JÄTTE KOOL - SKENEN RAUHANEN 26.5.2006 @ Tampere

183 posts, 10 pages, 31,074 views

john m

Posts: 439

#162 • • john m
okei.
tuli sitten edustettua turkuakin ,ihan oikein 4 hengen voimalla...
skene-tietovisapokaali ei löytynyt taskusta, oli jäänyt läksyt lukematta.

mut pirun kivat kemut, tänään jopa muisti jokaisen yksityiskohdan, koska olin selvinpäin liikkeellä (kuskin nakki).

alakerta oli enemmän kuin loistava musatyyliin koko iltana, ja kyl näytti joku muukin viihtyvän.

pitänee tulla useammin manseen klubbailemaan, olin jo unohtanut miten hyviä klubbailuja siellä sas aikaan.

tänx
Tapi

Posts: 1,437

#163 • • Tapi Dreamstate
Loistavaa, mahtavaa!

Team Me ollaan Stadista, bonjaatteks? kiittää bileiden järjestäjiä! Lisäksi joukkue antaa propsit kisan tuomaristolle ja onnittelee lämpimästi voittanutta joukkuetta, mutta myös samalla kehoittaa heitä välttämään toistaiseksi liikkumista yksin pimeällä.
toma

Posts: 2,009

#164 • • toma Tototoototo
Hävyttömän hauskat bileet kyl. Mut voittajajoukkue pitäisi mielestäni diskata: Tumpsi oli selvinpäin! Ei moinen käy laatuun kun kuitenkin skenevisasta on kyse!

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

jayel

Posts: 115

#165 • • jayel
Oli kyllä hupaisat kekkerit... <3
tumpsi

Posts: 2,553

#166 • • tumpsi rekisteröitymätön

yaya, 28.5.2006 15:48:
---
toma, 28.5.2006 15:27:
Hävyttömän hauskat bileet kyl. Mut voittajajoukkue pitäisi mielestäni diskata: Tumpsi oli selvinpäin! Ei moinen käy laatuun kun kuitenkin skenevisasta on kyse!

---


Samaa mieltä! Ehdottaisin seuraaviin mittelöihin sääntöuudistusta: jokaisen kisaan osallistuvan on puhallettava vähintään promille *känni*


se on kuulkaas sellanen juttu, et vaik mä oonki viettäny juopotteluvapaata aikaa uuveesta alkaen, ni mä oon dokannu kuitenki nii vitusti et puhallan vieläki 2 promillee
toma

Posts: 2,009

#167 • • toma Tototoototo

tumpsi, 28.5.2006 17:13:
se on kuulkaas sellanen juttu, et vaik mä oonki viettäny juopotteluvapaata aikaa uuveesta alkaen, ni mä oon dokannu kuitenki nii vitusti et puhallan vieläki 2 promillee


Aika selityksen makua.....

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

tumpsi

Posts: 2,553

#168 • • tumpsi rekisteröitymätön

toma, 28.5.2006 17:17:
---
tumpsi, 28.5.2006 17:13:
se on kuulkaas sellanen juttu, et vaik mä oonki viettäny juopotteluvapaata aikaa uuveesta alkaen, ni mä oon dokannu kuitenki nii vitusti et puhallan vieläki 2 promillee

---

Aika selityksen makua.....


noh, kenelläs no kruunu ja valtikka? :D
okiru

Posts: 709

#169 • • okiru Outo Hervantalainen
Kumartakaa meitä te kurjat!!! :[[
Skenemursu

Posts: 1,568

#170 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
joo en lähde enää ikinä tampereelle - ei pää vaan kestä tälläisiä reissuja, nyt pääsee ekaa kertaa pe jälkeen sen verran pystyyn että näkee jopa lukea ja kirjoittaa :(

järkevämmät palauttaat ke-to tienoilla kun on toivottu reissusta :) mutta olipahan taas Jättekool ja oli kiva kun helsinki ja turkukin oli hyvin edustettuna
Avatar
#171 • • + Guest

Skenemursu, 29.5.2006 13:34:
joo en lähde enää ikinä tampereelle - ei pää vaan kestä tälläisiä reissuja, nyt pääsee ekaa kertaa pe jälkeen sen verran pystyyn että näkee jopa lukea ja kirjoittaa :(



*nauru* oot vaan tulossa vanhaks!
juju

Posts: 1,050

#172 • • juju a e r o

_, 29.5.2006 20:15:
---
Skenemursu, 29.5.2006 13:34:
joo en lähde enää ikinä tampereelle - ei pää vaan kestä tälläisiä reissuja, nyt pääsee ekaa kertaa pe jälkeen sen verran pystyyn että näkee jopa lukea ja kirjoittaa :(

---


*nauru* oot vaan tulossa vanhaks!



ja sullako sitten on ollu parempi happi viime aikoina muka? *nauru*
Avatar
#173 • • Edited + Guest

juju, 29.5.2006 20:21:
---
_, 29.5.2006 20:15:
---
Skenemursu, 29.5.2006 13:34:
joo en lähde enää ikinä tampereelle - ei pää vaan kestä tälläisiä reissuja, nyt pääsee ekaa kertaa pe jälkeen sen verran pystyyn että näkee jopa lukea ja kirjoittaa :(

---


*nauru* oot vaan tulossa vanhaks!

---


ja sullako sitten on ollu parempi happi viime aikoina muka? *nauru*



No en oo oksentanu kohta 20 tuntiin!

EDIT: eiku en mää kyl tänään töissä oksentanu :D
toma

Posts: 2,009

#174 • • toma Tototoototo
Hiton amatöörit.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

toma

Posts: 2,009

#176 • • toma Tototoototo

zAo, 29.5.2006 20:34:
Muutama valokuva :)


Hahaha :D Onnistuin pilaamaan sen yhteiskuvan! \o/ :D

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

-P

Posts: 4,972

#177 • • -P

zAo, 29.5.2006 20:34:
Muutama valokuva :)



hienosti onnistunut kuva taas :D. taisi olla marshall jeffersonista kyse kun noin hymyä ollaan :D

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell