Digital Beat - Steel Dawn

11 posts, 1 page, 4,323 views

AlexS

Posts: 1,389

#3 • • AlexS kummasetä
Ei nappaa. Tylsä, tavallinen ja kuiva peruskomppi eikä itse "biisi" etene oikein mihinkään.
Ei keksi nyt mitään muuta rakentavaa palautetta.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Juhgu

Posts: 7,921

#4 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Bassline on kiva ja säröleadi ok. Haitsut on jotenkin kuivat/ankeat/jumittavat/hitaat, ne vaihtaisin oikeastaan kokonaan. Vaikkei ne oikein hyvin biisiksi jäsennykään, niin tässä on kyllä pari ihan kivaa melodiantynkää.

Äänimaisema voisi olla vielä paljon täydempi, ellei sitten tarkoituksella ole haettu minimalistisuutta(?)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

hrdkvr

Posts: 3,929

#5 • • hrdkvr KURGO
tää kuulostaa ihan joltain 96 kamalta.. ja tällä en tarkoita mitään hyvää vaan moitin soundeja..
unohda noi sampleri pätsit ja rexifilet ja tee synat ite kun me kuitenkin tiedetään et sä osaat

--
-keep it hard-

Loose Grip

Posts: 330

#6 • • Loose Grip
Ikävä teilata, mutta perushuttua ilman ideaa. Stereokuva on tosi kapee ja jotenkin vasemmalle kallellaan koko biisin ajan. Reasonin preseteistä harvemmin löytyy kunnollisia stereosaundeja.
Tosin jos ei meinaa muuten levitä saundit niin heitä toiseen kanavaan delay ihan muutaman ms asetuksella ja toinen suoraan mikseriin. Bassopuoli tuli siellä ihan kivasti taustalla, mutta saundi oli mutanen, olisin equttanu sieltä jostain 150-200hertsin väliltä pahimpaa mutaa pois. Saundit olis voinu olla märempiäkin. Eniten hiomista tonne rytmipuolelle. Rytmipuoli on joka biisin ydin. Jos itellä ei jalka ala vipattaan kunnolla kun biisiä tekee, niin tuskin sitten muillakaan. En jaksa tarkemmin selostella, mutta jos Reasonilla saat biisejä syntymään niin tee sillä vaan pohjat, sitten rewirellä cubaseen kiinni ja miksailet ja efektoit siellä biisin paremmin kasaan ja lisäiselet ne herkullisemmat saundit sitten vst synista. esmes.
dB

Posts: 1,317

#7 • • dB Digital Beat Music

Loose Grip, 24.3.2006 04:53:
Ikävä teilata, mutta perushuttua ilman ideaa. Stereokuva on tosi kapee ja jotenkin vasemmalle kallellaan koko biisin ajan. Reasonin preseteistä harvemmin löytyy kunnollisia stereosaundeja.
Tosin jos ei meinaa muuten levitä saundit niin heitä toiseen kanavaan delay ihan muutaman ms asetuksella ja toinen suoraan mikseriin. Bassopuoli tuli siellä ihan kivasti taustalla, mutta saundi oli mutanen, olisin equttanu sieltä jostain 150-200hertsin väliltä pahimpaa mutaa pois. Saundit olis voinu olla märempiäkin. Eniten hiomista tonne rytmipuolelle. Rytmipuoli on joka biisin ydin. Jos itellä ei jalka ala vipattaan kunnolla kun biisiä tekee, niin tuskin sitten muillakaan. En jaksa tarkemmin selostella, mutta jos Reasonilla saat biisejä syntymään niin tee sillä vaan pohjat, sitten rewirellä cubaseen kiinni ja miksailet ja efektoit siellä biisin paremmin kasaan ja lisäiselet ne herkullisemmat saundit sitten vst synista. esmes.



Kiitos rakentavista kommenteista. Onhan nuo Reason soundit pelkästään aika ohuita. En oo kyllä jaksanu kamalasti perehtyä VST puoleen mutta jälkikäsittelyä oon joskus tehnyt DirectX plugeilla ja Live:llä. Hyvä pointti tuo EQ ;) Kiitti vinkeistä.
hrdkvr

Posts: 3,929

#8 • • hrdkvr KURGO
ei niitä spundeja vst:llä paksummaksi tehdä..

vaan ladot reasonilla useamman instanssin (joko samaa tai supporttaavaa suondia) päällekkäin ja rykäsen samaan combinaattoriin ja niin efutat sit yhessä..

combinaattoriin voi sit vaik heti alkuun panna mixerin et voit panoroida eri kanavia eri lailla= laajempi stereokuva.. ja jos ei riitä niin efuketjun päähän stereonlaajennin :D

mä nyt vähän ihmettelin tätä tuotosta kun olen tietoinen että muutkin tuotteesi on ressulla tehty.. ja ne on kuulostanut paljon paremmilta.. oliks tää nyt vähän liian vasurilla tehty? vai ootko ennen vaan jotain sampleja/valmiita refillejä käyttänyt?

--
-keep it hard-

dB

Posts: 1,317

#9 • • dB Digital Beat Music

hardikaveri, 21.4.2006 14:21:
ei niitä spundeja vst:llä paksummaksi tehdä..

vaan ladot reasonilla useamman instanssin (joko samaa tai supporttaavaa suondia) päällekkäin ja rykäsen samaan combinaattoriin ja niin efutat sit yhessä..

combinaattoriin voi sit vaik heti alkuun panna mixerin et voit panoroida eri kanavia eri lailla= laajempi stereokuva.. ja jos ei riitä niin efuketjun päähän stereonlaajennin :D

mä nyt vähän ihmettelin tätä tuotosta kun olen tietoinen että muutkin tuotteesi on ressulla tehty.. ja ne on kuulostanut paljon paremmilta.. oliks tää nyt vähän liian vasurilla tehty? vai ootko ennen vaan jotain sampleja/valmiita refillejä käyttänyt?



Harmi ettei vielä ole v 3.0 Reasonia .... 2.5:ssa ei ole combinaattoria.

Itse en kutsu tekeleitä tuotteiksi vaan biiseiksi. Heh :D

Eipä tässä muuta refilliä oo lisäksi kun tuo Indigo! Refill.
Sampleja käytän joskus jos ne ei kuulosta liian preseteiltä mutta enimmäkseen
teen kaikki ite.
Jone

Posts: 8,258

#10 • • Edited Jone Archibald Haddock
Tämä on ehdottomasti parasta mitä olen Tornion suunnasta kuullut ikinä tulevan, mutta valitettavasti se ei tarkoita että biisi ja soundit toimisivat millään tasolla. Lopputulos on edelleen aivan karmivaa schaibaa, mutta nyt ollaan päästy siltä tasolta joka ajaa ihmisiä epätoivoon ja itsetuhoon tasolle jolla joko vituttaa tai sitten ei vaan kiinnosta penniäkään.

Dorkaa ja karmeeta. Two points.
dB

Posts: 1,317

#11 • • dB Digital Beat Music

Jone, 22.4.2006 00:45:
Tämä on ehdottomasti parasta mitä olen Tornion suunnasta kuullut ikinä tulevan, mutta valitettavasti se ei tarkoita että biisi ja soundit toimisivat millään tasolla. Lopputulos on edelleen aivan karmivaa schaibaa, mutta nyt ollaan päästy siltä tasolta joka ajaa ihmisiä epätoivoon ja itsetuhoon tasolle jolla joko vituttaa tai sitten ei vaan kiinnosta penniäkään.

Dorkaa ja karmeeta. Two points.



Jätkä onki aina tommonen jäynä. :D
Muutan muuten Ouluun joten eipä tarvi Torniossa
nyhjätä enää. lmao