Finity Essentials Radioshow

171 posts, 9 pages, 52,503 views

m1kk3

Posts: 5,560

#61 • • Edited m1kk3 no-life

as, 26.9.2006 12:31:
---
thomas, 26.9.2006 11:45:
---
LooPy, 26.9.2006 00:20:


Mun osuus tulee jakoon vielä tämän viikon aikana.

---

(aalto 5 on vähän turhan soitettu kyl)

---


Niin :) senhän julkasusta on jo huimat 3kk :)


no eiks kiksussa oo tapana että isot nimet veivaa noi biisit puhki jo kauan ennenkun ne julkastaa (TJEU Helsinki Scorch'in), et kyllä toi Aallon vitonen on soinu vähä enemmän ku kolme kuukautta.

edit: hitsin hyvä biisi silti toi 5, yks niistä muutamasta _hyvästä_ trancebiisistä mitä olen kuullut tänä vuonna. Eikä oo mun mielestä kauheesti puhkisoitettu, tosin ei nyt kiksua tuu kuunneltua muutenkaan niin kauheesti enää, et oon aika jäävi sanomaan :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

antonsonin

Posts: 2,712

#63 • • Edited antonsonin laserpoint.

mikke, 26.9.2006 12:34:
---
as, 26.9.2006 12:31:
---
thomas, 26.9.2006 11:45:
---
LooPy, 26.9.2006 00:20:


Mun osuus tulee jakoon vielä tämän viikon aikana.

---

(aalto 5 on vähän turhan soitettu kyl)

---


Niin :) senhän julkasusta on jo huimat 3kk :)

---

no eiks kiksussa oo tapana että isot nimet veivaa noi biisit puhki jo kauan ennenkun ne julkastaa (TJEU Helsinki Scorch'in), et kyllä toi Aallon vitonen on soinu vähä enemmän ku kolme kuukautta.



Ah, no shit?

Niinkun miken sanoja lainaten niin sehän on olennaista että soitetaan sitä mikä on omasta mielestä hyvää :)
m1kk3

Posts: 5,560

#64 • • Edited m1kk3 no-life

as, 26.9.2006 12:35:

Ah, no shit?

Niinkun miken sanoja lainaten niin sehän on olennaista että soitetaan sitä mikä on omasta mielestä hyvää :)


soitetaan soitetaan, ei sillä :) Tartuin vaan tohon, että se, että julkasusta on kulunu vähän aikaa ei tarkota sitä että sitä biisii ei vois soittaa jo puhki. Usein ne soitetaan jo ennen julkasua. :) Mut, joo, niinku sanoin ni mustakaan tota ei oo rikki veivattu vielä. :) *piis* & laav

ja siks tartuin hanakasti tohon aiheeseen että vituttaa itseä suunnattomasti että noita biisien julkasuja venytellään kuukausikaupalla, silloin ku ite olis otollisimmassa mielentilassa ostamaan sen biisin ni saa ootella sitä julkasua joskus kuukausikaupalla (ja yleensä sillä aikaa nää nimimiehet veivaa sen kappaleen ihan puhki, mut ei nyt todellakaan ollu kysymys tästä biisistä), itellä kyllä sillon ku se sitte vihdoin ja viimein julkastaan ni jää ostamatta. Mut joo, sori OT.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

antonsonin

Posts: 2,712

#65 • • antonsonin laserpoint.

mikke, 26.9.2006 12:39:
---
as, 26.9.2006 12:35:

Ah, no shit?

Niinkun miken sanoja lainaten niin sehän on olennaista että soitetaan sitä mikä on omasta mielestä hyvää :)

---

soitetaan soitetaan, ei sillä :) Tartuin vaan tohon, että se, että julkasusta on kulunu vähään aikaa ei tarkota sitä että sitä biisii ei vois soittaa jo puhki. Usein ne soitetaan jo ennen julkasua. :) Mut, joo, niinku sanoin ni mustakaan tota ei oo rikki veivattu vielä. :) *piis* & laav



Joo eikö se ole niinku lähes jokaisessa julkaisussa mitkä tulee isommilta lafkoilta?
m1kk3

Posts: 5,560

#66 • • m1kk3 no-life

as, 26.9.2006 12:41:
Joo eikö se ole niinku lähes jokaisessa julkaisussa mitkä tulee isommilta lafkoilta?


no enpä osaa sanoa kun ei tota trance-skeneä tuu seurattua niin aktiivisesti kun esim vuos sitten.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

akiapina

Posts: 2,729

#67 • • akiapina apinaki
Vitosessa on kyl aika kiva melodia, täytyy myöntää. Kyllä se helsinki scorchin'in voittaa, en näköjään pääse sitä karkuun mihinkään, olin lauantaina paikallisessa ravintelissa, jossa keski-ikä huiteli siinä 17-18v-tienoilla (joo,mulla on varaa puhuu ku oon jo 21!!1), ja mikäs siellä soikaan Justinin ja Aguileran seassa *sydän*
a98

Posts: 871

#68 • • a98
mä tiedä viittinkö tota mun settiä laittaa jakoon kun tuli muutama niin paha laukka sinne. en niitä nauhottaessa huomannutkaan, mutta kuulokkeilla eilen kuunnellessa sai kyllä purra hammasta aika hyvin :)
m1kk3

Posts: 5,560

#69 • • m1kk3 no-life

a98, 26.9.2006 13:19:
mä tiedä viittinkö tota mun settiä laittaa jakoon kun tuli muutama niin paha laukka sinne. en niitä nauhottaessa huomannutkaan, mutta kuulokkeilla eilen kuunnellessa sai kyllä purra hammasta aika hyvin :)


laita laita vaan, ei tääl niin puristeja olla :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

villelope

Posts: 2,846

#71 • • villelope Lope of Lope & Kantola
FinityEssentials008.jpg

Finity Essentials 008 at ETN.fm Variety Stream.
Maanantaina 23. Lokakuuta 2006
klo 22.00-00.00

1st Hour: Loopy [Finity]
2nd Hour: Matti Kotala [MKDR]

Matti Kotala muodostaa yhdessä Joonas Hahmon kanssa tuottajaduon, joka on lähivuosina pitänyt suomilippua korkealla maailmalla. Miehet löytyvät aliasten Alt+F4, Avanto sekä Magellan Project takaa.

Vuoden 2006 alussa hän julkisti oman digitaalisen labelinsa MKDR:n, jonka kautta hän on julkaissut omia tuotoksiaan.

Matti on omaa nimeään kantavan sooloprojektinsa alla keikkaillut mm. Lontoossa.

Loppuvuodesta 2006 Matti liittyi Finityyn, toimien nyt studioteknikkona. Mm. tuore Finity Essence Vol.2 on hänen masteroima.
villelope

Posts: 2,846

#72 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Ohjelma muuten starttas just. Jos joku vaikka haluu olla kuulolla :)
lapinporo

Posts: 243

#73 • • lapinporo Loopland

LooPy, 23.10.2006 22:02:
Ohjelma muuten starttas just. Jos joku vaikka haluu olla kuulolla :)



Hitto ko olin eilen hiukkasen myöhässä kerkesin kuulehmaan vain lopun :(
villelope

Posts: 2,846

#74 • • villelope Lope of Lope & Kantola

lapinporo, 24.10.2006 14:39:
---
Hitto ko olin eilen hiukkasen myöhässä kerkesin kuulehmaan vain lopun :(


Ainakin mun osuus tulee jakoon, eikä Matillakaan pitäis olla mitään ihmeempää syytä kieltäytyä tuon setin jakamisesta.

Eiköhän noi viikon sisään saada jakoon. :)
OCS

Posts: 1,828

#75 • • OCS

LooPy, 24.10.2006 15:36:
---
Ainakin mun osuus tulee jakoon, eikä Matillakaan pitäis olla mitään ihmeempää syytä kieltäytyä tuon setin jakamisesta.
Eiköhän noi viikon sisään saada jakoon. :)



URL OR STFU HOAX! :D En mäkään muistanut kuunnella tuota.
villelope

Posts: 2,846

#76 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Finity Essentials 008 23th October

1st hour: Loopy


Simuck - Untold (Alex Van Gar Remix) [KLA]
3 Colours - Morning Dust [Alter ego Progressive]
D-Nox & Beckers - One Shot [Slik´t Music]
Perry O´Neil - Bass Society [Electronic Elements]
Mike Shiver - Morning Drive (Probspot Remix) [Anjunabeats]
Ilka - Norther Lakes (Tenthu Sunset Mix) [Bonzai Trance Progressive]
Mike Foyle - Shipwrecked (John O'Callaghan vs. Mike Foyle Club Mix) [Armind]
D-Air - Abrente [Deepblue Limited]
Duende - Luna Negra (Duderstadt Remix) [Afterglow]
Davib Forbes - Goodbye [Five AM]


2nd hour: Matti Kotala

1. Lange vs Mike Koglin - Bermuda(M.I.D.O.R. Remix)
2. Purple Haze - Rush
3. E-Craig - Home (Vocal Mix)
4. Activa vs Matt Abbott - Liquefaction (3rd Moon Bangin Mix)
5. Beatpusher - RHT (Dallas Superstars Remix)
6. M6 - Freak Electrique
7. Simon Patterson - F16
8. Far From Near - Mood Swings
9. Selu Vibra - Divine
10. Above & Beyond - Home
jjkobsson

Posts: 959

#78 • • jjkobsson
Millonkas toi Finity Essentials 008 Kotalan vierailumikseineen saadaan jakoon?

--
||jjkobsson||