Lähiökakara Webstore - täällä taas.

246 posts, 13 pages, 110,986 views

typ0

Posts: 1,892

#161 • • Edited typ0 syntax error
Tuli täs mieleen et teksti "humppa on perseestä (selkä)+ siihe joku tiukka kuva (etu)" ois tiukka teksti ja sitten joku missä halvennetaan lokkeja tai tapetaan lokkeja tai jotain =D

normalpict0204cf5.jpg

edit: vahvaa evoamista.

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Jone

Posts: 8,258

#162 • • Edited Jone Archibald Haddock
Nonni, äänestelyt oli sit siinä. Kiitokset kaikille äänestäneille. *joo*

Tulos on tietty ilmiselvä kun kaikki muutkin sen jo näkee. Palaan asiaan voittajan ja arvotun paidan (arvonta toistaiseksi suorittamatta) voittaneen suhteen piakkoin.
Jone

Posts: 8,258

#163 • • Jone Archibald Haddock
No niin, nyt sitten tosiaan myös "Fack Security and just chill out"-paidat ja -hupparit saatavilla. Kyse on siis Falckin logosta väännetystä designista, jonka haukka ottaa alkuperäistä asteen rennommin istuessaan puutarhatuolissa piippua poltellen.

shirts016.jpg

Printti saatavina yksi- ja kaksivärisinä versioina, joista yksiväriset ovat kaksivärisiä muutaman euron edullisempia. *joo*

Analle jo etukäteen pahoittelut siitä, että lyön taas ihan tarpeettomasti sen ammattiryhmää huonon huumorin lapiolla.
Fyrisch

Posts: 4,525

#164 • • Edited Fyrisch
:DDDD pakko saada tollanen! *huutaa lähiökakara* lol

Edit. ja onhan sen pakko olla kaks värinen :) !
Freja

Posts: 8,774

#165 • • Freja Sihteeri
Kunhan on matkasta selvitty ja näkee jäljelle jääneet eurot, niin meidän perheeseen tulee vaikka mitä sälää *joo* himoitsen!

Onko noi helppo tilata? *ding* osaanko mä? *ding* *blush*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ezzy

Posts: 8,060

#166 • • ezzy Droid-pappa

Jone, 31.8.2006 22:34:
haukka ottaa alkuperäistä asteen rennommin istuessaan puutarhatuolissa piippua poltellen.



Mä olisin voinut vannoa, että tossa on haukkatyttö hommissa, kun ukko ottaa rennosti...kröhöm *hihu*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#167 • • Aziz Combat Fighter

Jone,
Analle jo etukäteen pahoittelut siitä, että lyön taas ihan tarpeettomasti sen ammattiryhmää huonon huumorin lapiolla.



Pläh, ei mua huumori koskaan haittaa, mut typeristä mauttomuuksista en kauhiasti pidä.

Onhan mullakin senoritas-paita sentään hei :)
Jone

Posts: 8,258

#168 • • Edited Jone Archibald Haddock

Ana-5000, 1.9.2006 09:17:
Pläh, ei mua huumori koskaan haittaa, mut typeristä mauttomuuksista en kauhiasti pidä.

Onhan mullakin senoritas-paita sentään hei :)



Tottis, gotta give you that, toveri Señoritas-pioneeri. *hihu*

Mitäs olet muuten mieltä tästä uusimmasta? Meneekö sun silmissäsi mauttomaksi vai onko ihan ok:ta pikkuhauskaa kepeilyä?

Freja, 1.9.2006 08:28:
Onko noi helppo tilata? *ding* osaanko mä? *ding* *blush*



Kyllä osaat ja jos et, niin sitten voidaan toimia niinkuin on monien asiakkaiden kanssa jo toimittukin - otat yhteyttä ja ilmoitat mitä haluat, niin teen tilauksen puolestasi. *joo*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#169 • • Aziz Combat Fighter

Jone, 1.9.2006 10:16:
---
Ana-5000, 1.9.2006 09:17:
Pläh, ei mua huumori koskaan haittaa, mut typeristä mauttomuuksista en kauhiasti pidä.

Onhan mullakin senoritas-paita sentään hei :)

---


Tottis, gotta give you that, toveri Señoritas-pioneeri. *hihu*

Mitäs olet muuten mieltä tästä uusimmasta? Meneekö sun silmissäsi mauttomaksi vai onko ihan ok:ta pikkuhauskaa kepeilyä?



Ihan hupaisa, mut "fuck security" on vähän antiteesi mun uravalinnalleni :)

En mä tollasta itte pitäis mut en mä tota paheksukaan.
Jone

Posts: 8,258

#170 • • Jone Archibald Haddock

Ana-5000, 1.9.2006 10:52:
Ihan hupaisa, mut "fuck security" on vähän antiteesi mun uravalinnalleni :)

En mä tollasta itte pitäis mut en mä tota paheksukaan.



Jees, tekstihän otti syntyäkseen lähinnä juuri siksi, että sen sai aikaiseksi luontevasti pelkästään yhden kirjaimen poistolla. Ei tän ole tarkoitus niinkään promota mitään "vartijat on perseestä"-fiilistelyä vaan enemmänkin sellaista "ota löysin rantein, älä jännitä"-menoa. *piis*
Jone

Posts: 8,258

#171 • • Jone Archibald Haddock
Osalla tilaajista on ollut aikaisemmin hankaluuksia kaupan toiminnan kanssa johtuen sen englanninkielisyydestä, joten tähän nyt fiksausta.

Tästä päivästä lähtien Lähiökakara Webstore futaa lähtökohtaisesti ensimmäisellä kotimaisella, mutta valittavissa myös englannin- ja ruotsinkieliset versiot (ainakin toistaiseksi).

*jiihaa*
Jone

Posts: 8,258

#172 • • Jone Archibald Haddock
No niin. Taannoin järjestetyn "...mutta se on ihan okei"-paitaskaban voittajalausahduksesta on nyt tehty paidat sekä tytöille että pojille:

shirts017.jpg

Poitsuille siis tietenkin sinistä ja tytsyille pinkimpää. Voittajatekstin sisältö "Katsot mun tissejä, mutta se on ihan okei" on huomioitu noissa siten, että itse printin väri on valittu suhteellisen lähelle paidan omaa väriä. Printistä ja tekstistä saa varmasti selvän, mutta ennen sitä joutuu kyllä todennäköisesti suht intensiivisesti tuijottamaan jonkin aikaa sitä päällään pitävän henkilön rintakehää. Luulis aiheuttavan aiheuttavan "oho"-, "WTF"-, "muah!" ja *punastel*-tilanteita.

Voittajalausahduksen keksijälle (Basson nimimerkki "deebp") lähtee paitaa. Samoin äänestäneiden joukosta arvotulle henkilölle, joka oli tällä kertaa myös Basson puolelta (nimimerkki Pro_Spede). Kumpaankin tullaan ottamaan yhteyttä privaviestin muodossa seuraavan tunnin sisällä.

Selektio muita hyviä "...mutta se on ihan okei"-lausahduksia tulee tarjolle pariksi viikoksi normaaleina tekstiprintteinä. Tästä infoa myöhemmin. :)

Kiitokset vielä kaikille skaban osanottajille ja äänestäneille. Uutta (toivottavasti hieman paremmin organisoitua) skabaa puskee putkeen piakkoin.
Jone

Posts: 8,258

#173 • • Jone Archibald Haddock
Muutamien pyyntöjen johdosta muita kilpailussa ehdotettuja juttuja saatavilla tekstipaitoina osoitteessa http://kilpailukauppa.spreadshirt.net . Kauppa on auki tolla valikoimalla seuraavan kuukauden ja sen jälkeen se joko vedetään alas tai valikoimaan tulee seuraavan skaban tuotoksia.

Tarjolla mm.
shirts018.jpg

...18 muuta printtiä.

Erillinen kauppa siksi, että jos ton nivaskan tekstipaitoja laittaisi varsinaiseen kauppaan, niin tämänhetkisellä rakenteella tuotevalikoima menisi aika pahasti silpuksi ja se hankaloittaisi käyttökokemusta merkittävästi.

Samaan tilaukseen pystyy laittamaan paitoja sekä tuolta että varsinaisesta Lähiökakara Webstoresta. *joo*
ezzy

Posts: 8,060

#174 • • ezzy Droid-pappa
ai saatana "olen asiakaspalvelija, mutta se on okei" oli pakko revetä *lmao*

tais lähtee eka tilaus :D
Lyylikki

Posts: 2,975

#175 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Taas meitsillä on idea. En tiedä nappaako Jone sua itseäsi, kun olet BB:stä (ei tää nyt varsinaisesti BB:hen kyllä liity) käyny tuolla topicissa marmattamassa, mutta joo, ehdotellaan kuitenkin.

Sillä ällö-Kakilla BB:ssä on joskus näkynyt semmoinen musta kulahtanut paita jossa lukee:

all different
all equal

esimerkki

Tuossa näköjään joku sitä vähän muunnellut. Alkuperäisessä siis ihan perus fontilla nuo tekstit, mutta ideana se, että musta ja valkoinen tausta & tekstit, ristikkäisillä sanoilla samat siis.

Löytys sekin, kun vaan jakso vähän lisää tutkia internetin ihmemaata perussetti.

No luin sen ensin vähän väärin, joka kyllä mun mielestä sopis huomattavasti paremmin käyttöön *vink*

all different
all sexual
remotion

Posts: 5,283

#176 • • remotion nostatus guru

ezzy, 22.9.2006 18:07:
ai saatana "olen asiakaspalvelija, mutta se on okei" oli pakko revetä *lmao*

tais lähtee eka tilaus :D



haha, tollasen vois itekin poistaa. tai sit semmosen mis olis joku
"IT-nörtti, kuinka voin palvella" ja human toilet aiheinen kuva. ei ehkä ihan noin rivo mut joku "kiitti letuista" tyylinen sanoma.
Jone

Posts: 8,258

#177 • • Jone Archibald Haddock

Lyylikki, 12.10.2006 22:37:
Taas meitsillä on idea. En tiedä nappaako Jone sua itseäsi, kun olet BB:stä (ei tää nyt varsinaisesti BB:hen kyllä liity) käyny tuolla topicissa marmattamassa, mutta joo, ehdotellaan kuitenkin.

Sillä ällö-Kakilla BB:ssä on joskus näkynyt semmoinen musta kulahtanut paita jossa lukee:

all different
all equal

No luin sen ensin vähän väärin, joka kyllä mun mielestä sopis huomattavasti paremmin käyttöön *vink*

all different
all sexual



Joo, en perusta siitä BB:stä penniäkään, mutta kun nää sun ideasi ovat toistaiseksi olleet mun mielestä hauskoja ja vieläpä suht yksinkertaisia toteuttaa, niin here be:

shirt019.jpg

Sellaistakos? Mikäli tuntuu natsaavan, niin ilmoittele ja pistän designin menemään hyväksytykseen. *joo*
Lyylikki

Posts: 2,975

#178 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Jone,
Sellaistakos? Mikäli tuntuu natsaavan, niin ilmoittele ja pistän designin menemään hyväksytykseen. *joo*



Jee! Juurikin sellaista. *aplodit*

En tiedä onnistuuko, jos tuota sexual sanaa välistäisi (?) vähän isommalle, että se päättyisi samaan kohtaan mihin different? Saako paidan väriä itse vaihtaa vai pannaanko menemään punaisena? Mulle kyllä käy punainen, eipä siinä.

Onneksipa taas ihan kohta tulee rahaa, niin voi teeppari varastoa täydennellä.
Jone

Posts: 8,258

#179 • • Edited Jone Archibald Haddock

Lyylikki, 13.10.2006 14:04:
Jee! Juurikin sellaista...mitenkäs tuo paidan väri? Saako sitä itse vaihtaa vai pannaanko menemään punaisena? Mulle kyllä käy punainen, eipä siinä.



Saa vaihtaa halutessaan. Laitoin ton esimerkin nyt vaan punaiselle paidalle ihan siksi, että kummatkin printin värit erottuisivat siitä. *joo*

Laitoin ton nyt menemään ja ilmoittelen kun on saatavilla.
Jone

Posts: 8,258

#180 • • Jone Archibald Haddock
Nonni, edellämainittu printti nyt saatavina sekä miesten että naisten t-paitoina. *hihu*