Pitkävihaisuus

46 posts, 3 pages, 21,082 views

Freja

#41 • • Edited Freja Sihteeri

Freja, 11.5.2006 15:26:
snip.it

Vois tähän vielä lisää sen, et tyylii "unohdetaanko kaikki ja yritetään taas"-heitot on kans aika shittii. Tuskin pahoja asioita unohtaa hevillä.. Ja varsinkin jos niistä ei puhu, niin ne asiat ei selviä itsekseen. Ja itse ainakin automaattisesti rupean siitä ajattelemaan, että mitä taka-ajatuksia kyseisellä ihmisellä on, kun yhtäkkiä vaan tuollaisia rupeaa ehdottelemaan sen enempää selittelemättä. Eihän sanottua tai tehtyä saa takaisin, joten kyllä mulla ainakin jää aina jonnekin aivon mutkiin asiat muistiin. En siis vaivaudu edes yrittämään sovittelua kaikkien kanssa, ihan vain sen takia, että on minullakin ylpeyteni. En tarvitse kusipäitä elämääni. Joskus jotkut tapahtumat vain auttavat näkemään, että heitä ei tarvitse. Sinänsä siis olen vain tyytyväinen, että toinen sanoo tai tekee jotain, mistä vihdoin tajuaa kuinka kusipää toinen on.

Ja joo, oon edelleen huono selittämään asioita ymmärrettävästi jne, mut tulipa sanottua.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

twistedsushi

#42 • • twistedsushi Nihil declaro

Sunflower, 12.5.2006 12:33:

---

...tyttö runoilee koko illan sairastavansa syöpää (joku kasvain päässä) ja kertoo, että elinaikaa on varmaan muutama kuukausi jne. jne. ja mä tietysti tunnin jankkauksen jälkeen alan uskoa, sillä eihän kukaan tällaisesta asiasta valehtelisi. Kyseinen tyttö oli ollut mun paras ystäväkin jossain vaiheessa, joten hätäännyin ja olin lievästi sanottuna hysteerinen koko illan (hieman vielä tequilaa murheeseen ja soppa on valmis..). Seuraavana päivänä menin katsomaan tuota 'ystävääni' ja varovasti kyselin aiheesta ja homma kuitattiin humalalla. Parin siiderin jälkeen nyt oli vain varmaan jutellut jotain omiaan ja ihan vahingossa jatkanut tuota satuiluaan koko illan..?? Mun huumorintaju ei kestänyt tällaista ja tuo ihminen katosi mun elämästäni. Tuon tytön kohdalla oli kyllä pinna saanut venyä aiemminkin aika äärirajoilleen, joten välien katkeaminen ei suuremmin edes suututtanut enää tuolloin.

Kuka nyt tollasta menis valehtelemaan ja minkä ihmeen takia, outoja ihmisiä tuollaiset *ding*

Paitsi et mul tuli tost ekaks mieleen, et tuskin se halus sun sitä tietävän sen tillannetta, vahingos sen sulle lipsautti ja selvinpäin pisti sitten kännin piikkiin, et unohtaisit koko jutun *täh*

Noh, tiedä häntä... kuhan vain tuli mieleen.

--
Itse valitset puolesi.

Sphyxia

#43 • • Sphyxia Maracujá!
Kovin harvoin olen vihainen, yleensä muut tunteet (esim. pettymys, suru ..) korvaavat sen vihan - myös silloinkin, kun olisi ehkä ihan hyvä juttu olla pikkasen vihainen. Dunno. *ding* Ja silloin kun olen vihainen, se kestää vain muutama minuutti. Eli pitkävihaiseksi minua ei (ainakaan omasta mielestäni) todellakaan voi kutsua.
Sunflower

#44 • • Sunflower

twistedsushi, 13.5.2006 18:43:
Kuka nyt tollasta menis valehtelemaan ja minkä ihmeen takia, outoja ihmisiä tuollaiset *ding*

Paitsi et mul tuli tost ekaks mieleen, et tuskin se halus sun sitä tietävän sen tillannetta, vahingos sen sulle lipsautti ja selvinpäin pisti sitten kännin piikkiin, et unohtaisit koko jutun *täh*

Noh, tiedä häntä... kuhan vain tuli mieleen.

Niin minäkin ensin ajattelin, mutta selvittelin asioita tuon jälkeen mm. tytön sukulaisten kautta ja juttu osoittautui aivan keksityksi. Ja tosiaan tuosta jutusta on jo varmaan 5 vuotta ja tyttö on koko ajan ollut aivan voimissaan, töissä ja juhlimassa. Toisaalta tuo tyttö on aina ollut perkeleen hyvä valehtelemaan ja käyttäytymään yleisen moraalikäsityksen vastaisesti, joten ei enää oikein jaksa edes hämmästyttää. Jos joku voi hylätä lapsensa, se voi myös valehdella syövästä ja mä en todellakaan tarvitse tuollaista ihmistä mun elämään. Kuulostaa varmasti tosi tylyltä, mutta luojan kiitos ihminen voi itse valita ystävänsä ja näin ollen kusipäitä ei tarvitse sietää elämässään.
twistedsushi

#45 • • twistedsushi Nihil declaro

twistedsushi 13.5.2006 18:43
---
Sunflower 13.5.2006 22:52
---

No johan on *whaat*
Ihan oikein kyl sit teit.

--
Itse valitset puolesi.

Zarabel

#46 • • Zarabel Kultasiipi
Mä tunnustan ainakin olevani pitkävihainen. Se tuntuu periytyvän äidiltäni *iloinen* Olemme sellaisia kilttejä persoonia,ehkä liiankin kilttejä. Mutta sitten kun joku loukkaa tarpeeksi pahasti, niin se asia pysyy aina muistissa eikä asioita hevillä unohda. Anteeksi voin kuitenkin antaa jonkin ajan päästä, muttei se tarkoita että hyväksyisin mitään tekoja/asioita tai unohtaisin, en todellakaan. Itselle saa sitten vaan lopulta helpomman olon kun antaa anteeksi eikä anna sen vihan viedä kaikkia voimia itseltään. Tietysti on asioita jotka tuntuvat vaikeilta ja mahdottomilta käsitellä..

--
Hymyily on toiseksi paras asia mitä huulilla voi tehdä.

..kaunis hymy vie jokaiselta jalat alta..