miguel, 22.3.2006 11:13:
Aluksi, toisin kuin lähes kaikki sanovat, niin laskujen maksaminen on kivaa. Kun saa laskut sitten vihdoin viimein maksettua (yleensä myöhässä), niin tulee mahtava olo.Kaikki tilille jäänyt
onkin täysin vapaassa käytössä.
vihaan tehdä; - mennä krapulassa töihin/bussiin jne
- tyhjentää pesukonetta ja ripustaa vaatteita kuivumaan
- vastata tuntemattomaan numeroon
no totta kyl toikin... on jotenkin vapautuneempi olo ja saa edes hetkeksi mielenrauhan...
kunnes taas uudet laskut pujahtavat postiluukusta sisään...
- puhua kiinalaisen kanssa puhelimessa englantia (ei saa yleistää, mutta aika käsittämätöntä on tuntunut olevan)
- imuroida
- jättää ihmistä
- Joskus odottaminen on täysin kestämätöntä, en tiedä miten musta on tullut näin kärsimätön. Kumma miten ravintolassa ruuan odottelu on yhtä tuskaa, mutta kahvikupin ääressä voin istuskella samassa ravintolassa tuntitolkulla. Joo yleensä ruokaa odotellessa on nälkä, mutta jos vaikka olen juuri syönyt kotona ja olen vain kavereille seurana.
- ajaa fillarilla, varsinkaan vastatuuleen, ylämäkeen tai liukkaalla kelillä *horror*
- nähdä tärkeiden ihmisten ja eläinten vanhenevan ja raihnaistuvan :(
- tehdä läksyjä
- tehdä yhtään mitään krapulassa
- nousta sängystä kun on kylmä
Tuo on yksi. Inhottavaa esimerkiksi mennä pitkäksi venähtäneen reissun jälkeen tilittämään tapahtumia jollekulle, nimenomaan se tiedossa oleva rähinä ja selittämätön syyllisyydentunne on kamalaa. Vituttaa myös kun joku saa mulle huonon omatunnon, varsinkin jos mulla olisikaan mitään tilivelvollisuutta ko. ihmistä kohtaan.
-imuroimista
-mattojen tamppaamista
-sukkien laittamista jalkaan
-pölyjen pyyhkimistä
-aikaisin heräämistä
-asioiden tivaamista, eli jos haluan vastauksen kysymykseeni haluan sen heti enkä turhan tappelun jälkeen
- tiskaamista
- koulukirjojen lukemista
- läksyjen tekemistä
- aikaisin heräämistä
- vesisateella/kovalla pakkasella töihin pyöräilyä
- tyhjien pullojen viemistä kauppaan
- lehtien viemistä lehtikeräykseen (sitä saa olla tekemässä jatkuvasti)
Vihaan asioita, joita on hankala saada tehdyksi tai aloitettua edes. Pesukoneeseen pitäis hommata pitkä liitäntä (tai mikävittusenytonkaan), lamppu pitäs saada kattoon jne. Molemmat odottaa varmaan viel sen seuraavat 3kk ku en vaan saa aikaseks...
Kelan papereiden täyttäminen.... taistelu yleisen asumistuen papereiden täyttäminen liitteineen ja kopioineen palkattiin huimalla 17,90 kuukausituella....
Soittaa levyjä noilla mun reloopeilla kun taas tottui teknareihin :-/ Miksi mulla ei ole kotona kunnon soittimia taino eihän suutarinkaan lapsilla ole kenkiä ;)