Dj Fine presents. Solstice Vol. 4 (smile with it)

18 posts, 1 page, 3,417 views

anton fine

Posts: 1,359

#1 • • Edited anton fine myspace.com/finethedj
elektro, house

tracklist:
Rasmus Faber - Get Over Here
Reel People - The Rain
Chus & Ceballos - Wrong About Me
Stereo Mutants - Latin Spirit
Simmons & Christopher - Just The Way
Pryda - The Gift
Mark Knight - Insatiable
Pleasure Bar - If Luv Turns Right
Deep Dish - Dreams
A-Studio - S.O.S
Ozgur Can - Dumb Day - Dumb Bass
Moguai - Tonight
Shmuel Flash - Huge A - It's Gonna Be Alright

http://fine.promodj.ru/mixes/7240.html

ku paiantte tota linkkiä, niin pääsette sivuille missä on kaksi linkkiä. linkki "kaijutin" avaa previewn mikä lyhentää nauhan puolel. kun painatte "disketin" miksaus latautuu tavallisesti täyspitkänä. :)
sts

Posts: 7,969

#3 • • sts Sama pyynti aitta!
Urgh että on hitaal sitel toi miksaus...
anton fine

Posts: 1,359

#4 • • anton fine myspace.com/finethedj

sts, 19.3.2006 21:53:
Urgh että on hitaal sitel toi miksaus...



niih, sit viel pelottaa mis kunnos se on ku on ollu ongelmii aikaisemmin.. ilmoittakaa sit
anton fine

Posts: 1,359

#5 • • anton fine myspace.com/finethedj
no niin, tajusin mikä oli vikana. ku paiantte tota "kuuntele" -nappulaa, niin pääsette sivuille missä on kaksi linkkiä. linkki "kaijutin" avaa previewn mikä lyhentää nauhan puolel. kun painatte "disketin" miksaus latautuu tavallisesti täyspitkänä. :)
Player Girl

Posts: 133

#7 • • Player Girl
Kuuntelin "smile with it"n sohvalla silmät kiinni, ja mielestäni setti oli loistava. Tarina eteni sujuvasti ja fiilikset vaihtuivat punaista lankaa seuraten + kappalevalinnat toimivat. Onnistunutta mixausta ja hyvä lopetus. I like your style, boy ;)
anton fine

Posts: 1,359

#8 • • Edited anton fine myspace.com/finethedj

Player Girl, 22.3.2006 08:29:
Kuuntelin "smile with it"n sohvalla silmät kiinni, ja mielestäni setti oli loistava. Tarina eteni sujuvasti ja fiilikset vaihtuivat punaista lankaa seuraten + kappalevalinnat toimivat. Onnistunutta mixausta ja hyvä lopetus. I like your style, boy ;)



kiitoksia! :)

ja lisää rakentavaa "in ur face" -kritiikkiä saa laittaa!
DJ Tomppa

Posts: 768

#9 • • DJ Tomppa
Laitoin imuun jo aiemmin, en o vaan ehtiny kuuntelemaan. Nyt lähtee soimaan...
noena

Posts: 3,138

#10 • • noena first breath after coma
Noni, sainpahan latautuu :) nyt vaan yöks latautuu ja aamul cd:lle ja aamudösäs kuunteluun<3

--
TwistedLife™ Amusement Park

anton fine

Posts: 1,359

#11 • • Edited anton fine myspace.com/finethedj
semmoinen pieni juttu että tää serveri on vähä huono ja se kaatu aina välil, joten voi olla et toi linkki ei mee mihinkään aina välil. mut pääasias se toimii :)
anton fine

Posts: 1,359

#12 • • anton fine myspace.com/finethedj
onpa kummaa, neljäs sija eikä kummemmin palautetta *justjoo*

en mä pure
sts

Posts: 7,969

#13 • • sts Sama pyynti aitta!
Noniin sain vihdoin kuunnteltua, loistava kevätnauha kaikenkaikkiaan.
nomic

Posts: 4,120

#14 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
hyvää kaikinpuolin, alkupään raidat kolahti sopivasti ja tekniikkakin varsin mallikasta! *joo*
DJ Tomppa

Posts: 768

#15 • • DJ Tomppa
Juu tämä on tullu kuunneltua parikin kertaa tossa viime päivinä. Loistavia biisivalintoja, hauska rakenne noinkin kevyestä soundista nostaen aika tiukkaankin elektroäänimaisemaan. Aika kova kontrasti on alun ja lopun välissä, saattaa joitakin haitata mut mun mielestä hyvää vaihtelua.
anton fine

Posts: 1,359

#16 • • anton fine myspace.com/finethedj

DJ Tomppa, 31.3.2006 11:40:
hauska rakenne noinkin kevyestä soundista nostaen aika tiukkaankin elektroäänimaisemaan. Aika kova kontrasti on alun ja lopun välissä, saattaa joitakin haitata mut mun mielestä hyvää vaihtelua.



Kiitos.

Toi ns. kontrasti on lähinnä esitys siitä mistä ja mihin mun tyylit rajoittuu, pyrin mun nauhoilla esittämään nimenomaa sen mitä soitan kokonaisuudessa eikä vaan pari eri genreä. Sit mua viehättää se ajatus saada hitaasti ilman isompia genrehyppyjä siirrettyy kevyestä rankkkaan houseen/elektroon.
Elias

Posts: 434

#17 • • Elias Elias
Mukavaa soundia *hymy*

--
Because &quot;moo&quot; just doesn&#039;t sound right&quot;