World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,012,123 views

r0n

#1762 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
/nosepick

63 dingasin eilen. whoopdedoo. Helvetin nastalta maistuu taas skulailla, uudet mestat on makeen näköisiä ja pelaaminen nappaa pitkästä aikaa kunnolla.

Kamojakin saanut reippaasti päivitettyä, ottaen huomioon siis sen että olin tuhonnut ton hahmon ja sitä myötä disenchantannut _kaikki kamat_. Eli kun sain charrun takaisin niin siinä sitten AH-BoE greeneillä porkusteltiin menemään *nauru*

Nyt HP about 5700 ja crit% pikkasen päälle 20, Agi reippaasti 300 paremmalla puolella. Unbuffed siis. Ja hahmona rogue.

--
6er reihe

herby

#1763 • • Edited herby Kapteeni.

ezzy

jeeeeeeee, voisin tulla levuttelemaan jotain teen kanssa ku pää hajoo päähahmon levuttamiseen...

edit: duunasin draenei hunterin aikani kuluks ja leveloin pikkasen. Cera ei ainakaan ollu linjoilla :(
edit2: hyvä realm toi sunstrider ku heti alkaa joku L6 jamppa duel-spämmäämään ja huutamaan privaan noob noob noob noob...

Lagstrideris jotain vikaa O.o? Lvl 70 tuli hakattuu eilen.

--
Elämä on...kallista!

ezzy

#1764 • • ezzy Droid-pappa
3 bossia down karazhanissa ja perustettiin sitten tbc raid-kiltakin samalla vanhan killan aktiiveista. <Sarastus> @ Kul Tiras EU :)
Slim_Jim

#1765 • • Slim_Jim
Hoh mää olen ollut jo sunnuntaista lähtien lvl70.
Vai oliko se lauantaista?

Questejä jäi Netherstormista ihan älytön määrä jäljelle, Shadowmoon Valleystakin ehdin tehdä vain 5 hommaa läpi.

Eipä tuo mitään, saapahan paremmin rahaa hommia tekemällä ja repua siinä samalla.

Nyt paladinilla +healing 1160 eli enemmän kuin killan yhdelläkään priestilla tai druidilla ^^

Black Morassia tuli kokeiltua ja sen sanon että onpa pirun buginen paikka, kerran tipuin maan lävitse, kerran instance jumittui kokonaan ja piti resetoida, kolmannella kerralla yksikään portaali ei toiminut kunnes pomoissa heitti kolme portaalia + pomon.
Mahdotonta vetää.

Shadow Labyrinths aika jees paikka, mitä nyt normiroskat aiheuttavat enemmän ongelmia kuin itse pomot! Viimeinen pomo, Murmur (joka kuulostaa Nalle Puhista revityltä) on aika ylikävely, eilenkin oli ryhmässä 2xwarrior, druid, mage & mainhealerina paladin (mää) ja kun toinen warru sekä mage kuolivat heti ekaan Sonic Boomiin, nirhutettiin se pomo sitten kolmen miehen voimin ilman mitään ongelmaa.

Noihin spammitampioihin vielä, minulla on nykyään tapana laittaa tyyppi heti /ignore kun vain spammaa vähänkin jotain kanavaa tai emotea minua kohti tai vinkuu rahaa tms.
Poissa silmistä, poissa mielestä.
ezzy

#1766 • • ezzy Droid-pappa
Netherstorm on kyllä aikamoinen paikka levuttaa hyvällä porukalla. Vedettiin joku 5h 2x hunua ja mage about kaikki area 52:n questit ja 500 000 xp ja tuli sieltä se L68 \o/ ja 200g+ rahaakin.

Black Morass heti dingaamisen jälkeen ja oli kyllä hieno eventti, vaikka meni vähän tiukalle warru, pally, oomkin, hunu ja mage kokoonpanolla. Nyt olis 3pv vapaatakin :P
Aamu

#1767 • • Aamu you had me at hello
mua välil oottaa nii päähän noi saatanan laivat ku ei kerkii juokseen ja sit pitää venaa kaksmiiiiljoonaa vuotta seuraavaa koska tottakai menee sillä välillä hilluun intarnettiin ja sit niit menee siel ohi taas jotain kakskyt viis ennenku ees pääääääset moiseen ja sit tietty pitäs kerkii toiseenki laivaan ja taaaas sama juttu ja aaargh

:D ehkä tän päivän pelit oli tässä ja lähen nukkumaan...

--
Do you think the expansion will make me fat?

ezzy

#1768 • • ezzy Droid-pappa
Killan raid group 1 kaatoi Shade of Aranin tänään muutamankymmenen wipen jälkeen :)
Kasaillaan ensi viikolla jo raid group 2:sta, josko sillekin saatais sisältöä. Ehkä jopa eka 25man insta vuorossa ensi viikolla.

Itsellä 15% L70 vielä matkaa, eli huomenna pääsee tekemään karazhan key questin loppuun, jos AH:ssa käy tavaroiden kanssa tuuria ja sais muutaman saturaisen kasaan, niin vois ostaa flying mountin.
ezzy

#1770 • • Edited ezzy Droid-pappa

kosmo, 6.2.2007 11:16:
Eilen ekaa kertaa Gruul's Lairissa ja Maulgar alas! *jiihaa*

www.weiss-vf.com/maulgar.jpg

Ihan mielenkiinnosta...missä helvetissä teen hunut on tosta SWstatsista :D

ja GZ. Oma kilta mättää Netherspitee ja wipeilee urakalla :P

ja Ding omalta osalta. Pitäis tänään säätää kasaan F*mounttirahat ku ah-kaupat kusi eilen (osaan) ja tehdä loppuun karazhan attu.

edit: hunut ilmeisesti kiteilee jotain tos? :P
kosmo

#1771 • • Edited kosmo TJH87

ezzy, 6.2.2007 11:46:
---
kosmo, 6.2.2007 11:16:
Eilen ekaa kertaa Gruul's Lairissa ja Maulgar alas! *jiihaa*

www.weiss-vf.com/maulgar.jpg

---

Ihan mielenkiinnosta...missä helvetissä teen hunut on tosta SWstatsista :D

edit: hunut ilmeisesti kiteilee jotain tos? :P

Mä en edes ihan tarkkaan tiedä mitä meidän hunut battlen aikana teki. Yhtä addia kitesivät ilmeisesti ainakin battlen alussa. Suurempi syy on varmaan kuitenkin se että molemmat mukana olleet huntterit on Draeneita, eikä geari siks oo ihan samaa tasoa kuin muilla.

Hox! Ddonen ykkösenä on shadowpriisti, sama jannu oli ykkösenä myös healingdonessa! :D

minä listassa #5. :S

EDIT: Netherspite se meilläkin vielä mättää... tänään olis kuitenkin tarkotus vähän potata ja koittaa tyhjentää loput Karazhanista. :)
ezzy

#1772 • • ezzy Droid-pappa
Shadow preistit saa kyllä multa ihan täyden rakkauden, loistava keksintö ^^ 5-maneissä ei lopu ikinä manat, tein mitä vaan ja petti saa extra healia ja pysyy paremmin hengissä, jos (kun) healerit slackaa.
Enää muutamat instarunit, niin olis useimmat factiot revered ja pääsee vetämään heroicceja. Kiltakaverit oli jo alotellu Hillsbradillä (hienoa kun eka pull ja vartijat huutaa koko pihan talojen jannut avuksi :D) ja Slave pensillä (josta tuli mun shoulderit prkl).

Enpä pääse luultavasti edes killan Karazhan raid group 2:een, kun olin niin tuhnu levelaaja ja paska tekemään rahaa ettei ole edes F* mounttia. Nooh, Heroicit kelpaa sisällöksi kyllä. Karazhanin kamat kun ei mitään kovin ubereitä ole. Katotaan kenen rahkeet riittää sitten 25-maneihin ;)

Tuli sentään ostettua eka epic mount ever, musta pvp kisu :)
vivesteri

#1773 • • vivesteri karmea mörkö
Vanhassa killassa ei juurikaan shadow priestiä arvostettu, vaan kaikki vakavissaan raidaavat laitettiin speccaamaan healingspecciin.
Samoin kävi oman palani kanssa, retri-specci ei saanut olla, jos teki mieli raidata.
Puolitoista vuotta jaksoin raidata holypalalla, ja nyt iski niin totaalikyllästyminen wowiin, kun BC:n sain, että ei jaksa edes ajatella levelaamista*hihu*

Ehkä sitten joskus saan taas energiapiikin aloittaa ton palan, tällä hetkellä pelaan satunnaisesti belf huntardillani Ghostlandsilla.
ezzy

#1774 • • ezzy Droid-pappa

vivesteri, 7.2.2007 09:01:
Vanhassa killassa ei juurikaan shadow priestiä arvostettu, vaan kaikki vakavissaan raidaavat laitettiin speccaamaan healingspecciin.
Samoin kävi oman palani kanssa, retri-specci ei saanut olla, jos teki mieli raidata.
Puolitoista vuotta jaksoin raidata holypalalla, ja nyt iski niin totaalikyllästyminen wowiin, kun BC:n sain, että ei jaksa edes ajatella levelaamista*hihu*

Ehkä sitten joskus saan taas energiapiikin aloittaa ton palan, tällä hetkellä pelaan satunnaisesti belf huntardillani Ghostlandsilla.

Shadow specistä tuli huomattava lisä raidaamiseen vasta 2.0 patchin jälkeen. Samoin retripallystä tuli kunnon tehomylly vasta bc-speceillä. Itsellä paloi kiinni pallyn pelaamisessa, kun 2.0:ssa rikottiin kaikki macrot ja toiminnallisuudet, joita olin käyttänyt jo pitkään. Healaamisesta tuli vaan liian tuskallista ja vaihdoin hunteriin, kun killassa sattu sillon olemaan niitä vain pari. Loistava classi pelata .
vivesteri

#1775 • • vivesteri karmea mörkö
Itsellä kiinnostaisi tuo huntteri myös levuttaa.
Toisaalta taas ajatus kaiken alusta aloittamisesta ei innostaisi kauheasti..
Palalta kun löytyisi täys epic-gear, joka kyllä muuttuisi kohtuupian hyödyttömäksi, kun BC:n mukana tulleet vihreät itemit hakkaisi ne mennentullen ja palatessa*nauru*

Noh, saa nähdä.
Jos joskus taas innostuisi*joo*
Slim_Jim

#1776 • • Slim_Jim
Vedin holypalalla parissa viikossa lvl70, ei tarvinnut retrispeccejä miettiä kun veli pelaa samalla serverillä warriorilla, oli alunperin fury mutta nyt taas prot, ihan vaan Karazhania ja sun muuta ajatellen. Nyt kun vielä toinenkin veli dingaa draeneishamaanillaan 70 niin alkaa kunnon turpajuhlat.
Jutu

#1777 • • Jutu Blondi
On tää niin väärin kun ei voi lopettaa ennenkuin se eukko on lvl 70. Yks pelikaveri vaan kettuilee, että sillä on 3 hahmoa aikasemmin 70 kuin mulla edes toi yksi *nauru* Onneks on ukko samalla servulla niin yhdessä ollaan tehty kestejä ja muuta sellasta. Kiltakin tosiaan hajosi, ja tähän jämäkiltaan ei jäänyt paljon ketään. Se ei tosin haittaa kun ei nyt innostaiskaan hakata päätä seinään missään isommissa instoissa. Mutta, 5 lvl ja sitten voi rauhassa lopettaa. WTS hyvä druidi + pari muuta hemmoa samassa :D

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

vivesteri

#1778 • • vivesteri karmea mörkö
Äh, tätä lukiessa alkaa taas se pieni wowipeikko korvan takana kuiskuttelemaan, että pelata pitäisi*nauru*
Tällä hetkellä vain peliaika lopussa, jos sitä hakisi lisää sitten, kun miehekkeenkin netti toimii. Yksin levelaaminen on nimittäin niin tylsää..
#1779 • • Edited ALIEN Guest
onks tääl porukal paljon sellasia peliin liittyviä näkömuistitrippailuja tyyliin nukkueen mennessä?

Mul tulee sellasia flashbackei et otan Kodon alle tai hyppään sen päältä ja chargeen yms. paskaa :DD

Enkä mä edes pelaa paljoa.
ezzy

#1780 • • ezzy Droid-pappa

ALIEN, 8.2.2007 16:39:
onks tääl porukal paljon sellasia peliin liittyviä näkömuistitrippailuja tyyliin nukkueen mennessä?

Mul tulee sellasia flashbackei et otan Kodon alle tai hyppään sen päältä ja chargeen yms. paskaa :DD

Enkä mä edes pelaa paljoa.

Dude, seek help :D eli ei, ei ole :D

Tippu Attumeniltä mountti meille ^^