Club SIPOO [osa8] 29.4.2006 @

113 posts, 6 pages, 13,661 views

Unik

Posts: 4,117

#81 • • Unik
"pitkä päätyyn ja perään"
Klabi

Posts: 1,423

#82 • • Klabi HUGC
"Pää pystyssä kulmatilanteisiin"
kamu-

Posts: 243

#84 • • kamu- Skojare
Oon sanaton. Taas. Ei sitä fiilistä minkä tuo paikka ja ne ihmiset saa aikaan niin pysty vaan kuvaamaan. Sanon vaan nöyrästi että kiitos.

--
Minä itse! *nauru*

pirpeli

Posts: 5,533

#85 • • pirpeli
Mie en kestä. Näiden takia kannatti olla jäämättä Joensuuhun. BIG TIME!!!
Mie tykkään teistä. Paljolti.
<3

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#86 • • tuomas Guest
veni vidi..............................vici
aikas hyvät bileet, jälleen kerran.
Anselmi

Posts: 2,578

#87 • • Anselmi And sell me
Oon mä parempiakin bileitä nähnyt...yeah right....omat häätkään, jos ne jonain päivänä pidetään, ei tuu puoliksikaan olemaan noin hyvät juhlat *aplodit*

--
sen pituinen se

sune

Posts: 2,096

#88 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Niiiiiiin saiiiraan hyvät bileet jälleen kerran !!!!! Niso,Ana ja Dillis - Ai lav juu !!! *plur*

--
ei kovin ihku eikä plur

Funkyhazzaz

Posts: 35

#89 • • Funkyhazzaz
tässä vähän jatkottelujen päätteeks täytyy kyl nostaa peukkuu sipoolle, tolle fiilikselle ja teille ketkä kosketitte mua. *sydän*
itis

Posts: 2,518

#90 • • itis Morning Star
Sipoot näyttää muille mallia... ei zhiis ei noin kivoi bileit olekaan!

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Avatar
#91 • • ikj Guest
olipas mukavaa :)(:
josbe

Posts: 1,982

#92 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku
Oli kyl ihan jees bileet. *pihkassa*
Ainoo että Ana soitti vähä paskoja biisejä taas. *justjoo*
Ja muutenki, jotenki ihan paskaa kaikki!*justjoo**justjoo**justjoo*
K I I T O S!
*aplodit*
mirde

Posts: 72

#93 • • mirde aka DiscoKanttura
Kylä lähti!!!*pökr*
wammi

Posts: 627

#94 • • wammi
ensimmäistä kertaa eksyin tänne ja kyl oli sen vaivan väärtti. suorastaan hirmuisen hilpeää!

tänks!*piis*
vaavu

Posts: 1,324

#95 • • vaavu vara-vana

josbe, 30.4.2006 09:57:
Ainoo että Ana soitti vähä paskoja biisejä taas. *justjoo*



Ana soitti kyl ERITYISEN paskoja biisejä. Ja ihan perse fiilis muutenkin. *justjoo*


Ei voi ilta enää paljoa paremmaksi mennä. Etkoilu shamppanjatastingin merkeissä, itse bileissä sairaan hyvä tunnelma, parhaat tyypit soittamassa, ja muutenkin retee meno.

PS. Tunnustan: äänestin Sipoota vuoden parhaaksi klubiksi awards-äänestyksessä. En ole toistaiseksi muuttanut mieltäni. :)
pirpeli

Posts: 5,533

#96 • • pirpeli

vaavu, 30.4.2006 11:09:
PS. Tunnustan: äänestin Sipoota vuoden parhaaksi klubiksi awards-äänestyksessä. En ole toistaiseksi muuttanut mieltäni. :)



Tän voi tunnustaa aika helposti. Ja mä luulen, että moni muukin tekee näin.
:D
(Sipoohan on kuuminta lämmintä, edustaa parhauden tointa, kulkee kuin junan vessa, soittaa Paranoidii, hyvää kiksuu, menee luihin ja ytimiin. Ja mitä muuta vielä. KAIKKEA!)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Nemes

Posts: 2,099

#97 • • Nemes Balearium
Vaikka klubituksesta oli lukenu mega hehkutus palautteita en odottanu, että Sipoot rokkais noin kovaa. Ihan uskomatonta että ton kokosessa paikassa saa tollasen menon. Oli hauska katella, kun kaikki ihmiset oli noin fiiliksisse, eikä voinu yhtää nähdä namaa mikä ei ois ollu hymyssä. Musiikillisesti ilta oli ihan kympin arvonen, erityisesti Mr.A:n setti kolahti muhun kovaa. Ja kiitoksia vielä tulevilta naapureilta seurasta, ja oli kiva tutustua muihinkin uusiin ihmisiin *hymy*
K

Posts: 511

#98 • • K

josbe, 30.4.2006 09:57:
Oli kyl ihan jees bileet. *pihkassa*
Ainoo että Ana soitti vähä paskoja biisejä taas. *justjoo*
Ja muutenki, jotenki ihan paskaa kaikki!*justjoo**justjoo**justjoo*
K I I T O S!
*aplodit*



Oli kyl joo ihme paskaa. Mut lisää tällasta. Kuitenki.
Klabi

Posts: 1,423

#99 • • Klabi HUGC

Nemes, 30.4.2006 11:56

Ja kiitoksia vielä tulevilta naapureilta seurasta, ja oli kiva tutustua muihinkin uusiin ihmisiin *hymy*



Kuin myös! Teil tulee olee nii-iiin siistejä grillikemuja teidän uudella takapihalla....

Olipas hyvää viinaa sipoossa, huh huh. Ei kyl musassakaan ollu valittamista *vink*

Lopuksi pitää antaa erityismaininta sille iki-ihanaiselle naisihmiselle joka kävellä lampsutteli mua päin ja oksensi siinä samalla mun rinnuksille (joo joo kuulostaa selitykseltä, mä tiedän), ei sitä oksennusta paljoa tullut, ei siinä mitään mut just tarpeeks että oli nii-iiin kiva hengailla laatan hajunen paita päällä loppuilta....

Rok.

Mut ei siin mitää, viina oli hyvää... Ja Emilialla on mua pahempi darra.


hä hä hääää
Avatar
#100 • • pia^^ Guest
Olipa ihana paikka *sydän* Musiikki rokkas. Oli ihana tutustuu uusiin/tuleviin naapureihin ja muutamaa muuhun uuteen naama *hymy* Klabi todellaki grillikesä tulossa *sydän*