World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,014,614 views

#1021 • • ALIEN Guest
WTFXPWND HAHA!

pwned1wu.gif
sapeli

#1022 • • sapeli jokukukamikä?

dark-raver, 1.9.2006 10:58:
---
sapeli, 31.8.2006 16:11:
Onks tää nyt hyvä vai paha merkki kun:

A) tuskailen nukkuessani että tämäkin aika vois olla kivemmin käytetty WoWin ääressä?
B) eilen harmittelin ku piti lopettaa WoWin pelaaminen ja lähteä bileisiin?
C) suunnittelen päivärytmin WoWin ympärille?

*nauru*
---
Kunhan nyt saan accon luotua ja netin toimii niin kun alan pelaamaan niin tämä on se merkki jonka jälkeen minä ainakin otan kuukauden loman ja katson sitten uudestaan wowin suuntaa.

Joo, toi oli mul 2 päivää pelaamisen alottamisen jälkeen toi tilanne... *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

#1023 • • niomic Guest
Huh,

Meinasin jo joutua ansaan, mutta onnekseni asennuspaketti on jotenkin jatkuvasti korruptoitunut (virussofta tms), niin en pääse pelaa *jiihaa**aplodit*

Eli elämää on vielä toistaiseksi jäljellä vaik pitiki vajareis pelata kotor2 kolmannen kerran läpi :F
Cloud

#1024 • • Cloud Game Freak
vielä ainakin vuosi ja randomia warhammer onlineen. Gooosh burning crusade saattaa saada minutkin takaisin nalkkiiin.. Toooosin Olis pakko hankkii shittee enen sitä kyllä monest paikasta...

vaikkakin kyllä ne burningin equt randomeillekin on vähintään 2.5tierin ekuja siel lvl 70mestoissa... joten sinällään sinne oottaminen ei oo vältis niin itsemurha.. huh eipähän tarvi viel addiktoitua uudelleen =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

#1025 • • niomic Guest

Cloud, 1.9.2006 15:36:
vielä ainakin vuosi ja randomia warhammer onlineen. Gooosh burning crusade saattaa saada minutkin takaisin nalkkiiin.. Toooosin Olis pakko hankkii shittee enen sitä kyllä monest paikasta...

Onks toi Warhammer Online jo jossain betassa / testailussa? Ois kiva tietää et onks se oikeesti mitenkään lupaava. Siellä ois kyl saatanasti enemmän porukoita, joita haluaisi "edustaa" vrt. WoWiin. Jotenkin vaan on kyyninen epäilys, ettei tuo tule vastaamaan laadullisesti wowia.
Cloud

#1026 • • Edited Cloud Game Freak

niomic, 1.9.2006 15:39:
---
Cloud, 1.9.2006 15:36:

---

Onks toi Warhammer Online jo jossain betassa / testailussa? Ois kiva tietää et onks se oikeesti mitenkään lupaava. Siellä ois kyl saatanasti enemmän porukoita, joita haluaisi "edustaa" vrt. WoWiin. Jotenkin vaan on kyyninen epäilys, ettei tuo tule vastaamaan laadullisesti wowia.

ihan Games Workshopin tietynasteisen perfectionismin takia peliä tosiaan on moni yritys kehittänyt. a ja jotain infoa olen saanut ongittua, että aikaisintaan ensi joulun tienoilla "aikaisintaan" peli tulee myyntiin. Olihan tosta jotain puhetta tiltissäkin ja samaa nekin sielä sanoi joten uskoisin sen olevan aika pitävä juttu. Tosin kun ottaa huomioon tosiaan kyseisen pelin takaisinvedon "tekopöydälle" yms gw:n puolelta niin tiedä häntä siitä sit.

En usko että beta ennen ensi kevättä/kesää alkaa.. Tosin voinhan olla väärässä mutta se olisi ehkä vain positiivista.

Aluksihan tossa pelissä on tosiaan 6rotua ja aika "varmat ja turvalliset jopa tylsät" örkit, dark nelf, chaos, Imperium=humanit, dwarfit, high nelfit.

Itsekin pelkään, että kaikista takaisin otoista huolimatta, hammer online tuodaan esiin turhan aikaisin.. Itse pelkään enemmän sitä, että kyseinen peli on vain liikaa wow clone juurikin noiden "vain" 6 rodun takia, ja koska maailma luultavasti on enemmän tai vähemmän samankaltainen kuin wow.

Mua tosin pelottaa se kaikki paikat ovat batlegroundia tyylinen idea tossa hammerissa.. joka tekee periaatteessa sen, että ihmiset ovat Alterrac valleyn sisällä jatkuvasti samalla kun expataan.. Se on helkutin hieno idea musta, mutta toteutus voi tehdä siitä niin uskomattoman unbalansedia että gangerswalet ja taurenmillit ei tunnu missään...

Kyllähän hammerissa on todellisuudessa enemmän materiaalia sisällään kuin craftissa vaikka kumpikin peli on vanha ja luffia kumpaankin on paljon, on kiistatta hammerin maailma isompi ja laajempi joten potentiaaliahan Hammerissa on vaikka mihin. Saas nähdä saas nähdä.

Toisaalta tuskin blizardi ihan taistelutta luovuttaa ja paineet kyllä varmasti on blizardinkin puolelta kovat. Ja varmasti ensivuoden syksyllä blizzulta tulee isoa lisää peliin varmastikin. Sillä uskoisin että hammer online tulee olemaan monelle must kokeilu aivan kuin wowkin oli ja tuskin blizzu tappeluitta asiakkaistaan luopuu..

Sinällään jännittäviä hetkiä tulevaisuudessa mmrpgeiden saralla. Onhan kyseinen pelityyppi isointa mitä pelimarkkinoilla atm on :)

Niin ja itse odotan kyllä yhtä innolla Gw:n suoraa FiguPelistä tehtävää rts mättöä nettipeliksi.. jos se onnistuu hyvin voi starcraftilla olla vihdoin kova pala purtavana.. saas nähdä saas nähdä.

--

#1027 • • niomic Guest

Cloud, 1.9.2006 19:14:

Kyllähän hammerissa on todellisuudessa enemmän materiaalia sisällään kuin craftissa vaikka kumpikin peli on vanha ja luffia kumpaankin on paljon, on kiistatta hammerin maailma isompi ja laajempi joten potentiaaliahan Hammerissa on vaikka mihin. Saas nähdä saas nähdä.

Toisaalta tuskin blizardi ihan taistelutta luovuttaa ja paineet kyllä varmasti on blizardinkin puolelta kovat. Ja varmasti ensivuoden syksyllä blizzulta tulee isoa lisää peliin varmastikin. Sillä uskoisin että hammer online tulee olemaan monelle must kokeilu aivan kuin wowkin oli ja tuskin blizzu tappeluitta asiakkaistaan luopuu..

Sinällään jännittäviä hetkiä tulevaisuudessa mmrpgeiden saralla. Onhan kyseinen pelityyppi isointa mitä pelimarkkinoilla atm on :)

Niin ja itse odotan kyllä yhtä innolla Gw:n suoraa FiguPelistä tehtävää rts mättöä nettipeliksi.. jos se onnistuu hyvin voi starcraftilla olla vihdoin kova pala purtavana.. saas nähdä saas nähdä.

Lähinnä koen et ongelma on tunnelmatasolla. Jos on tottunu maalailee ja pelailee omil kentil tai vaihtoehtoisesti pelannut myös kaikki wh40k pelit läpi, niin ymmärtää kyllä että fiilis on aivan erilainen wowimeininkiin verrattuna. Suurin osa wh40k maailmasta on vuoropohjaista ja suuri osa sen viettelevyydestä, toimivuudesta ja varsinkin vaikeudesta myös nojaa juuri tuon vuoropohjaisuuden varaan. Minkälaista saataisiin oikeasti siitä et oot joku Chaos Space Marine perusäijä ja tulee vaik perus parin genestealerin swarmi? Lähinnä just ongelmana näen sen, että miten tuodaan mmorpg-maailmaan samanlainen epätasaisuus kuin sekä Starcraftin että _varsinkinkin_ wh40k maailmassa esiintyy yksilöiden ja joukkojenkin kohdalla tuollaisessa maailmassa.

Cloud: lienet pelannut Warhammer 40k Space Hulkia =)? Itselläni toki on ollut jo nuoresta asti toivona päästä pelaamaan jotain Chaos Space Marine Warmasteria :)
Cloud

#1029 • • Cloud Game Freak

niomic, 2.9.2006 01:57:

Cloud: lienet pelannut Warhammer 40k Space Hulkia =)? Itselläni toki on ollut jo nuoresta asti toivona päästä pelaamaan jotain Chaos Space Marine Warmasteria :)

Juu itse olen melkeinpä kaikkia GW:n figupelejä koitanut ja paljon muidenkin tekijöiden. Ynnä ropet ja vastaavat semi figu/ropet. Ihan sen takia kun olen kasvanut nassikasta isommaksi tuolla PuolenKuunPeleissä Tosin siinä samassa on tullut pelattua kaikkia mahdollisia TCCG:täkin ja lautapelejä etc.. ihan liiaksi asti.

Itse tosin en ole sijoittanut rahaa varsinaisesti kuin muutamaan peliin kun noi figut maksaa niin perkeleesti. Warmasteri on kyl kiva sinällään kun siinä tosiaan ei tarvi sijoitaa niin paljon rahaa.

Itse tykkään kyllä eniten ihan suoraan eniten BloodBowlista- Kirjoina tämä ei toiminut mutta pelinä ah jenkkifutista 40k mentaalilla Brutaalia toimintaa =P Ja juuri tästä syystä, ettei rahaa kulu ihan niin paljon.

Ikävä kyllä uskon, että mmrpg on wow tyylinen rakennelma mutta synkempänä.. Tuosta vuoropohjaisuudesta olet ihan oikeassa, tosin dawn of war oli jo reali aikainen naksu joten siihen on jo totuteltu hivenen..

Mitään tosi isoa en tiedä kun ystäväni ovat tosiaan gw:llä markinoinissa tai suunnittelussa töissä niin ei heillä nyt mitään inside kovin inside tietoa olle ollut mulle jakaa. Mutta tosiaan sieltä pitäisi tulla tollanen rts naksu onlinekin hammer faneille jos ei morpi tyyli nappaa..

--

ezzy

#1030 • • ezzy Droid-pappa

Cloud, 2.9.2006 11:14:
---

Itse tykkään kyllä eniten ihan suoraan eniten BloodBowlista- Kirjoina tämä ei toiminut mutta pelinä ah jenkkifutista 40k mentaalilla Brutaalia toimintaa =P Ja juuri tästä syystä, ettei rahaa kulu ihan niin paljon.

Hoh, toi oli ihan mainio. Yläasteella meillä oli pienimuotoinen liiga luokkakavereiden kanssa. Ah, hitto, että oli hauska lautapeli =)
Cloud

#1031 • • Edited Cloud Game Freak

ezzy, 2.9.2006 14:44:

Hoh, toi oli ihan mainio. Yläasteella meillä oli pienimuotoinen liiga luokkakavereiden kanssa. Ah, hitto, että oli hauska lautapeli =)

Juu ja varsinkin kun siinä pelataan silleen semi tosissaan sellasta kavereiden kesken olevaa turnausta ja tiettyä pousailu oikeutta voittajille ja whine oikeutta häviäjille ni se on kyll tosi hauskaa.

En kyll oo pelannut vuosiin enää, joten ei hajuakaan uusimmista edikoista=säännöistä ja kaikesta sälästä. Mutta mieli tekis pelaa jollain house ruuleil ihmisten kans tätä kyllä.

Heh onhan toi hirveää välineurheilua kans toikin peli jos siinä käytää kaikki fulltime sääntöjä Vai mitä oot mieltä siitä, et se jolla on eniten maalattuja GW:n omia chearLeadereita saa extra dicejä ja muuta sälää :)

Itse wowiin Wowiin oikeesti pitäis tehdä se Sotakone Bg. Vois olla fandee silleen et eri välineet toimii erilail ku eri classi käyttäis niit :) Tosin sit oltais kyll jo Warcraft Mecha Batles ja menis idea vähän sivuun mut olis se ainakin hassun hauska idea musta =P

Pitäis varmaan hankkia tohon lauta taas ja parit joukkueet ni vois tesmii. Niin jos sul ezy on lautaa/joukkueit ja liikutaan samal suunnal ni otetaan ihmees fiilistely matsii ihan casual meiningeis =P

--

ezzy

#1032 • • ezzy Droid-pappa

Cloud, 2.9.2006 15:58:
---

Itse wowiin Wowiin oikeesti pitäis tehdä se Sotakone Bg. Vois olla fandee silleen et eri välineet toimii erilail ku eri classi käyttäis niit :) Tosin sit oltais kyll jo Warcraft Mecha Batles ja menis idea vähän sivuun mut olis se ainakin hassun hauska idea musta =P

Pitäis varmaan hankkia tohon lauta taas ja parit joukkueet ni vois tesmii. Niin jos sul ezy on lautaa/joukkueit ja liikutaan samal suunnal ni otetaan ihmees fiilistely matsii ihan casual meiningeis =P

Joo, totta, wowiin pitäis saada kunnon battleground-toimintaa, pännii se monotonisuus. AV:ssa ei o mitään tekemistä enää exaltedin jälkeen :( ja sen oon nyt farmannut viikossa friendlystä 14000/21000 asti. viikonloppuna exalted :)

nyt jonotellaan inviteä pug onyxiaan...huomenna Hakkar killan kanssa toivottavasti alas :)

Ja en muista enää oikeen mitään blood bowlista, Reikland Reavers(tms joukkue), Skavenit...ööö enpä muuta :D Olis siisti fiilistellä kyl taas.
Cloud

#1033 • • Cloud Game Freak

ezzy, 2.9.2006 19:21:

Joo, totta, wowiin pitäis saada kunnon battleground-toimintaa, pännii se monotonisuus. AV:ssa ei o mitään tekemistä enää exaltedin jälkeen :( ja sen oon nyt farmannut viikossa friendlystä 14000/21000 asti. viikonloppuna exalted :)

nyt jonotellaan inviteä pug onyxiaan...huomenna Hakkar killan kanssa toivottavasti alas :)

Ja en muista enää oikeen mitään blood bowlista, Reikland Reavers(tms joukkue), Skavenit...ööö enpä muuta :D Olis siisti fiilistellä kyl taas.

Niin varsinkin nyt kun ei oo saman serverin av:T enää ni ei voi tehdä edes "sopu" matseja. Ei mitään minä voitan sinä voitat sopuja vaan sopuja siinä merkityksessä, että Tehdään Ivyxis Ja se horden StoneEleGolemi ja tapetaan ne ja farmataan niistä niiden hyviä sinisii equja =P

Nyt ei oikein voi tehdä sitäkään enää.. sääli =(

Mjuu reiklandin reaverit oli juu ne peruspaketin tyypit mut onhan noita melkeinpä kaikilla roduillahan voi tossa pelaa. Ihan mono armeijoina tai enemmän tai vähemmän sekotuksina.
Mut on se kyll fande peli

--

ezzy

#1034 • • Edited ezzy Droid-pappa
HAKKAR down uuden killan kanssa toisella :) ei kuolleita o/ PWNAGE.

edit: Jin'do ekalla testillä 14% ^^
Jutu

#1037 • • Jutu Blondi

ezzy, 3.9.2006 20:42:
Jin'do down toisella :) ilman kuolemia ja iiiiisisti. kivaa :)

Onnea :) Meillä on ZG muuten farmitasolla, mutta tuota Jin'doa pitää käydä vielä pari kertaa hierasemassa kunnolla, niin sitten olisi sekin asia hoidossa *hih*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

#1038 • • ALIEN Guest
saavatko loladinit TAUNTin? *ding*
ezzy

#1039 • • Edited ezzy Droid-pappa

ALIEN, 4.9.2006 13:26:

Snap Aggron joo. eli voi taunttaa max 3 tms mobia pois tietystä targetista. Tankki suuntaan niitä näemmä yritetään taas laittaa...yrittäisivät jo päättää.
#1040 • • ALIEN Guest

ezzy, 4.9.2006 14:21:
---
ALIEN, 4.9.2006 13:26:

---

Snap Aggron joo. eli voi taunttaa max 3 tms mobia pois tietystä targetista. Tankki suuntaan niitä näemmä yritetään taas laittaa...yrittäisivät jo päättää.

aha. eli lisää easy-modea alliancelle.