World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,013,956 views

Cloud

#961 • • Cloud Game Freak

hallucinogen, 30.8.2006 09:57:

*nauru* Tietenkin se ottais kun juoksin takaata ja heittäsin monsulle stunnin ja ottaisin aggron itselleni ja pelastaisin Katen ;D Nykypäivän ritari nahkapalttoossaan ja alla kesytetty susi ;) Myönnä pois et sun sairas fetissit on nörttipojat ja et sä heruta itemien takia vaan ihan jonkun muun, et vaan kehtaa tunnustaa ;)

Sori mut sä oot liian köyhä mulle ja mun äässilleni.

Opportunismi kunniaan. Ei dayDreaming kuten eräillä huomaan XD.

Todellisuudess nykypäivän ritari saa turpaansa koodaritytöiltä jotka on feministejä ja rekkalespon sekotuksia ja ei siedä tippaakaan niitä vokottelevia nördejä jotka kuvittelee heruttelevansa :)

Itsetietoisia naisia siis. Siinä ei stunnit auta kun se vaan huuta et VITUN KSERI ja tappaa sut kostoks kun veit siltä expaa.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

domi

#962 • • domi Työn sankari.

Cloud, 30.8.2006 10:01:
---
Todellisuudess nykypäivän ritari saa turpaansa koodaritytöiltä jotka on feministejä ja rekkalespon sekotuksia ja ei siedä tippaakaan niitä vokottelevia nördejä jotka kuvittelee heruttelevansa :)

Feministin tajuan, mut mikä on rekkalesbo? Tai millainen? Wikipedia ei auttanut :(
Cloud

#963 • • Cloud Game Freak

domi, 30.8.2006 10:03:
---
Cloud, 30.8.2006 10:01:
---

---

Feministin tajuan, mut mikä on rekkalesbo? Tai millainen? Wikipedia ei auttanut :(

se on feministi stereoideil =P

--

kosmo

#964 • • kosmo TJH87

Cloud, 30.8.2006 09:48:
---
sori mut oikeasti hej sun pitää ensin pelatakin näitä pelejä ja herutella nördei ni sit voit sanoakin noin. Tosin siin vaihees sä et kyl enään sanois noin sorry.

hahahah... 'kokemuksen syvällä rintaäänellä' *lmao*

mutta kunnon abusaaminen onkin taidemuoto jota oikeasti täytyy osata :)

Teinien ja/tai tyhmien kusettaminen taidetta... tuskin. Rupeaa meneen vähän yli. "Kunnon kaurapuuron keittäminen on taidetta ja sitä ei joka jannu osaa keittää!" *nauru*

Aiheeseen. Tulihan noita muutamia mimmejä rekryttyä kiltaan ja pari kertaa sai ihan hyvät naurutkin kun pennut sekos ja dumppas rahansa näille. Mutta teinien touhuja tollaset... ja tietenkin teinimielisten.

kyllä naispuolisia "hc-pelaajiakin" (rasittava nimitys) löytyy. vähemmän tietysti kuin mitä miehiä mutta onhan niitä ylipäätään pienempi prosentuaalinen osuus pelaajista. Muutama (aikuinen) mimmi killassa piristää mukavasti kun voi välistä pervoilla TS:ssä muidenkin ku jätkien kans! *vink*
Cloud

#965 • • Cloud Game Freak

kosmo, 30.8.2006 10:07:
---
---
sori mut oikeasti hej sun pitää ensin pelatakin näitä pelejä ja herutella nördei ni sit voit sanoakin noin. Tosin siin vaihees sä et kyl enään sanois noin sorry.

---

hahahah... 'kokemuksen syvällä rintaäänellä' *lmao*

---

mutta kunnon abusaaminen onkin taidemuoto jota oikeasti täytyy osata :)

---

Teinien ja/tai tyhmien kusettaminen taidetta... tuskin. Rupeaa meneen vähän yli. "Kunnon kaurapuuron keittäminen on taidetta ja sitä ei joka jannu osaa keittää!" *nauru*

Aiheeseen. Tulihan noita muutamia mimmejä rekryttyä kiltaan ja pari kertaa sai ihan hyvät naurutkin kun pennut sekos ja dumppas rahansa näille. Mutta teinien touhuja tollaset... ja tietenkin teinimielisten.

kyllä naispuolisia "hc-pelaajiakin" (rasittava nimitys) löytyy. vähemmän tietysti kuin mitä miehiä mutta onhan niitä ylipäätään pienempi prosentuaalinen osuus pelaajista. Muutama (aikuinen) mimmi killassa piristää mukavasti kun voi välistä pervoilla TS:ssä muidenkin ku jätkien kans! *vink*

Tottakai kokemusta löytyy. Informaatio on oikeasti tosi tärkeää useissa kryptisemmissä mmrgp:ssa. ja mistake&learn metodilla newbiena olo venyy tuskastuttaviin. Näissä peleis yleensä ihmiset on todella greedyjä ja info on tiukassa.. powerlvl maksaa maltaita..
Tällöin kunnon heruttelu joltain Pennulta heruttaa tärkeät infot ja nopeuttaa alotusta sekä hankkii sulle vielä hyvät alotus kamat ja cashii lähtee pelaamaan. Info kun on valtaa nois kryptisimmissä.

Juu mukaviahan noi oikeastikin hyvät tytöt on ja itsekin tunnen monia ihan irl tyttöjä jotka pelaa. Tosin monien kanssa en näistäkään rehellisesti halua/haluaisi pelaa partyssä. Pelityyli niin erilainen ettei sovi mun pirtaan.

Pervoilla nyt voi aina ja missä vaan sekin on skilli =P

--

Cloud

#966 • • Cloud Game Freak

---
---

Kunnon omeletin tekeminen on taidetta. Kunnon kastikkeen tekeminen on taidetta. Kaurapuuro tuskin on mikään kriteeri mihinkään gourmet ryhmään tai ravintolaan :) Saati sitten infon ja rahan saamiseen nördeiltä.

--

kosmo

#967 • • kosmo TJH87

Cloud, 30.8.2006 10:13:
---
---
---

---

Kunnon omeletin tekeminen on taidetta. Kunnon kastikkeen tekeminen on taidetta. Kaurapuuro tuskin on mikään kriteeri mihinkään gourmet ryhmään tai ravintolaan :) Saati sitten infon ja rahan saamiseen nördeiltä.

nojoo, kai sitä voi pitää taiteena siinä missä jotain ammattihuijaamista ihan oikeassa elämässä. Tyhmiä ja hyväuskoisia kusetaan oli sitten kyseessä virtuaali- tai oikeamaailma. Intterwepissä tietysti kasvottomuus tuo hommaan oman helppouden.

...Just luin jostain iltiksestä tms. miten joku neitokainen oli putsannut kymmeniä (epätoivoisia) miehiä Helsingissä. Samaa hommaahan tuo... tisseillä saa rahaa ja rahalla hevosen.
Cloud

#968 • • Edited Cloud Game Freak

kosmo, 30.8.2006 10:20:

nojoo, kai sitä voi pitää taiteena siinä missä jotain ammattihuijaamista ihan oikeassa elämässä. Tyhmiä ja hyväuskoisia kusetaan oli sitten kyseessä virtuaali- tai oikeamaailma. Intterwepissä tietysti kasvottomuus tuo hommaan oman helppouden.

...Just luin jostain iltiksestä tms. miten joku neitokainen oli putsannut kymmeniä (epätoivoisia) miehiä Helsingissä. Samaa hommaahan tuo... tisseillä saa rahaa ja rahalla hevosen.

hahaha sanot sitten sanomaan, että jos joku nörde antaa infoa pelistä ja tipsejä koska luulee sun olevan nais charan takia nainen (mutta ei antaisi niita miespuoleiselle) niin se on sama asia kuin joku irl ryöstäminen? Ei näin ei näin.

--

kosmo

#969 • • Edited kosmo TJH87

Cloud, 30.8.2006 10:24:
---
kosmo, 30.8.2006 10:20:

---

Menet sanomaan, että jos joku nörde antaa infoa pelistä ja tipsejä koska luulee sun olevan nais charan takia nainen niin se on sama asia kuin joku irl ryöstäminen? Hmm juuuri näin juuri näin

Puhe oli infon lisäksi rahasta ja kamoista sekä RL-huijaamisesta ei varsinaisesta ryöstämisestä. Noin. Eikö se sitten ole rinnastettavissa? Omasta mielestäni ainoa ero näkyy lakipykälissä jotka eivät taida pahemmin suojata ainakaan vielä virtuaali-omaisuutta.

1) Erkki perus-einari on tehnyt duunia 10 vuorokautta ja tienannut 1000. Lumppu-emppu lähestyy Erkkiä ja jotenkin onnistuu huijaamaan Erkiltä 1000. Erkki voi nostaa oikeusjutun ja saada rahat takaisin.

2) Virtuaali-veera huijaa niilo-nörtiltä tämän 10 vuorokaudessa grindatut 1000 kuparirahaa. Niiloa itkettää ja ainoastaan gamemaster voi auttaa.
Cloud

#970 • • Edited Cloud Game Freak

kosmo, 30.8.2006 10:38:
-

2) Virtuaali-veera huijaa niilo-nörtiltä tämän 10 vuorokaudessa grindatut 1000 kuparirahaa. Niiloa itkettää ja ainoastaan gamemaster voi auttaa.

Kuka on sanonut että se veera ryöstää yhtään mitään? Toiseksi Kuka on sanonut että niilo itkee yhtään mitään? Hoidappas faktas kuntoon näissä asioissa ensin jookos?

Todellisuudessa Niilo jeesii veeraa koska haluaa tehdä niin ja veera saa jeesiä niilolta ja kumpikin on täysin tyytyväisiä lopputulokseen. Kumpikaan ei missään vaiheessa itke tai tunne itseään millään tavalla menettäneeksi mitään päin vastoin.

Toiseksi toi sun kusettaminen on paremmin rinnastettavissa esimerkiksi

PowerBuustaamisen ylihinnoitteluun. Itemien ylihinnoitteluun. Ylihintojen pyytämiseen. Väittämiseen että hinnat on nämä vaikka hinnat on toiset. <- Kaikki tuokin on ihan vain markkinavoimien toimintaa ja vapaata kauppaa kuka tahansahan saa määrätä hinnoiksi mitkä haluaa. Mutta silti useassa suhteessa paljon paremmin rinnastettavissa kusetukseen.

rupee vaan mietityttämään mitä sä olet pelies aikana tehnyt.

btw Infon lisäksi? Miten niin infon lisäksi? Geesh ja sä sanot pelannees mudeja ja muita mrrgp:Ta? Info se vasta arvokasta onkin varsinkin pelin alussa. hooh tää on kuin tyhjään ilmaan puhuis jos tollasta täytyy selittää.

--

kosmo

#971 • • Edited kosmo TJH87

Cloud, 30.8.2006 10:46:
---
kosmo, 30.8.2006 10:38:
-

---

ensinnäkin sitä niiloa ei itketä vaan se on tyytyväinen se on saanut mitä on halunnut. Missään vaiheessa ei puhuttu kusettamisesta sinä vain niin kuvittelet.

Päin vastoin. Niilo on helvetin tyytyväinen siihen et sai jutella veeran kanssa ja jeesiä veeraa missään vaiheessa sitä ei itketä tai harmita.

Yritäs nyt keskittyä. Kyse oli siitä että esiinnytään naisena jotta saadaan vähän hot-tips & ca$hmoney helposti vedetettävissä olevilta nörteiltä.

Kolmas esimerkki, tositapahtuma josta kuulin pari viikkoa sitten.

3) Virtuaali-Veera uskottelee Niilo-nörtille olevansa nainen. Vakuuttelee kiinnostuneensa Niilosta ja haluaisi joskus tavata ihan oikeastikin. Veera heruttelee niilolta pikkuhiljaa rahaa milloin mihinkin. Niilolta loppuu itseltä rahat niin tämä ostelee ebaysta lisää jotta voi pitää virtuaali-tyttöystävänsä tyytyväisenä. Sitten blizzulta tulee Niilolle maili jossa kysellään syitä miksi tämä on lähetellyt rahaa 'Heikki Huijari' nimiselle accountille joka juuri bannattiin siksi että tyyppi oli myynyt jopa tuhansilla euroilla rahaa ebayssa; kaikki ilmeisesti huijattu hyvä uskoisilta virtuaali-tyttöystävän uhreilta.

Tässä tapauksessa Virtuaali-Veera meni vähän pitemmälle. Kyse on kuitenkin pohjimmiltaan samasta asiasta. Varmasti ko. Niiloa vähän itketti. Ja vaikka niilo olisi yhä siinä uskossa että veera oli oikeasti nainen, tuskin kukaan nyt hyväksikäytettävän roolista liiemmalti nauttii. ;)

Toiseksi toi sun kusettaminen on paremmin rinnastettavissa esimerkiksi

PowerBuustaamisen ylihinnoitteluun. Itemien ylihinnoitteluun. Ylihintojen pyytämiseen. Väittämiseen että hinnat on nämä vaikka hinnat on toiset. <- Kaikki tuokin on ihan vain markkinavoimien toimintaa ja vapaata kauppaa kuka tahansahan saa määrätä hinnoiksi mitkä haluaa. Mutta silti useassa suhteessa paljon paremmin rinnastettavissa kusetukseen.

Sanoitkin sen jo tuossa itse. "markkinavoimien toimintaa ja vapaata kauppaa"... saahan sitä RL:kin huutokaupata miten ja mitä haluaa.

Herää kysymys oletko sinä sitten niin puhdas ettet ole mrrpg.ssa tai mudeissa tai missään tehnyt fuulaa.. et luultavasti omasta mielestäni, mutta uskallanpa väittää että olet.

En tiä onnistuitko jotenkin ymmärtämään tämän(kin) henkilökohtaisesti mutta tässä ei puhuttu nyt sinusta tai minusta. Kyllä olen onnistunut kusettamaan ihmisiä enkä ole jeesustelemassa asian suhteen. Tosin koskaan en kyllä ole näytellyt teineille tyttöä... pedofiiliksihän siinä ittensä tuntisi! *pier*

infon lisäksi tietenkin siksi ettei puhuttaisi immateriaalista jolle hinnan määritteleminen / jonka huijaaminen on sitten vähän eriasia myös RL. huoh...

itse kirjoitit...
Tällöin kunnon heruttelu joltain Pennulta heruttaa tärkeät infot ja nopeuttaa alotusta sekä hankkii sulle vielä hyvät alotus kamat ja cashii lähtee pelaamaan.

L2Read kk?!? Siellähän se infon lisäksi on...
Cloud

#972 • • Edited Cloud Game Freak

kosmo, 30.8.2006 11:04:
bitus.org/forum_aihe.php?id=48094;pid=817785#817785]30.8.2006 10:38[/url]:
-

Yritäs nyt keskittyä. Kyse oli siitä että esiinnytään naisena jotta saadaan vähän hot-tips & ca$hmoney helposti vedetettävissä olevilta nörteiltä.

Sanoitkin sen jo tuossa itse. "markkinavoimien toimintaa ja vapaata kauppaa"... saahan sitä RL:kin huutokaupata miten ja mitä haluaa.

Yritäs nyt itse keskittyä.. niin saadaan hot tips ja muuta mutta ei ole ollut puhe pettämisestä ja niiden saamisesta "itekemään" kuten sinä asian esität. Kuten sanoin kaikki ovat tyytyväisiä asioihin ja niiden lopputulokseen se ei ole kusettamista millään suhteella edes heidän mielestään. joten vielä kerran quetetaen sinua. Yritäs nyt keskittyä ja saada faktat kohdilleen jookos.

Sanotaan näin. Sinä puhut nyt eri asiasta kuin minä nähtävästi joten Sun esimerkkis on hivenen sivussa.

Niin ja tuohon vapaaseen kauppaan tuon sun esimerkkis suhteen. Se niilo maksoi veeralle siitä että se osoitti sille huomiota, hittoako siinä kauppaa sekin on ja hinta oli mikä oli.

Sama se on noissa itemeissäkin vapaata kauppaa ei silti etteikö se olisi kusetusta laskea hintoja ja sanoa et tämä on hinta vaikka todellisuudessa tuotteesta saisi vaikka 10xhinnan.

--

Cloud

#973 • • Cloud Game Freak

kuin myös. varsinkin voisit opetella sen pointin lukemisen. Kuten edellisessä viestissäni. Minä ainakaan en ole puhunut mistään huijaamisesta tahi itkettämisestä. Kuten olen jo suht monesti sanonut.

--

kosmo

#974 • • kosmo TJH87

Cloud, 30.8.2006 11:11:
---

---

kuin myös. varsinkin voisit opetella sen pointin lukemisen. Kuten edellisessä viestissäni. Minä ainakaan en ole puhunut mistään huijaamisesta tahi itkettämisestä. Kuten olen jo suht monesti sanonut.

Cloud,
Sitäpaitsi jos pelit täytyy oikeil chikseil ni mites sitä voi enää fakee olevansa nainen ja abusaa nördei maksaa ja tuottaa sulle ihan sikana kaikkee shittii ilmasi. Ei tollasta abusee saa viedä pois tuomalla peleihin liikaa naista.

'nuff said.
Cloud

#975 • • Edited Cloud Game Freak

kosmo, 30.8.2006 11:18:
---
Cloud, 30.8.2006 11:11:
---

---

---

---
Cloud,
Sitäpaitsi jos pelit täytyy oikeil chikseil ni mites sitä voi enää fakee olevansa nainen ja abusaa nördei maksaa ja tuottaa sulle ihan sikana kaikkee shittii ilmasi. Ei tollasta abusee saa viedä pois tuomalla peleihin liikaa naista.
---

'nuff said.

abuse ei equal kusettaminen.

And btw Se että ne saa ilmasi ei tarkoita etteikö jotain annettaisi takaisinkin heille. Mikä on kenellekin ilmaista. Ja sun esimerkeissäs ihmiset aina kärsii mä en ole puhunut että noi ihmiset kärsis tai joutuis maahan tai menettäis jotain tai tuntis menettävänsä jotain.

Hankitaan se pohjatieto kanssa ennekun ruvetaan hutkimaan okay?

--

kosmo

#976 • • Edited kosmo TJH87

Cloud, 30.8.2006 11:22:
---
Cloud,

---

abuse ei equal kusettaminen.

And btw Se että ne saa ilmasi ei tarkoita etteikö jotain annettaisi takaisinkin heille. Mikä on kenellekin ilmaista. Hankitaan se pohjatieto kanssa ennekun ruvetaan hutkimaan okay?

Tein mäkin wowissa rahaa real cashii enneku lopetin ja eihän sekään ollut "ilmaista" sinällään,

ok, no mä luulin että kun "fakee olevansa nainen ja abusaa nördei maksaa ja tuottaa sulle ihan sikana kaikkee shittii ilmasi", se tarkoittaisi juurikin sitä että nördet roudaa sulle tavaraa siinä uskossa että oot nainen... ja siinä ikäänkuin huijataan sitten sitä nörttiä kun ei oikeasti ollakaan naisia. Lisäksi luulin että ilmaiseksi saaminen tarkottaa just sitä et toinen ei saa mitään. Ilmeisesti olin väärässä.

...en tiedä mihin tossa lopussa viittaat. Siis siinä esimerkissä joku tyyppi oli kusettanut usealta tyypiltä helvetisti rahaa ja myynyt sitä ebayssa. Kyllä imo omat vaivalla grindatut kamat voi myydä ihan ilman omantunnontuskia... niin tuun itsekin joku päivä tekemään. :)
Cloud

#977 • • Edited Cloud Game Freak

kosmo, 30.8.2006 11:31:

ok, no mä luulin että kun "fakee olevansa nainen ja abusaa nördei maksaa ja tuottaa sulle ihan sikana kaikkee shittii ilmasi", se tarkoittaisi juurikin sitä että nördet roudaa sulle tavaraa siinä uskossa että oot nainen... ja siinä ikäänkuin huijataan sitten sitä nörttiä kun ei oikeasti ollakaan naisia. Lisäksi luulin että ilmaiseksi saaminen tarkottaa just sitä et toinen ei saa mitään. Ilmeisesti olin väärässä.

oletko sä oikeasti noin mustavalkoinen ja uskotko sä kaiken mitä sä luet lehdistäkin ilman kritiikkiä? eikö sulla ole omakohtaisia kokemuksia peleistä ja tälläisistä asioista? itsekin myönsit että olet tehnyt sitä sun tätä?

Se että ei kerro olevansa mies jos joku luulee sun olevan nainen ei ole yhtään sen enempää kusetusta kuin sekään, että sanoo hintojen olevan A) vaikka samasta tuotteesta oikeasti saisi Summan B) Se on kuten itse sanoit vapaata markinointia.

Kyse onkin kummassakin siitä, mitä sitten tapahtuu. Kuten minä useasti olen jo sanonut en minä ainakaan ole puhunut mistään sellaisesta missä se toinen osapuoli kärsisi tai "itkisi" . Mistä taasen sinä puhuit.

Lisäksi mikä on ilmaista? Kun sä sanot että aijot myydä sun hankkimat g:t kun lopetat pois. Niin nehän on ilmaisia rahoja. Mukavan pelin tuomaa lisää eli voit pelata ja nautiskella ja vielä extrana saada rahaa aka Ilmaista rahaa. SILTI kuten itsekin sanoit Vaivalla Grindatut Rahat. Eli ne ovat kolikonkääntöpuolella EI ILMAISIA vaan duunilla tehtyjä. Got the point?

and besides luulo ei ole tiedon värtti. Ei kande luulla kun tietää asiasta. Muttä se onkin vain mun 5c ja mä huomaan hiljalleen että me ei tästäkään asiasta päästä puusta pidemmälle joten ihan vain tämän topicin vuoksi jatketaan vaikka privassa tai omassa topicis jos muut haluaa lukea sivusta.

--

#978 • • ALIEN Guest

domi, 30.8.2006 05:46:
http://www.ircquotes.net/?105031 wow on vakava asia.

OT, mut seuraava quote oli hassu:

<Silttu^> vittu ylläkerran ukko pisti mulle siimalla parvekkeelle kaljaa :DDDD
<Silttu^> "timanttista laulantaa että nyt on tenavatuokion aika" tollanen lappu ja kaljaa :DDD
<Silttu^> huippua :9
<tuffu> :D
Cloud

#979 • • Cloud Game Freak

ALIEN, 30.8.2006 12:06:
---
domi, 30.8.2006 05:46:
http://www.ircquotes.net/?105031 wow on vakava asia.

---

OT, mut seuraava quote oli hassu:

<Silttu^> vittu ylläkerran ukko pisti mulle siimalla parvekkeelle kaljaa :DDDD
<Silttu^> "timanttista laulantaa että nyt on tenavatuokion aika" tollanen lappu ja kaljaa :DDD
<Silttu^> huippua :9
<tuffu> :D

hyvä huumori ollut äijäl =P suolailun makua kyll "suolaillee"

--

kosmo

#980 • • Edited kosmo TJH87

Cloud, 30.8.2006 11:38:

---

Se että ei kerro olevansa mies jos joku luulee sun olevan nainen ei ole yhtään sen enempää kusetusta kuin sekään, että sanoo hintojen olevan A) vaikka samasta tuotteesta oikeasti saisi Summan B) Se on kuten itse sanoit vapaata markinointia.

- Ensinnäkin. Se että "fakee olevansa nainen" on eri asia kuin se että joku luulee jonkun olevan nainen. Jälkimmäisessä tapauksessa on kyse pelkästä erehdyksestä, ei välttämättä huijaamisesta.

- Minusta se että "fakee olevansa nainen" oli motivaatio mikä tahansa on huijaamista. Kyseessä voi olla ihan viatonta huvia tai sitten pitemmälle vietynä ihan rikos kuten tuossa kertomassani 3. esimerkissä. Ainoastaan jälkimmäisessä tapauksessa pidän hommaa törkeänä. Varmasti sinäkin??

Cloud, 30.8.2006 11:38:
Lisäksi mikä on ilmaista? Kun sä sanot että aijot myydä sun hankkimat g:t kun lopetat pois. Niin nehän on ilmaisia rahoja. Mukavan pelin tuomaa lisää eli voit pelata ja nautiskella ja vielä extrana saada rahaa aka Ilmaista rahaa. SILTI kuten itsekin sanoit Vaivalla Grindatut Rahat. Eli ne ovat kolikonkääntöpuolella EI ILMAISIA vaan duunilla tehtyjä. Got the point?

KYLLÄ! Juurikin niin. Eli grindatut rahat on yhtälailla ansaittu kuin mitkä tahansa pennoset oikeassa elämässä. Siksi myös niiden huijaaminen voidaan rinnastaa oikean rahan huijaamiseen oikeassa elämässä.

edelleen, en väitä että sä olisit rosvo, huijannut tai itkettänyt ketään.

Ja tosiaan, alkuperäinen aihehan oli että voidaanko virtuaali-huijaaminen rinnastaa oikeassa elämässä tapahtuviin huijaamisiin. Mikä on imo ihan mielenkiintoinen aihe. Sitä kun tapahtuu paljon eikä siihen puututa juurikaan mitenkään vaikka kyseessä olisi lopulta ihan oikeatkin rahat. Minusta se voidaan.

tähän voidaan sit lopettaa tämä turhanpäivänen jankkaaminen kun ei selvästikään ymmärretä toisiamme.