World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,014,785 views

Slim_Jim

#1821 • • Slim_Jim
Niin joo kuluteltiinpa tämä ilta heroic Shadow Labs.
Ai että maistui paskalle, kyllä ne Fel Overseerit meni ja vielä eka pomo ja seuraavan huoneen roskat mutta ne Malicious Instructorit, ei *kele.

Piti ihan priest ottaa niiden kohdalla mukaan, niin älytöntä lämää tekivät etten yksin pystynyt enää healimaan. Priestilläkin kului jokaikinen cooldown ja samoin minullakin (paitsi LoH) että saimme pidettyä tankin hengissä.

Lisäksi kun siihen ottaa ne iki-ihanat roguet, ai että <3

Vaihdoimme Auchenai Cryptsiin eikä homma parantunut ensinkään.

Noh huomenna Underbog tai Slave Pens heroicilla.
vivesteri

#1822 • • vivesteri karmea mörkö

Slim_Jim, 17.2.2007 01:59:
Wanha draeneikansan sananlasku:
Rv evrzhyyn enwnn,
xha abefhyyn nwnn

Suomennos:
Ei riemulla rajaa,
kun norsulla ajaa.

Tämä oli päivän ":)" *lmao*
#1823 • • ALIEN Guest

Slim_Jim, 17.2.2007 01:59:
Wanha draeneikansan sananlasku:
Rv evrzhyyn enwnn,
xha abefhyyn nwnn

Suomennos:
Ei riemulla rajaa,
kun norsulla ajaa.

lololololo.
Sankari

#1824 • • Sankari
Jei... nyt on markit epic pvp-mountiin*jiihaa* kysymys on kumman ottaa hevosen vai raptorin? Ite olen trolli ja kummankin selässä näytän "hyvältä" niin on vaikea päättää..
vivesteri

#1825 • • vivesteri karmea mörkö

Sankari, 19.2.2007 18:00:
Jei... nyt on markit epic pvp-mountiin*jiihaa* kysymys on kumman ottaa hevosen vai raptorin? Ite olen trolli ja kummankin selässä näytän "hyvältä" niin on vaikea päättää..

Alluna on ihan pakko sanoa, että raptori *nauru*
Se on ihan helkkarin tyylikkään näköinen
ezzy

#1826 • • Edited ezzy Droid-pappa
Raptor on kyl hieno. :)

Server first Malchezaar tuli viikonloppuna, tosin en itse pääse vieläkään mukana ku sattu vielä hienosti iltavuoro :/ pre-BC realmin kovin kilta meni ja prkl kaato Maulgarin "testireissulla" :D

Menee aika pitkälti lagaamiseen, questailuun ja herbaamiseen aika, kun ei ole sellasta jatkuvaa instaporukkaa kasassa. Karazhanin päägrouppi hajottaa hyvin porukan. Yrittäny samalla lowbeja levutella ja shammytkin levelaa aika tahtia, taitaa yks dingaa 67 tänään. Ekaa kertaa shammy healerina underbogissa eilen, hyvinhän se homma sujui :P
kosmo

#1827 • • kosmo TJH87
huooh, serveri vaihteeksi matalana...

Ja Gruuli pitäis pudottaa tänään...servon allyjen 1st killiä haetaan. Nihilumi kun kävi Gruulin tiputtamassa jo aikoja sitten. Toivottavasti tässä pääsee pian loggailee taas sisään ni ei mene flaskit hukkaan :)
vivesteri

#1828 • • vivesteri karmea mörkö
Blaah.
Vielä parisen viikkoo pitäis malttaa olla ilman wowia.
Muutto tulee tässä ja nettiliittymän siirtäminen, joten peliajan ostaminen tässä vaiheessa olis sangen typerää.
Tätä lukiessa tulee vaan niin helkkarinmoiset himot pelata taas *nauru*
egmondo

Jutu

#1830 • • Jutu Blondi
Ding lvl 70 *pökr*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Infinitee

#1831 • • Edited Infinitee
Olin sit yli vuoden pelaamatta, mut pari päivää sit herätin taas eloon vanhan hahmoni ainakin kuukauden ajaksi. Olin kyllä päättänyt jo luopuo koko pelistä, mut sama kai se on pelata talvi-iltojen ratoksi. *haukottel*
saig0ni

#1832 • • saig0ni You wrote and demanded more

Infinitee, 23.2.2007 21:14:
Olin sit yli vuoden pelaamatta, mut pari päivää sit herätin taas eloon vanhan hahmoni ainakin kuukauden ajaksi. Olin kyllä päättänyt jo luopuo koko pelistä, mut sama kai se on pelata talvi-iltojen ratoksi. *haukottel*

sama juttu tänää

http://koti.mbnet.fi/dyn/siispaskaa/angstcx8.gif

--
The shield allows you to survive a bit longer, but honestly, is that a good thing when you are playing this game?

ezzy

#1834 • • ezzy Droid-pappa
Itse oon sit taas lopettelemassa. Keskiviikkoinen karazhan raid oli vähän niinkuin viimeinen naula arkkuun, niin ärsyttävän tylsä mesta se oli.

Eipä vaan saa samaa hupia irti enää pelistä, mitä pre-bc sai. Pitänee keksiä joku toinen hyvä vastapaino rankalle duunille.
#1835 • • ALIEN Guest
You _ will _ FAIL .
Jutu

#1836 • • Jutu Blondi

ALIEN, 23.2.2007 22:27:
You _ will _ FAIL .

Ei se sitä tarkota, että jos sä epäonnistut niin muutkin epäonnistuis lopettamisessa ;)

--

#1837 • • ALIEN Guest

Jutu, 23.2.2007 22:29:
---
You _ will _ FAIL .

---

Ei se sitä tarkota, että jos sä epäonnistut niin muutkin epäonnistuis lopettamisessa ;)

Missä Mä olen epäonnistunut?
Jutu

#1838 • • Jutu Blondi

ALIEN, 23.2.2007 22:32:
Missä Mä olen epäonnistunut?

Tosiaan. Olenpas taas väärässä. Jatkakaa.

--

ezzy

#1839 • • ezzy Droid-pappa

You _ will _ FAIL .

Kun ei vaan o hauskaa enää pelata, niin miks palaisin takaisin. BC on ollut kaikenkaikkiaan vain pettumyksiä täynnä. gchat on täys pelkkiä itemien linkkejä karasta/heroiceista ja/tai vittuilua, niin ei sekään o koskaan päällä enää. Ei vaan ole mitään odotettavaa ja sisältö on pelkkää itsensä toistoa. Eiköhän tää vuosi o ollu ihan tarpeeks. Jos keksis ihan muita addiktioita, vaikka parisuhteen.
#1840 • • Rujo Mutantti Guest

ezzy, 24.2.2007 00:17:
---
You _ will _ FAIL .

---

Kun ei vaan o hauskaa enää pelata, niin miks palaisin takaisin. BC on ollut kaikenkaikkiaan vain pettumyksiä täynnä. gchat on täys pelkkiä itemien linkkejä karasta/heroiceista ja/tai vittuilua, niin ei sekään o koskaan päällä enää. Ei vaan ole mitään odotettavaa ja sisältö on pelkkää itsensä toistoa. Eiköhän tää vuosi o ollu ihan tarpeeks. Jos keksis ihan muita addiktioita, vaikka parisuhteen.

Eli samat hommat läpät (vittuilut jne) saisit kuulla irkissä?

Tietääkö kukaan Tarjei nimistä pelaajaa?