VIOLENZ 14.4.2006 @ Turku

36 posts, 2 pages, 8,624 views

Metsäpiru

#21 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Hmm, ei taida olla rahaa tänne.. kunhan nyt noihin Housenationeihin sais rahat kerättyä.
Tom_Cruel

#22 • • Tom_Cruel

vahvin DJ, 5.3.2006 19:39:
Täällä klasarit soimaan, kunnon vanhaa mäiskettä

Jos ei miss shivan -bells:ä ole levylaukussa mukana, bileet loppuu kymmeneltä. *hih*

--
Club Violenz

Timce

#23 • • Timce

Violenz
0130 - 0230 : SEB (VERY exclusive hardhouse set)

Onks täällä luvassa sitä legendaarista Steel soundia? (Vai muistankohan mä mestan nimen väärin.) Mitäs Karri meinaa soitella. (->Teknoo!)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Seb

#24 • • Seb

Timce, 8.4.2006 20:28:
---
Violenz
0130 - 0230 : SEB (VERY exclusive hardhouse set)

---

Onks täällä luvassa sitä legendaarista Steel soundia? (Vai muistankohan mä mestan nimen väärin.) Mitäs Karri meinaa soitella. (->Teknoo!)

Mulla ei tonne Steelin suuntaan ollut kytköksiä kuin muutamina vierailuina, mutta Basement ja sitä edeltävää Opera (ehkä vähän myös Factory) soundia luvassa.
Nega

#25 • • Nega Mental, Progress
Jaahas, enää kolme päivää näihin :)

Itse ajattelin soittaa napakampaa psykeä progeilun sijaan *joo*
Dzad

#26 • • Dzad Yks-kaks-RAX!

Nega, 11.4.2006 19:47:
Jaahas, enää kolme päivää näihin :)

Itse ajattelin soittaa napakampaa psykeä progeilun sijaan *joo*

Hyvä! *hihu*
Hard house ja psyke, ei voi paljon muutakaan pyytää!

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

Klubi

#27 • • Klubi
Käykääpä hakemassa ennakkolippu tänään. Ensinnäkin ennakko on halvempi kuin ovelta ostettu lippu, toiseksi ennakkomyyntipisteet eivät ole huomenna auki. Kolmanneksi ennakkolipulla voi aina elvistellä jonon ohi.

Huomenna Violenz yx-vee synttäreiden kunniaksi happy hour klo 20-23 ja pikku purtavaa kaikille aikaisin tulijoille.
SASHA  F

#28 • • SASHA F
Kohta tänne paukuttaaa*grr**pahis**tanssittel*
Dzad

#31 • • Edited Dzad Yks-kaks-RAX!
Vaikk ihimisä olisi saanut olla enemmän, oli kyllä taas kivaa käydä Klubilla.
Oli erittäin mukavaa kuulla hard housea (sekä vanhoja että uusia) Mekhalta ja Sebalta. Illan paras oli kuitenkin mun mielestä Aztecnikin ja Poliisin setin loppupuoli! *tanssittel*

Kiitos!

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

Jussi Soro

#32 • • Jussi Soro choon!
Oli kiva käydä muutamalla täällä. Nega soitti oikein maistuvaa soundia ja Serotonot & Aztecnik kans. S&A:n muutamat accapellat räjäytti kyl tajunnan :D Harmillisen vähän jengiä paikalla, liekö sitten pitkä bileputki verottanut osan jengistä. Valot oli hyvän näköset, propsit Ranelle!
*minttu*

#33 • • *minttu*
Carbon Based rokkaa! ...Iso käsi joka iikalle...
Wulan

#34 • • Wulan
Kiitos kaunis laatumusiikista! Illan jamitus koitui lopulta aamun jumitukseksi... *nauru*
Kissu

#35 • • Kissu
Ei ihan mun musaa, mut kivaa oli! Piiiitkästä aikaa klubilla.
Dancer

#36 • • Dancer RyhmäRatsastajat
Olipas kivaa taas olla käymässä turussa. Ei oo ikuisuuksiin taas päässy yhtä hyviin fiilareihin bileissä kuin mitä perjantaina. *plur*
Jalat tuppasi nousta kyseisestä syystä vähän turhankin tiuhaan tahtiin, ainakin seuraavaa päivää ajatellen, mutta nautinnolla ei ollu rajoja. *jiihaa*

--
Lebe nicht am Morgen!!!