FURY - New Era 3.6.2006 @ Lahti

238 posts, 12 pages, 56,069 views

Vexe

#121 • • Edited Vexe
Kun ottaa muidenkin hotellien hinnat huomioon, niin tuo 60e on suht normaali. Tietenkin ainahan se halvempikin saisi olla joten toivottavasti pääsette johonkin sopimukseen hotellin kanssa.

ps. Taidan tulla katsastamaan furyt, koska discoa ei ole.
paupau

#122 • • paupau Tuhma Bambi
yritän saapua paikalle kun tulos kotikulmillekin käymää!
TemeZ

#123 • • TemeZ
saisivat nämä lahtelaiset olla tällä kertaa vähä aktiivisempia, kun yleensä lahden furyissä tuntunut että on ollut bileissä muussa kaupungissa.. mutta.. kohtan nää jo on, jos tää tauti siihen mennessä.. tai siis varmasti menee niin pääsee riehumaan!
Raver71

#124 • • Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
Tää kanssa haluaisi nähdä väkeä mukavasti paikalla. Kaikki kynnelle kykenevät vaan liikkeelle. Ja saa kauempaakin tulla paikalle... Näytetään että lahdessa pystytään järjestämään hyvät bileet. Väkimäärän puolesta kanssa...
Orfeus

#125 • • Orfeus
Joo olis kyllä todella kiva nähdä sankoin joukoin porukkaa ja saada kunnon tunnelma aikaan*joo*
NextAce

#126 • • NextAce Alienated

Individual, 31.5.2006 00:05:
Onks haisua paljon tuolla maksaisi huone, kun tuon Grand Hotellin ah niin perseestä olevilta sivuilta ei löytynyt kuin jonkun humppa tai golfpaketin hinnat. Se humppajuttu tais ollla alk. n. 40 egee, että mitähän sekin sitten meinaa. *ding* Tai sit en vaa osaa.

Me varattiin cumuluksesta hotellihuone ja se oli 78 euroa ykkösbonuskortin kanssa. Eihän toi oo paha hinta jos esim. jakaa ton huoneen 3 kesken.

--
-Alienation-

-----

Orfeus

#127 • • Orfeus
Tuosta uudesta fury mixauksesta vielä senverran että mukana raitoja mm. seuraavilta artisteilta: Markus Schulz, Boom Jinx, Allende sekä Oliver Prime. Kevyttä menoa 130biitin tienoilla*hymy*
Cloud

#128 • • Edited Cloud Game Freak

Lauri, 31.5.2006 00:34:
Pilaako Lahti tunnelman?

Se lienee selvitettävä.

Lahti pilaa tunnelman tietysti. Varsinkin Eräissä Coneissa kerran syksyssä dipolin alueella :)

"FladiKossuaVälilläInsideHymiö"

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

sparffo

#130 • • sparffo Team Aerobic

domi, 31.5.2006 22:30:
sviddunääs. eiköhä pohjosesta tulla tännekin!

totta helvetissä tullaan!!!*pahis*
ja Italiasta asti *nauru*
mun on pakko esitellä proteuksen shåu mun italialaiselle kaverille, joka on yleensä käyny sloveniassa bilettämäs *jiihaa*
käytiin jo virossa bilettämäs, ja toivottavasti tyypille jää yhtä hyvä maku suuhun tästä reissusta *hih*
nyt pitää kait pian varata hotelli... minne jengi on menossa yöpymään, grandi olis kait aika luonnollinen vaihtoehto. ei tarvis hillua yöllä suomen chicagon kaduilla *nauru*

aika perseest toi tupla bile *hmph* mut pitää kait käydä alku illasta siellä kiksukekkereissä lämmittelemässä, ja sit protskua kuunteleen *jiihaa*

--
to be old and wise you first have to be young and stupid

domi

#131 • • domi Työn sankari.

sparffo, 31.5.2006 23:36:
---

---

ja Italiasta asti *nauru*
mun on pakko esitellä proteuksen shåu mun italialaiselle kaverille, joka on yleensä käyny sloveniassa bilettämäs *jiihaa*

offtopic: kuukauden päästä mäkin oon sloveniassa katsomassa bileskenee *hih*
domi

#133 • • domi Työn sankari.

as, 1.6.2006 02:20:
---
sparffo, 31.5.2006 23:36:
---

---

aika perseest toi tupla bile *hmph* mut pitää kait käydä alku illasta siellä kiksukekkereissä lämmittelemässä, ja sit protskua kuunteleen *jiihaa*

---

Toiset on peruttu

Sut on peruttu.
Kolera

#135 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
mä peruutan teihin!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

homppa

#136 • • homppa
mä tuun sittenkin ehkä tänne....himottaa vitusti päästä pitkästä bilettään....pitää vaan ensin kattoo miten www.sahkojanis.com menee
sparffo

#137 • • sparffo Team Aerobic

Kolera, 1.6.2006 12:13:
mä peruutan teihin!

kannattaisko peruttaa lahteen? ehkä pääsis seiskaan *ding**nauru*

onko oikeesti peruttu? *täh* ei ilman syytä sinäänsä... toivottavasti järjestää joskus myöhemmin*hymy*

--
to be old and wise you first have to be young and stupid

genki

#138 • • genki
heh ollaan katteltu hieman krisin kanssa et mitä tuolla sitten puuhais, ja pitää sanoa että aika sairasta settiä saattaa olla...

youre not ready..... :::P

--
crop circles in the carpet

Liirumlaarum

#139 • • Liirumlaarum
*jiihaa* Wanha kunnon halinalle porukka piiiiiiitkästä aikaa mukana!! Täällä siis reippaan vuorokauden päästää, olé!
Pablo

#140 • • Edited Pablo
Meiltä luvassa alkuun ennenkuulematonta 150bpm hardnrg:tä ja hard trancea. Siitä siirrytään pikkuhiljaa freeformin puolelle mutta tempo pysyy silti inhimillisenä ainakin melkein loppuun saakka *hihu*. Welcome!