Herkuton Huhtikuu 2007

142 posts, 8 pages, 27,212 views

#101 • • cjet Guest
Mitä häh.. mitää tällasia.. herkkuja saa syödä sillon ku niitä tekee mieli. *slurps*
Jinx

#102 • • Jinx Superfeminine
Sinänsä hyvä idea mut tiedän ettei multa onnistuis....

--
Pyllykkä

Steven Hoaks

#103 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Vois vakavasti yrittää *joo* Mitään ei vielä olla syöty vaikka eilen teki kovasti mieli, joten on toivoa *pepsodent* Pitää ehdottaa tytölle kans ettei sit mutustele jotain herkkuja mun edessä *nauru*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

MiMoSa

#104 • • MiMoSa
Ei onnistu. Se on tää huhtikuu vähän vaikea kun on synttärit ja nyt myös pääsiäinen, joten pitää sitä vähän kakkua ja suklaamunia syödä.*hihu* Muutenkaan en kyllä kokonaan herkutonta kuukautta pitäis. Oon vähentäny herkkujen syöntiä muuten, joten ei oo edes tarvetta tollaselle kuukaden totaaliselle tauolle.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Jago

#105 • • Jago un-trained monkee
olis tosi tosi tosi hyväks mulle pitää pientä mässybreikkii, mutta siihen en pysty*uuh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Sallakat

#106 • • Sallakat jungle, baby !
huonot vaihtoehdot kun on vaan naama nurinpäin tuossa ei vaihtoehdossa *dissaa*

Jos en aio pitää herkutonta huhtikuuta, ei se automaattisesti tarkoita että olen siitä harmistunut. Tässä on aivan sama juttu kuin tipattomassa tammikuussakin: ei tarvi vetää niin älyttömästi koko ajan vaan jakaa se järkevästi viikoittaisella ja kuukautisella tasolla. silloin ei tarvitse pitää mitään kieltokuukausia.
Tosin nämä tällaiset kieltokuukaudet taitaa sopiii tällaiseen perus luterilaiseen itsensä rankaisemiseen *justojoo* jos on ollut liian hauskaa/nautiskelevaa/you name it, täytyyhän se automaattisesti olla erittäin pahasta.
Birgie

#107 • • Birgie Kikati

Steven Hoaks, 3.4.2007 09:27:
Vois vakavasti yrittää *joo* Mitään ei vielä olla syöty vaikka eilen teki kovasti mieli, joten on toivoa *pepsodent* Pitää ehdottaa tytölle kans ettei sit mutustele jotain herkkuja mun edessä *nauru*

Otan haasteen vastaan! Paitsi pääsiäistä ei lasketa *hih*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Steven Hoaks

#108 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Birgie, 3.4.2007 11:16:

No ei tietenkään lasketa koska mun äiskä tekee sillon paljon super herkkuja *slurps* Venäläistä Pashaa *kuolaa*

KRISTUS NOUSI KUOLLEISTA! TOTISESTI NOUSI! *HIH*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

larzizi

#109 • • larzizi
Mulla oli jo herkuton helmikuu, joten huhtikuu olkoon hyvin herkullinen *slurps*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

noemi

#110 • • noemi
Herkkulakko? Mitä vielä, sokeri on elämän suola *iloinen*

--
Oikeutta koneille!

#111 • • Kirsikka Guest
Tipaton tammikuu meni hyvin (oikeastaan tipaton heinäkuu-tipaton maaliskuu), mutta herkuton huhtikuu olisi jo aivan liikaa vaadittu! Mulla on kyllä jäänyt mässäily vähän päälle, ehkä ei ihan joka päivä tarttis jätskiä syödä, mutta mutta...
Birgie

#112 • • Birgie Kikati

Steven Hoaks, 3.4.2007 11:20:
---

---

No ei tietenkään lasketa koska mun äiskä tekee sillon paljon super herkkuja *slurps* Venäläistä Pashaa *kuolaa*

No harmi sitten, että ollaan sitten juuri Oulussa. *lmao*

--

Ulrike

#113 • • Ulrike

Bio, 31.3.2006 10:27:
Hyvä idea, mut en vaan kykene.

Sama vika. Idea ois kerrassaan hyvä varsinkin kun on treenaamisesta tullut ikävästi taukoa ja se näkyykin. Mutta tulis vaan paha mieli kun kun herkut ei ole nyt ainut mikä on boikottilistalla.. tai siis eivät olekaan kun ne ovat nyt tupakan kanssa lähes ainut ilo tällä hetkellä. en raaski niistä nyt luopua. Koitan saada sen sijaan kilot kuriin hurjalla tanssimisella ja päästä taas puntille.

--
Go For It!

Lenita

#114 • • Lenita
Mä voisin kyllä osallistua. Vaikka en nyt ihan hirveästi herkkuja syökään, niin pääsiäisenä varsinkin tulee turhaan syötyä jotain halpissuklaita, joista en edes tykkää. Ihan vaan sen takia kun niitä joka paikassa tarjoillaan. Tästä saan hyvän verukkeen kieltäytyä.

Pitäisiköhän ottaa tavaksi viettää hoolla alkavat kuukaudet herkutta *hymy* Heinäkuu ilman jäätelöä ei kyllä onnistuisi.

--
^_____________^

Steven Hoaks

#115 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Birgie, 3.4.2007 11:47:
---
---

---

---

No mut eippä jättääkin mulle aina kaikkii herkkuja niin haetaan ne sieltä pois oulun reissun jälkeen *plur*

--

Birgie

#116 • • Birgie Kikati

Steven Hoaks, 3.4.2007 14:08:
---
Birgie, 3.4.2007 11:47:
---
---

---

---

---

No mut eippä jättääkin mulle aina kaikkii herkkuja niin haetaan ne sieltä pois oulun reissun jälkeen *plur*

mä sulle pashat näytän! *grr*
Ei pääsiäisen jälkeen saa enää syödä herkkuja *hih*

--

Amuck

#117 • • Amuck dub-i-dub

2la, 3.4.2007 01:45:
2007! Ny lähti! Ja huomenna taas uimaan ja puntille. Saatana. Rantakuntoon 2010.

Tää on ihan perseestä, mitä ihmettä oon taas ajatellut. x( Hirveää.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Steven Hoaks

#118 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Birgie, 3.4.2007 15:20:
mä sulle pashat näytän! *grr*
Ei pääsiäisen jälkeen saa enää syödä herkkuja *hih*

Pääsiäinen ei ole pääsiäinen jos mä en pääse maistelee äipän herkkuja *grr* Joten todellakin haetaan *släp*

--

Taskupeikko

#119 • • Taskupeikko
Mulla oli jo herkuton tammikuu, joten loppuvuoden saa herkutella ihan niin paljon ku haluu *hihu*
Kolera

#120 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
missä on vaihtoehto "Ei kiinnosta" nimittäin kyllä tää onnistuis mut ei vaan kiinnosta pitää.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä