World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,012,086 views

kosmo

#1742 • • Edited kosmo TJH87

ezzy, 26.1.2007 12:11:
Settibonarit noissa olis se minkä takia kannattaa pitää jos on useampia paloja tms.

Aivan, hyvä esimerkki BF:stä tippuneet hanskat, http://www.thottbot.com/?i=56824 Paremmat kun tällähetkellä käytössä olevat PH lapaset, http://www.thottbot.com/?i=53820

mutta kun ottaakin huomioon PH:n superöveri-ihanan 6 piissin settibonarin vaakakuppi taittuisi PH:n puolelle.

6: Your spell critical hits generate 25% less threat. In addition, Corruption, Immolate, Curse of Agony, and Siphon Life generate 25% less threat.

Ensviikolla ekat 25manit! *jiihaa*

Mites Borkedilla, mikäli tearraini vielä lukee tätä threadia?
Aamu

#1745 • • Aamu you had me at hello

Twist, 25.1.2007 16:54:
Ei kyl yhtään haittais jos jäis koukkuun ja dokailu jäis vähemmälle.

muahaha.
mun dokailua ainakaan vähentäny.
lähinnä lisänny yksin hörppäilyä >D

mä oon vast 62 :( ehkä mahodollisesti kohta 63
jotenki ei nyt oo vaa jaksanu.
muutta hiljaa hyvä tulee. ellen sanoisi ^__^

aah ootan kyllä innolla milloin se DING ALLREADY!!111?!?+ taas alkaa...
*justjoo*

--
Do you think the expansion will make me fat?

ezzy

#1746 • • Edited ezzy Droid-pappa

Cera, 27.1.2007 10:26:
---
*justjoo*

Hehe, itse hajoilen kanssa levelauksen kanssa ja kaikki kiusaa :P Sama ku oon niin paska farmaamaan rahaa, että jengi vitsailee etten koskaan pääse Tempest Keeppiin ku sinne vaaditaan flying mount *pepsodent*

Tänään L66 ja yöllä tuli clearattua ekaa kertaa Sethekk Hallsissa ja Auchenai Crypts. Ihan jees pikainstoja kyllä, ei pahemmin eroa muista kuin ulkonäöltään. Bosseissakin on strategiat aika minimaalisia ja jos dps:ää on porukassa, niin kaikki on ohi 45min max. Varmaan ihan mukavaa ihmisille, jotka ei pysty/jaksa viettää 5-6h tunkkaisissa Raideissa :)

http://www.wowhead.com/?item=27898 toi pitää kyllä saada ASAP, aivan törkeen kova BM specille :P

Killassa on viikonloppuna varmaan toistakymmentä L70:stä ja pääsee vääntämään Karazhan attunementtejä varmaan ens viikolla :P
Auacusha

#1747 • • Auacusha Koneradio
Men hermot alliancee ja rerollasin uudelle servolle horden irl kavereiden kanssa, joten hetki menee kun on lähelläkää tuo 70. Huomasin että hordella on mielestäni paljon mukavempia questejä eikä niin paljoa turhia "puh tuolla ja sitten tuolle" questei, tietenkin voi olla että vaan jo kyllästynyt allujen questeihin.

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

ezzy

#1748 • • Edited ezzy Droid-pappa
Itse en factionilla pidä väliä. Alottelin hordella enkä pitänyt kaupunkien suunnittelusta (sekavia), joten vaihdoin. Samanlaisia hyypiöitä ne molempien puolien pelaajat, varsinkin kun PVE realmilla ne on ihan samat pelaajat, koska accountilla voi olla sekä horde, että allyhahmoja.

Mä oon tullut jo aikaa sitten siihen tulokseen ettei wowia (ja monia muitakaan pelejä) voi pelata vaan itse pelin takia, vaan hyvän seuran. Kaikki sujuu niin paljon mukavammin kun on loistavaa seuraa mukana. Raidien loppuminen on hieman vähentäny itselläni peli-intoa, koska aloin vasta pääsemään vauhtiin siinä, ksoka edettii hyvää tahtia ennen BC:tä.
Nyt on vaan iso tyhjyys ja levelointihelvetti *pepsodent* ja sitten saa tapella 10man sloteista atm parin muun hunun kanssa. 25maneihin on sentään paikka aika varma, kun ei aktiivisiä hunuja ole kuin muutama. Eka dingas eilen L70. Toinen varmaan viikonloppuna ja mä varmaan sit seuraavaks.

ja kyllä, mulla on vitun tylsää, oon duunissa lauantaina :D
Aamu

#1749 • • Aamu you had me at hello
haha selitin äsken Suskille kiukkuna mekostani jonka kaveri on ostanut myös MUTTA KAKSI LVLiä PIENEMPÄNÄ, se saakelin sika *nauru*

Sain muuten Hannalta ihanan synttärilahjan <3
Mousebad of Eternal Ownage
:D <3

--

ezzy

#1750 • • ezzy Droid-pappa

Cera, 27.1.2007 16:06:
haha selitin äsken Suskille kiukkuna mekostani jonka kaveri on ostanut myös MUTTA KAKSI LVLiä PIENEMPÄNÄ, se saakelin sika *nauru*

Sain muuten Hannalta ihanan synttärilahjan <3
Mousebad of Eternal Ownage
:D <3

Joko suski on koukutettu? :)
Twist

#1751 • • Twist Team Kemuttajat

Cera, 27.1.2007 10:26:
---
Twist, 25.1.2007 16:54:
Ei kyl yhtään haittais jos jäis koukkuun ja dokailu jäis vähemmälle.

---
muahaha.
mun dokailua ainakaan vähentäny.
lähinnä lisänny yksin hörppäilyä >D

mä oon vast 62 :( ehkä mahodollisesti kohta 63
jotenki ei nyt oo vaa jaksanu.
muutta hiljaa hyvä tulee. ellen sanoisi ^__^

*justjoo*

Mä oon vasta levelillä 4 *hihu* Kyllähän se maailma vei mukanaan .. jotenkin niin helppo päästä sisään...
Texx

#1752 • • Texx ^_^

ezzy, 27.1.2007 16:10:
---

---

Kyllä :D Siiiiilmät punasena mä täällä pelailen.

--
*piis*

#1753 • • ALIEN Guest
abandonquest1pd.png
ezzy

#1754 • • Edited ezzy Droid-pappa

Texx, 28.1.2007 02:31:
---
ezzy, 27.1.2007 16:10:
---

---

---

Kyllä :D Siiiiilmät punasena mä täällä pelailen.

jeeeeeeee, voisin tulla levuttelemaan jotain teen kanssa ku pää hajoo päähahmon levuttamiseen...

edit: duunasin draenei hunterin aikani kuluks ja leveloin pikkasen. Cera ei ainakaan ollu linjoilla :(
edit2: hyvä realm toi sunstrider ku heti alkaa joku L6 jamppa duel-spämmäämään ja huutamaan privaan noob noob noob noob...
Verottaja

#1755 • • Verottaja no-life / luuviulu
No niin, nyt on belf loladin lvl 40. *pepsodent*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

toumi

#1756 • • toumi

Ensviikolla ekat 25manit! *jiihaa*

Mites Borkedilla, mikäli tearraini vielä lukee tätä threadia?

Njuu, Gruul's Lairin eka bossi käytiin kaataan ja Karazhaniin on tullu tutustuttua. Kuus bossii sieltä alhaalla. Ihan mukavan haastava mesta, saa oikeesti jokainen olla koko ajan hereillä.

Enpä oo viel täydestä kolmosesta mitään vaihtanu. Setin ulkopuolelta neckin ja trinksun vaan. Ei viitti rikkoo settibonareita ainakaa vielä, ja onhan se robocop kostyymi aika hehkee. Repairbotiksikin on pari kertaa erehdytty luulemaan :>
Aamu

#1757 • • Aamu you had me at hello

ezzy,

jeeeeeeee, voisin tulla levuttelemaan jotain teen kanssa ku pää hajoo päähahmon levuttamiseen...

edit: duunasin draenei hunterin aikani kuluks ja leveloin pikkasen. Cera ei ainakaan ollu linjoilla :(
edit2: hyvä realm toi sunstrider ku heti alkaa joku L6 jamppa duel-spämmäämään ja huutamaan privaan noob noob noob noob...

hei katoppas vähän tarkemmin sitä darkportalia, ei sussukka oo sunstriderillä ;)

ja joo. oon tapellu noitten duel invojen kanssa niiiiiiin paljon etten pysty käsittääkkään.
kerran erehdyin sanoon yhelle jampalle että voisitko kysyä mahdollisesti että oonko ees kiinnostunut dueleista ennenku alat heittään sitä siihen PÄLLI, ni ei. tää veti herneet nenään ja sanoi et no siinähän se kysymys tulee kun se laittaa että duel??!?!?!?!+11+1+
:D ja sit saa painaa miljoona kertaa perään että ei kiitos ei kiitos ei kiitos eiii kiiitooos
aargh

--

ezzy

#1758 • • ezzy Droid-pappa

Cera, 30.1.2007 15:20:
---
ezzy,

---

hei katoppas vähän tarkemmin sitä darkportalia, ei sussukka oo sunstriderillä ;)

ja joo. oon tapellu noitten duel invojen kanssa niiiiiiin paljon etten pysty käsittääkkään.
kerran erehdyin sanoon yhelle jampalle että voisitko kysyä mahdollisesti että oonko ees kiinnostunut dueleista ennenku alat heittään sitä siihen PÄLLI, ni ei. tää veti herneet nenään ja sanoi et no siinähän se kysymys tulee kun se laittaa että duel??!?!?!?!+11+1+
:D ja sit saa painaa miljoona kertaa perään että ei kiitos ei kiitos ei kiitos eiii kiiitooos
aargh

No voi urpous, miks se tuolla on...Missä sä sit pelaat nykyään? eli ette pelaa edes samalla realmilla :(
Aamu

#1759 • • Aamu you had me at hello

ezzy,
No voi urpous, miks se tuolla on...Missä sä sit pelaat nykyään? eli ette pelaa edes samalla realmilla :(

pitää kato olla enempi ku yks realmi ettei ala ottaa aivoon kun ..kun.. pitää kato olla! :D
Kyllä mä nyt Sunstriderillä useimmiten pelaan, tuolla vaan erinäisiä tuttuja joitten kanssa kiva jutella hehehe. :P

--

#1760 • • Edited ALIEN Guest
ON SE NIIN VITUN VÄÄRIN!1!

olin niin valmistautunut ja omistautunut wowittaa tän aamupäivän but nooooooeeeee... siel on ne vitun päivitykset ja taas illalla vittu töihin et siihen jäi sekin levuttaminen. Saatanan kyrpä huorat imekää persettänne ja ampukaa jalkaanne! vittu miksi juuri tänään eih perkeleen saatana :P

edit: Vuoden ensimmäinen Päivän :(