Lukemattomia kertoja on kaveri jättänyt kaveriporukan viikonloppumenot väliin tän pelin takia ja sanonut, että ens kerralla sitten. Mutta ens kerralla se pelaa taas.
Tänään tuli taas kysyttyä kaveria mukaan, mutta ei kun se pelaa wowia.. voi vittu!
2,846 posts, 143 pages, 1,012,311 views
ezzy, 6.1.2007 18:55:
Mitä pahaa sinä on, se on löytäny vaan kavereita muualta. Ihan yhtä sosiaalista se on ku bileissä juokseminen.
ezzy, 6.1.2007 19:10:
Noniin ehdit jo vastaamaan mun kommenttiinkin juuri niin tyypillisesti kuin ulkopuolinen voi vastata. Oletko koskaan jaksanut jutella kaveris kanssa asiasta ja siitä, että miksi se mielummin pelaa kuin bilettää?
Meillä kyllä jutellaan ihan kokoajan puhesoftan välityksellä ja nähdään ihan livenäkin porukkaa. Suomalaisia kun on killassa kaikki 140 henkeä.
Suomalaisia kun on killassa kaikki 140 henkeä.
K, 6.1.2007 19:17:
Se mikä tossa näin ulkopuolisena kummastuttaa on lähinnä se, miten tohkeissaan niinkin monet on jostain mikä ei tapahdu oikeesti. Jos ei oo parempaa tekemistä niin mikäs siinä, mut se vaan tuntuu jotenki surulliselta.
---
Se mikä tossa näin ulkopuolisena kummastuttaa on lähinnä se, miten tohkeissaan niinkin monet on jostain mikä ei tapahdu oikeesti. Jos ei oo parempaa tekemistä niin mikäs siinä, mut se vaan tuntuu jotenki surulliselta.
domi, 6.1.2007 19:43:
Itse ennemmin käytän vapaa-aikani pelaamisessa, kuin baarissa. Sekä rahani ennemmin peliaikaan, kuin dokaamiseen.
Noniin ehdit jo vastaamaan mun kommenttiinkin juuri niin tyypillisesti kuin ulkopuolinen voi vastata. Oletko koskaan jaksanut jutella kaveris kanssa asiasta ja siitä, että miksi se mielummin pelaa kuin bilettää?
Meillä kyllä jutellaan ihan kokoajan puhesoftan välityksellä ja nähdään ihan livenäkin porukkaa. Suomalaisia kun on killassa kaikki 140 henkeä.
larzizi, 7.1.2007 20:24:
Tarkoitukseni ei ollut mitenkään aliarvoida tämän pelin mahtavuutta, vaan harmitella sitä miten se oikeasti erottanut yhden kaverin meistä. Mutta jokainen tekee omat valintansa..
Cera, 7.1.2007 21:39:
---
larzizi, 7.1.2007 20:24:
Tarkoitukseni ei ollut mitenkään aliarvoida tämän pelin mahtavuutta, vaan harmitella sitä miten se oikeasti erottanut yhden kaverin meistä. Mutta jokainen tekee omat valintansa..
---
Jep. mutkin tää peli erotti yhdestä parhaasta kaveristani,
kunnes sit päätin itsekkin alkaa pelata ;)
on se kyllä helppo disauttaa, tein itsekkin niin, muttamutta.
emmä oo iiihan hirveesti omilta kavereilta kitinää asiasta kuullut.
mitänyt ne ei välttämättä halua kuunella / ymmärrä yhtään mitään,
selityksistäni liittyen wowiin..
mutta ei se mitään.
osaan mä sen jättää joskus silloin tällöin ihan rauhaankin
ja lähteä ulos tuulettumaan.
tosin välistä se on hirveän hankalaa. kun oikeasti peliin liittyen harvemmin tulee niitä jännittäviä morkkiksia mitä esim alkoholi saattaa aiheuttaa.....
((tai no. äsken tais tulla potkut killasta koska haukuin jonkun tyttöystävää typeräksi :DDDD
ei se sillai harmita. mutta huomenna täytyy sit taas selitellä etten kyl oikeasti tarkoittanut sitä niin,
pojat on kyl tässä(kin) niin vaikeita että ne ei ymmärrä mitkä jutut on läppiä ja mitkä ei.
OK EN MINÄKÄÄN AINA MUTTA SILTI :D))
ja oonkohan nähny pelikavereistani.. ehkä kaksi livenä.
toinen näistä on tää paras kaverini, :P
jonka kanssa muuten odotetaan kesää innolla koska wuhuuuu se saa toisen koneen ja sitten voidaan pelailla vierivieressä aamusta iltaan <3
emmä oikein muista mitä olin selittämässä tässä. mmhnfg
niin. että. hyvää yötä.
meen nyt miettii miten puen sanani huomenna englanniksi ja selitän ton your gf is stupid asian niin että saan jäädä kiltaan. ehkä mä joudun paljastaan oman tyttöyteni, taas, ja sitten ne mahdollisesti voi miettiä asiaa siltä kannalta että se oli vitsi. emt...