David West ft. Andreas Hermansson-Larry Mountains 54 (Moods rmx) *full320kbps*

41 posts, 3 pages, 9,410 views

Radiac

Posts: 671

#1 • • Radiac Beach X Member
jepz... eli pistetääs tää mein productio tännekkin.. biiisi minun ja timon (moods) aliakselta.. Ollis hammeroi ylexillä jokuaika sitten ja saanut supporttinkia mm.. seuraavilta dj:ltä : Markus Schulz, Mark Otten, Niklas Harding, Terje, Filterheadz yms..

mut enivies. meloprogee... ja tossa linkki.. kommentoikaaz...


http://www.radiac-and-holle.com/mp3/larrymountains54-moodsremix.mp3
AlexS

Posts: 1,389

#3 • • AlexS kummasetä
Ei mulla muuta ku *super*. Way to go!

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Illustrator

Posts: 3,171

#4 • • Illustrator
Alkuperäisestä en juuri välitä, mutta tää oli kyllä ihan menevän kuulonen versio. Onnistunut remixi siis.*joo*
LoFi

Posts: 726

#5 • • Edited LoFi
Tää on kyllä loistava raita!

Sai ainakin mun jalat heilumaan. Ei oo ikinä huono merkki :) Ei ihme että supporttia tulee tollasilta nimiltä, pesee aika monta vinyylilläkin ulos tullutta julkasua mennen tullen!

edit: tosin en tiedä alkuperäistä raitaa... pitää varmaan jostain kaivaa se kuunteluun että voi vertailla paremmin
Radiac

Posts: 671

#6 • • Edited Radiac Beach X Member
olipa tullut juuri jopa markus schultzin ja solarstonen yhteislähetykses gdjb : st ..hywa et näyttää maistuvan.. antaa potkuu väsäillä näit tuleviii :)
Encoder

Posts: 310

#8 • • Encoder Kofeinisti
Oikein onnistunut kappale. Oliko tää bootlegi vai aiotteko saattaa julkaisuun? Ja miten on, saako tätä käyttää omissa seteissä (lähinnä nettiradio-)?

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

Radiac

Posts: 671

#9 • • Radiac Beach X Member
ei oo kyl bootleg :) saa soittaa seteissä.. tuli eilen mm markus schultzin ja niklas hardingin seteissä miltei peräkkäin.. eri asemilta tosin... tää oli pelinavaaja.. ei julkaista.. omat matskut sitte eriasia :)
alpha_

Posts: 122

#10 • • alpha_
Hyvä raita mutta ei kyl voita alkuperäistä imo *hymy*
villelope

Posts: 2,846

#11 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Supporttia tulee kyl täältäkin suunnasta.

Erinomainen remiksi. Toimii. :)
tomii

Posts: 3,594

#12 • • tomii kallion herttua
Ihan pätevä remari, toimii. Hyvää saundia, varsinkin beislaini. Tosin diggailen alkuperäisestä silti enemmän, mutta tosta on kyllä pirun hyvä edetä. *joo* Keep on the good work! *vink*

--
reivaan kunnes kuolen

Blink

Posts: 133

#13 • • Blink -DreamHall-
Oikeen hyvä raita! Toimii mulle ainakin paremmin ku toi alkuperänen / Inkfish remixi.
Mick Elsa

Posts: 375

#14 • • Mick Elsa Macarize Records
Tippu mulle kyllä heti, kun tän eka kerran kuulin. Diggaan tästä selkeesti enemmän, kun orkkiksesta tai inkfishin vedosta. Täs on kaikki palaset hyvin kohdallaan. Tää on hyvin tuotettu ja mikä tärkeintä, soundi puree mainiosti. Soiteltu on ja tulee soimaan varmasti jatkossakin. *joo*
Onnittelut myös kovan luokan supportista, jota mm. eilen Shculzilta ja Hardingilta tuli. Tosta on todella hyvä jatkaa omien raitojen tuottamista, kun jalkaa on työnnetty noin hyvin jo oven väliin. Uusia biisejä odottelen suurella mielenkiinnolla. *hymy*
sale

Posts: 1,235

#15 • • sale
Hyvältä kuulostaa..Mäkin tykkään kyl tästä enemmän mitä siit alkuperäisestä! Alkuperäinen vinyyli tulikin tos vähän aikaa sit myytyä pois..Tää toimii paremmin mun mielestä:=)
Myst

Posts: 95

#16 • • Myst
Toimii *jiihaa*
CM

Posts: 1,507

#17 • • CM
Ihan kelpo remix, toimii myös itelle osin paremmin kuin orkkis. Soundi kuitenkin aika mössöä (Reason?). Ja toi schulz soundi ei kyl enää itelle tipu niin en biisiä sen enempää arvostelemaan :) Mut hyvin tehty raita kyl, ja hieno homma et soittoo on tullu!
Dasjonna

Posts: 612

#18 • • Dasjonna - Dreamhall / Love Shack -
Hyvä versio hyvästä biisistä. *aplodit*
Timbor

Posts: 2

#19 • • Timbor

CM, 10.3.2006 13:09:
Soundi kuitenkin aika mössöä (Reason?).



Remixi on tehty Jeskola Buzzilla, ei Reasonilla.
hrdkvr

Posts: 3,929

#20 • • hrdkvr KURGO
buzzilla?

lol

aika hyvin on siitä mehut puristettu irti

--
-keep it hard-