World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,014,613 views

Syder

#1081 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Voiha kyrvän kutale sentäs :D
Good news: Sain koneen futaa -> pääsen wowaa
Bad news: Downloading patch... 214mb of 456mb eta 20min
Very bad news: addoniruljanssi ja pätsäämisen ilot *poks*

--
Divida et impera.

#1082 • • ALIEN Guest
1,5 tuntia random disconnectei, turhia kuolemia, turhia pulleja.... Naxx vittu oikeesti mitä lagia.. :(
Syder

#1083 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
loot.jpg

--
Divida et impera.

#1084 • • ALIEN Guest

ALIEN, 7.9.2006 23:59:
1,5 tuntia random disconnectei, turhia kuolemia, turhia pulleja.... Naxx vittu oikeesti mitä lagia.. :(

Ja sen lisäksi kun pitää saada mindcontrollattu mobi pois priestin kimpusta ilman et laittaa sundereita..
24915285693.jpg
Jutu

#1085 • • Jutu Blondi
Miten ihmeessä AQ20:n Ossirian pitäis tappaa? Sehän lyö ihan mielettömän lujaa *ding* Tai sitten me ollaan vaan niin huonoja :D

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

ezzy

#1087 • • ezzy Droid-pappa
Eka kiltaruni AQ20:ssä ja Kurinaxx, Rajaxx ja Buru alas :) Pari yritystä 15-man Moamilla ei oikein johtanut minnekään, joten jätettiin homma siihen. Mainio alku, paskaa loottia.

Hyvin sitä ilman priestejäkin tulee toimeen :) Vakiojengi on 1 druikka ja 4 pallya, joista 1 on semi-dps.

ZHC:n sain eilen Hakkarilta :)
http://wow.allakhazam.com/profile.html?1409364

Sunnuntaina mätkitään hieman MC trashia ja katellaan mihin kyetään alimiehityksellä.
kml

#1090 • • kml Keyhole Markup Language
Pitäiskö mun lopettaa ? Nyt 3 viikkoa ollu niin et oon käyny semmosii 5min visiittejä joka päivä, ja yhellä raidilla olin.

Ei vaan oo semmosta innostusta mennä peliin niinku oli vielä kuukausi sitten. En jaksa repugrindata enkä jaksa farmata kultaa vaikka molempia pitäis tehä että sais av exalted rewardit ja epic mountin.

Näköjään vielä 27.9. asti tänhetkinen subscriptioni voimassa.

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Cloud

#1093 • • Cloud Game Freak

kml, 10.9.2006 19:33:
Pitäiskö mun lopettaa ? Nyt 3 viikkoa ollu niin et oon käyny semmosii 5min visiittejä joka päivä, ja yhellä raidilla olin.

Ei vaan oo semmosta innostusta mennä peliin niinku oli vielä kuukausi sitten. En jaksa repugrindata enkä jaksa farmata kultaa vaikka molempia pitäis tehä että sais av exalted rewardit ja epic mountin.

Näköjään vielä 27.9. asti tänhetkinen subscriptioni voimassa.

suosittelen lopettamaan burning crusadeen asti. Turha sinne mennä kekeilee hetkenpäästä kun muut on mennyt menojaan ja sulle oikein mitään tekemistä.. Ootat vaan sitä burningia ja alotat vaikka ihan alusta toisel factionil uudel rodul.. ONpahan paljon täydellisen uutta sisältöö..
Suosittelen =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Reiver

#1094 • • Reiver
No nii vihdoin ja viimein sain onyxialta hatun jota on muutama kuukausi tullut killan kanssa hakattua. Nyt alkaa olemaan tavaraa tarpeeksi bwl:n instaa kohti. Pari kertaa yritetty ekaa bossia mutta aina on ollut lagia ja dc:tä niin paljon ettei siitä mitään ole tullut.

Tällästä settiä on ehtinyt kasautua http://wow.allakhazam.com/profile.html?758161

--
««««« NRG »»»»»

Jutu

#1095 • • Jutu Blondi
Koska kaikki muutkin, niin laitanpa sitten oman tyyppinikin tänne. Elikkäs Viltti näyttää tällä hetkellä tältä: http://ctprofiles.net/3641951

En laittanut kaikkia juttuja tonne kun ei niitä voi muistaa, mutta pitää päivällä kattoa vähän paremmin :P

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Cloud

#1097 • • Cloud Game Freak

ezzy, 11.9.2006 12:42:
---
Cloud, 10.9.2006 22:08:
---
Onpahan paljon täydellisen uutta sisältöö..
Suosittelen =P

---

...just what blizz wants you to think...samaa paskaa se tulee olemaan.

Totta totta mutta hyvää mmrpg paskaa se tulee olee =P

--

Syder

#1098 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
l2farm
l2love farming
go farm nub
Requires exalted with... omg lets farm
:D

--
Divida et impera.

Cloud

#1099 • • Cloud Game Freak
no mut oikeesti näyttäkää morppi joka ei pohjautuis Grindaamiseen=farmaamiseen

--

toumi

#1100 • • toumi
Sapphiron 25% :/

Tänään se mosa saa kuonoon.