Kylian-Sunday Chill Special

10 posts, 1 page, 1,755 views

kylian

Posts: 172

#1 • • kylian
"Rauhoittavaa maisemaa taustalle tiukan bileputken jälkeen"
Tämän ajatuksen pohjalta olen koostanut Sunday Chill Special-mixin
ambient, chill

tracklist:


lisätiedot - kuuntele

--
Kylian [Ambrosia]

UnityF

Posts: 15,721

#2 • • UnityF joo just se
imutukseen *kuolaa* *plur*
kylian

Posts: 172

#3 • • kylian
Pientä säätöä noiden sivujen kanssa, toivon mukaan toimii

--
Kylian [Ambrosia]

kylian

Posts: 172

#4 • • kylian
Biisilista lisätty, palautetta kaipaillaan *blush*

--
Kylian [Ambrosia]

akiapina

Posts: 2,729

#5 • • akiapina apinaki
Johan oli hyvä mix, kivaa tunnelmointia :) Kiva määrä tuntemattomia biisejä, tosin ambient yms downtempoa en niin seuraakaan, mutta liian monta kertaa oon kuullut chillimixejä missä on aina samat biisit energy 52:n cafe del mar yms vähän kuluneiden biisien ambientversioista. Tosin olihan tässäkin Papua new guinea ;)

Lovers lanen melodia soi varmaan koko loppuviikon päässä ja beyond the sunset ja toi moby olivat <3. Soi äsken taustalla niin en biisilistan kanssa kuunnellut, mutta tossa ~60min paikkeilla olevassa biisissä oli ihan uskamattoman seksikkäät vokaalit ja kiva tunnelma muutenkin :)
Aidan

Posts: 1,524

#6 • • Aidan Soitan suutani koska voin!
WOW!!!!111 Imuun ja kuunteluun myöhemmin palautetta! *jiihaa*

--
Hammer Zeit!

kylian

Posts: 172

#7 • • kylian
jos vaan jollain on mielipidettä, palautetta olis aina kiva saada *blush*

--
Kylian [Ambrosia]

rainbow

Posts: 185

#8 • • rainbow the inner light
Ihanan tasainen ja minimalistinen chill-mix! Sopii erittäin hyvin tilanteeseen missä tarkotuksena pystyä keskittymään, mutta kuitenkin samalla nauttimaan musiikista. Oikein kätevä mutta rauhoittava pakkaus *joo*

--
Don´t drive faster than your angel can fly

typo

Posts: 685

#9 • • typo Testaaja
Hain setin, kommentteja itse miksauksesta myöhemmin, kun ehdin kuuntelemaan, mutta se on pakko sanoa heti, että on kyllä erinomaisen hyvällä serverillä hostattu - meikäläisen ADSL teki uuden siirtonopeusennätyksen ton kanssa! *nauru*

.pi.

--
.psychedelicious.

kylian

Posts: 172

#10 • • kylian
kiva kuulla, että ainakin joku on päässyt samanlaiseen fiilikseen, mitä itsekin on tavoitellut*hih*. kiitos kommenteista, lisääkin saa toki laittaa*joo*

--
Kylian [Ambrosia]