Millaset pohjat?

139 posts, 7 pages, 79,703 views

Vulpini

Posts: 285

#1 • • Vulpini Soviet recordings
Eli millaiset pohjat toimii ennen Baariin menoa??
Riippuen ihmisen koosta ja sukupuolesta tietenkin, mutta itse olen huomannut, et 0,7 l suomiviina ja siihen mukavasti vichya ja 50% minttuviinaa jää kylmänä toimii ennen liikkelle lähtöa.. mites muilla???
Avatar
#2 • • Galadhan Guest
Tämä riippuu kyllä niin täysin siitä minne ollaan menossa, millä porukalla ja mitä varten.

Joskus enemmän, joskus vähemmän, so not.
Neko

Posts: 943

#3 • • Edited Neko No äläpä kerro enempää

Galadhan, 29.3.2006 14:51:
Tämä riippuu kyllä niin täysin siitä minne ollaan menossa, millä porukalla ja mitä varten.


No Baariin tietenkin, alan mestaan *poks*

Joo tosiaan pohjat unohtui, liukkailla kumiset.
Timce

Posts: 5,381

#4 • • Timce
Jaa pohjat? No pakkaskeleillä pitoa ja kossu pakkaseen.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Oliwer

Posts: 799

#5 • • Oliwer
Heh, tottakai se riippuu paikasta ja tilaisuudesta miten ja millä tulee aloiteltuu. Mutta olen kyllä sitä mieltä, että kohtuulliset pohjat (riittävän lievät) on yleensä ne parhaat. Jos tanssimaan on tarkoitus mennä, niin liiasta kännistä ei ole kuin haittaa itselle ja muille. Kyllä liian kännissä toikkaroiminen jossain ahtaalla klubilla/bileissä on moukkamaista ja huonoa käytöstä.([pieni]tähän väliin vilpitön anteeks, jos olen itse ylittänyt joskus rajani[/pieni]*blush*) Aikuinen tuntee rajansa, ja kaatokännit voi kiskoo kalsareissa kotonakin.
Mulle toimii parhaiten muutamat virtaset tai jokunen lonkero/siideri pohjille. Energiapaukut on siitä kivoja, ettei tule imo niin pöhnä, ja pysyy hyvässä tanssivirees.
RiD

Posts: 2,817

#6 • • Edited RiD Nukemi
aina ku mä saan kilon pirii, mun on pakko päästä joraa!


ps. teidän mieliks, ~12pack bissee on aika yleinen. riippuen seurasta, jos menossa johonki polkkabileisiin, vähintään tuplat!

--
*super* *possu*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Hei jee, lisää huumeläppää! Sitähän klubitus kaipaa!

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

evvk

Posts: 1,918

#8 • • evvk
Kuus siiderii tai joku 8 kaljaa.
Mellu-

Posts: 4,006

#9 • • Mellu-
siku bissee toimii pohjina loistavasti *hymy*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Individual

Posts: 10,942

#10 • • Edited Individual HYPNO!

Hyzenthlay, 29.3.2006 22:11:
Hei jee, lisää huumeläppää! Sitähän klubitus kaipaa!



No voi itku sentään. Missä sä näet tässä huumeläppää? Kai siitä asiasta nyt hitto sentäs saa vielä vitsiä laskea. Ketjun aloittaja aivan selvästi kyseli mitä immeiset tykkää juopotella pohjiksi, siis mitä alkoholijuomia. Ainakin mun sydäntä lähellä oleva aihe. :) Vai oletkos sä nyt siis ihan vakavissasi sitä mieltä, että jos joku tuossa heitti, että kilon pirii, niin hän oli ihan vakavissaan, eikä esim. heittänyt läppää? Mistähän ihmeestä se johtuu, että aina kun jonkun huumausaineen nimen tällä foorumilla mainitsee, niin se on heti huumemyönteisyyttä ja huonontaa skenen mainetta? Kai asioista keskustella saa, ilman että täytyy koko ajan hyssytellä tai lakaista hommaa maton alle ja teeskennellä, että koko asiaa ei ole olemassakaan.

Mua ainakin kiinnostaa mitä ihmisten lempijuomiin kuuluu, noin niinkuin ennen bileitä ja vaikka täältäkin kuosipäitä löytyy, niin en jaksa nyt oikein uskoa, että tästä topikista muodostuu sellaista, jossa jengi selittää, että pörrillä aloittaa ja namit kandee heittää huiviin vaikka juuri ennen klubille menoa. "Ai sä pörriä, mä kokkelia." Joten en usko, että kannattaa yöunia menettää vaikka joku tuossa vitsiä laskikin.

No mutta itse aiheeseen...Itse nautin useimmiten Leijonaa (milloinkohan sitä oppis alkaa ostelee kunnon viinaa) ja lantrinkiksi ED:iä. Ennen Batterya enemmänkin. Toinen vaihtoehto on yleensä lonkero, mutta siitä saa vaan aikamoisen hedarin seuraavaksi päiväksi.

edit: mutta toki sulla on oikeus mielipiteeseehesi ja varmaan tästäkin on joku topikki olemassa, muistaakseni... *piis*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#11 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Individual, Vai oletkos sä nyt siis ihan vakavissasi sitä mieltä, että jos joku tuossa heitti, että kilon pirii, niin hän oli ihan vakavissaan, eikä esim. heittänyt läppää? Mistähän ihmeestä se johtuu, että aina kun jonkun huumausaineen nimen tällä foorumilla mainitsee, niin se on heti huumemyönteisyyttä ja huonontaa skenen mainetta? Kai asioista keskustella saa, ilman että täytyy koko ajan hyssytellä tai lakaista hommaa maton alle ja teeskennellä, että koko asiaa ei ole olemassakaan.



Mitä vittua.. No ihan tosissani mä ton otinkin :D Kyllästyttää vaan kun tota läppää löytyy joka paikasta täältä, ja se on ihan typerää ja turhaa.

btw, toi ei mun mielestä ole mitään "asiasta keskustelua".

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

m1kk3

Posts: 5,560

#12 • • Edited m1kk3 no-life

Individual, 29.3.2006 22:34:
--snip--




enpä voi kyllä kun yhtyä tohon täysin sataprosenttisesti, oli täyttä asiaa alusta loppuun


mut joo ite tulee juotua kyllä lähes poikkeuksetta jonkinasteiset pohjat, yleensä joku neljä-viis lonkeroa tahi sidukkaa, ja sitte siihe päälle yleensä vodkaa kera jonkun lantringin, appelsiinimehu ja lightlimsat sekä Edi on kyllä aika maistuvia. Ja en kyllä vedä mitään kauheeta koomaa ennen bileitä, ei se oo kivaa jos menee sen takia bileet käytännössä ohi puhumattakaan aivottomasta törttöilystä. Kuitenkin tanssiminen on tärkeetä itelle ja siitä ei ainakaan mun kohdalla tahdo tulla mitään liian kovassa kännissä. Kohtuudella kohtuudella. Ja pohjissa on sekin puoli että tulee baarissa juotua vähemmän viinaa (säästyy rahaa *lmao*) ja yleensä vilkun aikaan jo pelkkää vettä kun ei meinaa toi pakki oikeen kestää mitään älyttömiä annoksia tota alkumahoolia :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Individual

Posts: 10,942

#13 • • Edited Individual HYPNO!

Hyzenthlay, 29.3.2006 22:45:
---
Individual, Vai oletkos sä nyt siis ihan vakavissasi sitä mieltä, että jos joku tuossa heitti, että kilon pirii, niin hän oli ihan vakavissaan, eikä esim. heittänyt läppää? Mistähän ihmeestä se johtuu, että aina kun jonkun huumausaineen nimen tällä foorumilla mainitsee, niin se on heti huumemyönteisyyttä ja huonontaa skenen mainetta? Kai asioista keskustella saa, ilman että täytyy koko ajan hyssytellä tai lakaista hommaa maton alle ja teeskennellä, että koko asiaa ei ole olemassakaan.

---


Mitä vittua.. No ihan tosissani mä ton otinkin :D Kyllästyttää vaan kun tota läppää löytyy joka paikasta täältä, ja se on ihan typerää ja turhaa.

btw, toi ei mun mielestä ole mitään "asiasta keskustelua".



No täällä on niin ihmeellisiä kommentteja viljelty viimeaikoina päihdeaiheisissa ketjuissa ja ihan vakavissaan vielä, niin rehellisyyden nimissä aina ei voi tietää, että ollaanko tuossakin nyt ihan tosissaan, mutta keskustelupalstan ollessa kyseessä ei se estä mua kommentoimasta, mutta ei näköjään myöskään erehtymästä ja tässä tapauksessa sinun suhteesi, joten pahoitteluni.
Kolera

Posts: 4,256

#14 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Pohjina siksari olis ihan jees mut kroonisen persaukisuuden ja baarista ostetun alkoholin suhteen pihiyden takia se on jotain 8-14kalian väliä. Nii sit tietysti millon alottelee. 2-3h ennen ni yli kymmentä ei mee ku tulee jo sekava olo siitä nesteen määrästä =P ja jos päiväl alottelee ni se on ihan oloista riippuen.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Oliwer

Posts: 799

#15 • • Oliwer

Individual
Itse nautin useimmiten Leijonaa (milloinkohan sitä oppis alkaa ostelee kunnon viinaa) ja lantrinkiksi ED:iä.



Joo ED toimii ja maistuu ihan hyvälle paukuissa, itse juon sitä sokeritonta (Lemon Light)
Leijonaan olen pettynyt vähän, kun koskaan et tiedä mitä ostat. Laatu vaihtelee ihan liikaa. Alkoholipitoisuus saattaa kuulemma vaihdella jopa 10-15% ja jälkimaku ei myöskään miellytä :(
Mun lemppari terästykseen on Smirnoff tai joku muu kirkas vodka.
m1kk3

Posts: 5,560

#16 • • m1kk3 no-life

Oliwer, 29.3.2006 23:01:
Joo ED toimii ja maistuu ihan hyvälle paukuissa, itse juon sitä sokeritonta (Lemon Light)



*joo* sama täällä, se on kyllä lightiksi todella hyvää

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

hallucinogen

Posts: 8,190

#17 • • hallucinogen Edain
Ei oo kyllä mitään oikein suosikki juomaa pohjiksi, toki batterykossu on mukava sen takia, että pysyy pirteenä yms. Ja määräkin on mitä sattuu, et ei sitä koskaan tuu päätettyä paljonko ottaa, sitä menee sen mitä menee ja sillä siisti =D

--
pikku-*possu*

oZq

Posts: 153

#18 • • oZq

Oliwer, 29.3.2006 23:01
Laatu vaihtelee ihan liikaa. Alkoholipitoisuus saattaa kuulemma vaihdella jopa 10-15% ja jälkimaku ei myöskään miellytä



Vähän merijutuilta haiskahtaa tuo tuollaine 10-15% vaihtelu. Olis jo melko laajassa haarukassa voltit.
hallucinogen

Posts: 8,190

#19 • • Edited hallucinogen Edain

oZq, 29.3.2006 23:35:
---
Oliwer, 29.3.2006 23:01
Laatu vaihtelee ihan liikaa. Alkoholipitoisuus saattaa kuulemma vaihdella jopa 10-15% ja jälkimaku ei myöskään miellytä
---


Vähän merijutuilta haiskahtaa tuo tuollaine 10-15% vaihtelu. Olis jo melko laajassa haarukassa voltit.


varsinkin kun leijonassa on 32% ja ei ikinä menis alkon hyllylle tommonen tuote jonka laatua ei voida taata. Ei sen puoleen leijona maistuu ihan jämäviinalle mut eiköhän siinä ne voltit ole kohdallaan.

--
pikku-*possu*

oZq

Posts: 153

#20 • • oZq
Juu, tokihan esim. perinteisen koskivedenkin prosentit hieman heittelee, mutta hurjaa olisi tuollaiset yllämainitut laatuerot.