l i Q u i d - Tampere 16.6.2006 @ Rosendahl / Tampere

168 posts, 9 pages, 37,504 views

Nefertete

Posts: 665

#141 • • Edited Nefertete pile-eläin
Paikka oli kyllä upea :) Tuli mieleen, et tuol ois ollut hienot puitteet järjestää ulkopiha-chillailu-etkotkin. Tosin en ois niihin kerennyt, kun juna oli asemalla siihen aikaan kun pileet alkoivat ja kamat kävin viemässä yöpaikkaan ennen lähtöä pippaloihin (kiitos aki & tuomas!).
Onneksi oli ennakkolippu (kiitos jasmo&co), muuten oisin saattanut kirota jos lappeenrannasta asti olisin tullut vain kääntymään ovella pois.

Porukkaa oli sisällä sopivasti ja tällänen maalla vähintään 2x2m tilaan tottunut mahtui jopa tanssimaankin. Pitkästä aikaa muistin, miksi oon rakastanut tanssimista (kiitos Orkidea!), mutta sitten aloitti 4strings. Meni kyllä niiiin ohi oman maun se marssikiksutekpolkka mikä liekään että ahdistus iski. Joitain hyviä biisejäkin oli joukossa, mutta ah niin ärsyttävästi raiskattuja versioita. *eikä*

Jos ois lähtenyt ajoissa niin olisi jäänyt todella hyvä maku suuhun, nyt lässähti tunnelma lopussa. Oon tullut vanhaksi ja väsyneeksi ilmeisesti... Kiitokset vielä järjestäjille, kun omisti ennakkolipun niin homma toimi ihan mukiinmenevästi. Plussaa myös siitä, ettei huudatettu ihan täysillä, tai ainakin yläkerroksissa kesti vielä ilman tulppia. :)

--
Toiset tykkää muhkummasta.

blender

Posts: 2,552

#142 • • blender Arcade | KAIKU
osaakohan kukaan oiva spottaaja sanoo mikä oli tän ulkomaalaisvahvistuksen eka biisi? Toimi itelle (yllättäen) ehkä parhaiten koko bileissä...
Liiinda

Posts: 10

#143 • • Liiinda
oli kyl loistavat bileet ! paikka oli hyvä ja fiilis ihan mahtava, oli paljon mukavaa porukkaa ! tuli tanssittuakin sen verran et lauantai meni vaan toipumiseen ;D
*mikko*

Posts: 3

#144 • • *mikko*
Jeps oli kyl upeet bileet.. Pari ylimäärästä kossuredbullia tuli ehkä otettua mut ainakin mulla oli hauskaa :)
Paikka oli muuten mahtava mut ehkä hiukka pieni kun niinkin moni joutu jäämään pihalle.
Bondage

Posts: 4

#145 • • Bondage
huh. oli kyllä mainiot kemut :P tosin kaikki lihakset ihan kipeet siitä 7 tunnin tanssimisesta :D ja lauantaina käytiin viel helsingissä sama satsi kattomassa :> mutta aivan loistavaa. tosin melko pienet tilat :I
kobolt

Posts: 26

#146 • • kobolt
Loistokkaat kemut olivat, kiitokset tästä Hessulle ja kaikille muille järjestäjille *aplodit*

Olihan paikka toki harmittavan pieni, mutta muuten toimi erittäin hyvin. Enkä ymmärrä puheita, että tilaa olisi ollut liian vähän. Itse kiittelin jo tapahtumassa ettei paikkaa oltu päästetty liian täyteen. Tiesto @ Helsinki Club -tungos(tm) olis tappanu fiiliksen tehokkaasti..

Hauskana yksityiskohtana veden hinta nousi illan myötä *nauru*. 2,5e tuopillisen jälkeen ei enää viitsinyt katsastaa seuraavaa hintaa vaan kävi täyttämässä vanhaa miesten huoneessa.. toivottavasti myynti oli paikan omistajan mielestä kuitenkin riittävää, että tuonne saadaan tapahtumia toistekin.

En tiedä mikä ikäraja täällä oli, mutta ehdotan sen nostamista seuraavaksi kerraksi. Nimimerkillä kiitokset täyden kaljatuopin jalkoihin rikkoneelle ja valotikulla silmään tökänneelle teineille.
Bondage

Posts: 4

#147 • • Bondage
No eipä se siitä iästä välttämättä ollut kiinni :D oli siellä vanhempaakin porukkaa tökkimässä valotikuilla ympäripäissään :P. Jossain vaiheessa vesi maksoi muistaakseni 3.5e. bisse olikin sitten vaan 60snt kalliimpi.:/
Liiinda

Posts: 10

#150 • • Liiinda
oi mitä videoita ! siellähän mäkin fiilistelin oikee kunnnolla xD on muuten hyvä biisi toi tracking treasure down !
noemi

Posts: 535

#151 • • Edited noemi

Juteksi, 17.6.2006 15:41:
Oliks se vika biisi Dj Scot Projectia??



Juu, Dj Scot Project - Rock... *sydän*

--
Oikeutta koneille!

kvaakki

Posts: 53

#152 • • kvaakki
Laittakees joku joka siä räpsytteli kuvia... hituc näytille *aplodit*
Beliar

Posts: 1,361

#154 • • Beliar

nenna, 19.6.2006 19:13:
..tulee tulee..hold your horses.. *vink*



Koska?! Koska?! Koska?! *laukkaa jo hevosellaan* *pepsodent*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Peepee

Posts: 24

#155 • • Peepee Auschwitzin atleetti
Jeps!

Oli kyllä hyvät kekkerit, vähän ehkä pisti harmittaan ku kaverit ei päässy sisään (ilman ennakoita). Mutta oli pitkästä aikaa oikein mukavaa bileissä *sydän*
Ei muuta ku lisää näitä...


Ei kukaan muuten tietäs mikä remixi oli Silence:stä kyseessä...??
Beliar

Posts: 1,361

#156 • • Beliar

Peepee, 20.6.2006 15:41:
Ei kukaan muuten tietäs mikä remixi oli Silence:stä kyseessä...??



silence tuli kaks kertaa illan aikana, eli kumpaa tarkoitat? *iloinen*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Peepee

Posts: 24

#157 • • Peepee Auschwitzin atleetti

DjBeliar, 20.6.2006 16:18:
---
Peepee, 20.6.2006 15:41:
Ei kukaan muuten tietäs mikä remixi oli Silence:stä kyseessä...??

---


silence tuli kaks kertaa illan aikana, eli kumpaa tarkoitat? *iloinen*



Sitä jälkimmäistä....
Fresia

Posts: 764

#158 • • Fresia vähän outo
Jeah, hauskaa oli, vaikka olin aivan liian humalassa ja takuulla yksi niistä teinikänniääliöistä *eiei* *blush* Sisälle mennessä joku sanoikin sanat "taas tollanen teinikiksuttelija, onkohan tolla ees ikää tulla tänne" *justjoo* No, siitä innostuneena vedettiinkin kaverin kanssa kunnon roolia koko ilta *tirsk*

Ja kiitos sille tytölle, joka auttoi mua mun verta vuotavien jalkapohjien kanssa! Pahoittelut kaikesta vaivasta *blush*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Jazmine

Posts: 1,009

#159 • • Jazmine Pösilö
*super**iloinen*
Oli kyllä tooosi ihana ilta *jiihaa* *sydän*
Paras pitkään aikaan.

--
Polcca on parasta *sydän*