Anton Sonin - Helsinki Nights -Vol. 2-

32 posts, 2 pages, 8,624 views

Mar6

Posts: 2,178

#21 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Muutama soitetunpi muttei huono biisi ja sitten loput hiukka vähemmän soitettuja, kaiken kaikkiaan todella hyvä setti jossa rakenne kohdallaan ja fiilistä :) *hymy*

--
-Where there is house there is a home-

Skipi

Posts: 650

#23 • • Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///
Kuten ystävämme efo mainitsi, alkaa jotkut biisit ikäänkuin suoraan silmille.

5*tähti* Biisivalinnoista, minua ei haittaa vanhat ja soitetut!
4*tähti* Tekniikasta

Kokonaisuutena todella hyvä setti, odotan uutta!
Jammailija

Posts: 3,224

#24 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Trance on vähän kiikun ja kaakun, että uppooko se muhun näin kotona kuunneltuna. Imutin tän koneelle ja kuuntelin kerran läpi taustamusana. Mikään ei särähtäny korvaan ja kuuntelin toisenkin kerran, ku tuntui kuulostavan hyvältä. Poltinpa sit autoon matkamusaksi ja ny se on soinut autossa jo 5 kertaa läpi ja voin jo nyt sanoa, että tää on takuuvarmaa soundia. Hyvin rakennettu alusta loppuun asti ja tasapainoinen miksaus. Hemmetin hyvä!
Kouluarvosana: 9+*plur*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

anton fine

Posts: 1,359

#25 • • anton fine myspace.com/finethedj
Noniin. Olipa kivoja kappaleita tossa alussa. Pari juttuu mikä mun hifi korvaan kiinnitti huomioo oli sävellajien eroavaisuus paris vaihos (ku killa tuli, paris muuskin), mutta eipä ruveta pilkkua nuoleskelemaan. Hubaa tränsee, sanon minä. Sit viel toi et "biisit räjähtää silmille" on ihan tosissaan otettava juttu, en tiie oliks täs ny nauhan kehityksen äkkinäinen hyppy vikana vai taso oli liian kovalla, taitaa olla kyl se eka. ;) Eka vaihto missä toi tapahtuu ois yksinkertaisemmin voinut olla pidempi vaihto missä ois korva tottunu siihen et koht tää loppuu ja alkais venata räjähdyst, jos kerran halusit laittaa nää biisit peräkkäin.

Mut sit alkaakin vasarointi, rakastetuilla "klassikoilla" höystettynä, hyvässä mielessä sanottuna! Tää alkoi jo olla liikaa mulle, mutta päätinpä laajentaa musiikkikatsomustani taas vähäsen. Kaikki sinäänsä tuntuu olevan aika puhdasta jälkeä, et tarkka sust on tullu näköjään eikä oo ihmeellistä :) Eikä mitään stressii kande enää ottaa mistään "tarkkuudesta", koska kaikki tietää et ei tarvi ees olla, menestyäkseen Suomessa.. Pääasia on tänä päivänä hyvä musiikki, olleessani tränse diggarin mielessä sanon että hyväää semmosta, vaihtelevaa ja mieleenkiintoista, joten peukut pystyyn boy!!
mange

Posts: 1,913

#26 • • mange Terrorcraft
Biisit "Killaan" asti olivat jees mutta sitten meni aivan liian kiksuksi. Tekniikka on kyl maukasta vaikka pientä harhailua on havaittavissa. Mutta eniveis, kyllä tätä varmaan jorailis bileissä jos olis "pienessä" etukenossa. =)
Jinkso

Posts: 1,209

#27 • • Jinkso FINRG
Itselle maistui myös eniten meno Killaan saakka sekä lopun Jussi Soro! Helsinki Scorching tosin jälleen vei voiton. *joo*
Rakenteesta sen verran, että mun polkkamakuun ei oikein toi keskivaiheen maistu, mutta alku ja loppu oli oikein mukavaa rentoilua. :) Aarrebiisistä en tykännyt tässä yhteydessä. ;D

Enempää en mun genretuntemukselle uskalla sanoa, mutta kyllähän tämä maistui. Enemmän myöskin kuin volume 1. ;)

*peukku*
antonsonin

Posts: 2,712

#28 • • antonsonin laserpoint.
Nöyrimmät kiitokset kaikille palautteesta ja seuraavassa miksauksessa ei sitten enään kiksuilla niin paljoa vaan saundi tulee keskittymään enemmän progempaan ja deepimpään soundiin :)
Nemes

Posts: 2,099

#29 • • Nemes Balearium
Tää oli oikein hyvä ja lepposa nauha. Tekniikka on kyllä tällä pojalla hurjasti kehittyny. Tykkäsin kyllä siitä miten tää nauha kehitty. Jäi oikein hyvä maku ja mielelläni joskus livenäkin kuuntelisin. Seuraavaa nauhaa mielenkiinnolla odottaessa, jos kerran on luvassa enemmän progee *hymy*
Avatar
#30 • • aaaaaaaaaa Guest
Anton oot kehittyny aika paljon.
Tykkäsin paljon avausbiisistä vaikka lähes kaikkea kiksua oudoksun. Se miten mun korva on harjaantunut kuuntelee vaihtoja niin en erityisemmin huomannu kovin montaa mokaa.

Hyvä setti. Keep on the good work.
Flight

Posts: 1,306

#31 • • Flight Groove Me Baby
Oikein mukava oli synkemmän iltapäivän ratoksi kuunnella pitkästä aikaa tällästä 'kiksuprogea' tai miten se nytte sanotaan *hihu* Pääsin hyvin mukaan ja fiilis oli jees läpi setin.

Setissä parasta oli ilman muuta flow. Biisit rullas kivasti sisään, just sillon kun pitikin ja vaihdot oli puhtaita tiukasta tahdista huolimatta. Pari vaihtoa haki tälläsen kermakorvan mielestä, mutta ei isosti. Ainoo mistä tekniikasta kannattaa napista, on tasot - Pari vaihtoa heitteli äänentasojen takia.

Itse selektio oli jees vaikka vähän vierestä meneekin itseltä, varsinkin kun setille on kertynyt ikää useempi kuukausi. Mukava oli kuitenkin fiilistellä lopputalven tuneja uusiks. Ainoa mikä hetkeks toi settiin suvantoa oli Tracking Treasure Down. Ansin remixin Lifestä taisin itekin pyöräyttää joskus. Parhaiten lämmitti Amsterdam ja Killa, kun allekirjoittanut ei ehtinyt näitä koskaan onneksi kuluttamaan kuuntelulla.

Mutta laittappa uutta jakoon, niin pohdiskellaan sitten lisää. Tää maistu, suosittelen, jos progetrance on lähellä *sydän*
jeesboks

Posts: 4,064

#32 • • jeesboks p u p u
tää on kyl setti mikä saa aina hyvälle tuulelle *plur**sydän*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*