M: SOHVA! Uus ja Helvetin hyvä, mut mulle liian iso sellanen.

7 posts, 1 page, 2,297 views

itis

Posts: 2,518

#1 • • Edited itis Morning Star
Olis 2m x 1m sohva myynnissä. style, 1 vuotias sohva josta en muuten luopuis mutta on muutto edessä ja tilaa ei pienempään muuttaessa ole soffalle tarpeeksi. Tästä syystä joudun punaisesta sohvastani luopumaan. Se on tehty suomessa, Asikkalassa muistaakseni, käsityönä. Pintakangas on punaista alcantaraa. Kuvista näkee mistä on kyse. ostohinta uutena 1300 päätin että luopuisin siitä 750. Kuvia on lisää jos jotakuta sattuu kiinnostamaan (pari yksityiskohtaa jne.) sitä pääsee katsomaan myös osoitteeseen Caloniuksenkatu 7A 5 00100 HKI... ja mulle voi soittaa 040 861 0851

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Grizzley

Posts: 2,893

#2 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti
Kuva ei tee oikeutta, on nimittäin hyvännäkönen ja unettavan lepposa istumapeli pilkkahintaan! *joo* ...veisin pois mutkun ei mahu kahta *hih*

--
Signature summarily executed for treason

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#3 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
On muuten tyylikäs sohva *joo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Dementation

Posts: 2,892

#4 • • Dementation wednesday?
Hitto kun ei ole tilaa moiselle....

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

itis

Posts: 2,518

#5 • • itis Morning Star
Ostakaa ny joku toi pois ettei tartte varastoon pistää. En luopuis tosiaan millään, mutkun ei ole sille paikkaa. *hmph*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Wezpa

Posts: 86

#6 • • Wezpa
Muuten vois ostaa mut just nyt ei oo varaa
Zandy

Posts: 273

#7 • • Zandy
Uuuuuh. Ihana. *plur* Mä niiiin ostaisin ton sulta pois jos mun tarvitsenuudensohvanjaäkkiä-budjetti oli suurempi. Mut rahapulassa joutuu tyytymään Ikean valikoimiin..*hmph*