*
mr.a

Posts: 2,098

#50 • • mr.a
Här kommer pippi longstrom. voi elämä tota peruukkia.

kaikenkaikkiaan: erittäin jees. vähän vois ehkä nillittää barbin setupista,monitoreista yms yms mut homma pelas LOPPUUN asti niin hyvin et ei viiti.
mun mielestä Turussa on viime aikoina ollut tosi mukava soittaa, emmä ymmärrä noita ylempiä kommentteja? kivoja uusia tuttavuuksia ja hyviä meininkejä.

music was the answer.

cheers

ana.
mr.a

Posts: 2,098

#51 • • mr.a

nyt hellittää, on aika sukeltaa kohti uusia seikkailuja.



toi pitää niin hyvin paikkansa. tajusin just et vappu on ens viikonloppuna.*grr*