World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,013,420 views

Cloud

#901 • • Cloud Game Freak

Sankari, 23.8.2006 15:10:
---
kosmo, 23.8.2006 12:55:
Noh... eihän tässä tarvii ku vuosi venaa niin tulee Warhammer: Online *nauru*

Toivotaan nyt että se Games Workshop sais jotain päätöksiä pitämään ja pitäis tuloksista mitä totakin peliä suunnitellessa on tapahtunut, sillä fantsu onlinen olis pitänyt tulla jo betaan jos ei jo myyntiin, mutta GW ei ole ollut ikinä tyytyväinen tuotoksiin joita pelitalot on niille antanut ja ne on jo mitä 3mesti vetänyt pelin takaisin alkuunsa ja vaihtanut pelin suunnittelu tiimiä.

Olihan GW:llä ja taitaa olla vieläkin jonkin asteisena versiona se niiden ihan figupelikin netissä, mutta siitäkään ne ei koskaan oikeen saanut mieleistään ja sekin kusi aika pahasti alta.

Suomeks siis GW:l tahdotaan niin isoja juttuja et nää niiden projectit voi venähtää tosi pitkiksi tai loppua kokonaan kesken. Toivossa on hyvä elää.

Noh ainakin tiedän itse saavani special editionin tosta whammer onlinestä itselleni gw: tuttavien kautta :) joten siitä mun ei tarvi pitää huolta ettenko peliä heti pääsis pelaa kunhan se nyt vihdoin ajankohtaiseksi tulee.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Aamu

#902 • • Aamu you had me at hello
uaaah aukeis jo!

--
Do you think the expansion will make me fat?

kml

#903 • • kml Keyhole Markup Language
haha, ei aukee tänään. Hyvää aikaa kattoo animee *pepsodent*

BREAKING NEWS!
THERE IS NO NEW ETA!

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Jutu

#904 • • Jutu Blondi
Mitä mä oikeesti oon tehnyt ennen wowia? *ding**whaat*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

#905 • • Edited ALIEN Guest

Jutu, 23.8.2006 20:32:

Et varmaan tuhlannut 10 tuntia odottamiseen et yks peli toimis :D

Kannatata patchien aikana hakata warcrafteja jos on tylsää ja haluaa väkisin pelata ;)
Cloud

#907 • • Cloud Game Freak

ezzy, 23.8.2006 20:39:
---
Jutu, 23.8.2006 20:32:

---

Mä ihmettelen samaa, kuolen tylsyyteen ku lopetin 3 viikkoa sitten pelaamisen...

Näin monen mrpg niksan ja addiction läpikäyneenä Rehap ihmisenä voin neuvoa :P

Eli aloita pelaamaan jotain b tai c luokan mmrpg:ta joka auttaa suurinpaan nixaan mutta samalla saa sut vittuuntuneeksi kun peli on paskaa.

Lopputuloksena on oikeastaan kolme vaihtoehtoa. Joko sä pääset mmrgpeista yli ainakin hetkeks kun olet kyrpiintynyt noihin varsinkin ton c luokan pettymyksen takia. Tai sitten Palaat takasin wowiin ja oot ihquna kuinka se on niin mahti ja noi c luokan on niin paskoja.

On tietty se kolmas vaihtoehto, että sa rakastut siihen b/c luokan morpiin ja jäät loukuun siihen, mutta koska se on b tai c luokan peli niin sen elinkaarikin on luultavasti lyhyt tai sitten sä vaan heräät joku päivä tajuten et ei tälläseen shaisheen kande tuhlaa aikaa. :)

itse tossa pelasin pari viikkoo HeroOnlinee, mut peli oli kamalan buginen vielä ja täynnä typeriä lapsuksia joten pariviikkoa riitti ja nyt ei kiinnosta mmrgpt olleskaan taas vähään aikaan ja wow nixatkin katos lopullisesti =P

--

Sankari

#908 • • Sankari

sapeli, 23.8.2006 18:17:
Mie en saa tota asennettua ku joku terrain.MPQ jumittaa *hmph*

Siinä kestää TOSI kauan ku se asentaa sitä mulla tais mennä joku 10min? :D
sapeli

#909 • • sapeli jokukukamikä?

Sankari, 23.8.2006 21:14:
---

---

Joo siis nyt puhutaan tunneista - mitään ei vaan tapahdu kun se on sitä hetken junnannu. *igor*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Sankari

#910 • • Sankari

sapeli, 23.8.2006 21:29:
---
---

---

---

Joo siis nyt puhutaan tunneista - mitään ei vaan tapahdu kun se on sitä hetken junnannu. *igor*

Ai... voi kyllä olla että se johtuu myös tosta ku servut on alhaalla.
domi

#911 • • domi Työn sankari.

---
---

---

---

Mulla yleensä asentaa koko juttua about tunti 15 minuuttia....mut tunneista jos puhutaan ni....joko asennus bugaa tai sit kone ei täytä laitevaatimuksia :D
domi

#912 • • domi Työn sankari.

Sankari, 23.8.2006 21:30:
---
---
---

---

---

---
Ai... voi kyllä olla että se johtuu myös tosta ku servut on alhaalla.

Eihä se mitään ota netistä ku vetää basen koneelle, ekan loggauksen jälkeen vasta.
Piiuzki

#913 • • Piiuzki
Johan nyt on markkinat ku on piitkää jonoo tonne *grr* haluu pelaa *plur* *lmao*
ezzy

#915 • • ezzy Droid-pappa

Cloud, 23.8.2006 21:05:
---

Uuden mmorpg:n opetteleminen ei juuri nyt oikeen nappais...wowia tekis mieli pelata, mutta toisella realmilla, mutta ei kiinnostais pätkääkään levelaa uutta ukkoa/kerätä kultaa, joten sinne pitäis siirtää myös maini, jolla on sentään jonkin verran (vähän) kultaa.

Oon tyytynyt vaan siivoileen kämppää ja jumittamaan sarjojen parissa pitkästä aikaa (6kk:een)
domi

#916 • • domi Työn sankari.

ezzy, 23.8.2006 22:43:
Uuden mmorpg:n opetteleminen ei juuri nyt oikeen nappais...wowia tekis mieli pelata, mutta toisella realmilla, mutta ei kiinnostais pätkääkään levelaa uutta ukkoa/kerätä kultaa, joten sinne pitäis siirtää myös maini, jolla on sentään jonkin verran (vähän) kultaa.

Otat vähä aikaa taukoo ja alotat uudelleen :D
typ0

#917 • • typ0 syntax error
mut mun mielest on nöyrää et tyttö tulee ostaan multa uuden koneen sen takia ku oma kone on huollos eikä wowia pääse pelaa =D

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

ezzy

#918 • • ezzy Droid-pappa

domi, 23.8.2006 22:45:
---

---

Otat vähä aikaa taukoo ja alotat uudelleen :D

Pitäis vaan löytää joku realm jolla olis tuttuja ja hyvä kilta. Muuten ei kyl jaksa. ja PVE -> PVP siirto ei onnistu :(
Cloud

#919 • • Cloud Game Freak

---
Cloud, 23.8.2006 21:05:
---

---

Oon tyytynyt vaan siivoileen kämppää ja jumittamaan sarjojen parissa pitkästä aikaa (6kk:een)

Njuu sehän siin on, jos itekin alottaisin wowin uudelleen niin pakkohan se olis vanhalla mainil ruveta pelaa. Ei mua jaksa kiinnostaa ruveta jyystää jotain shaishee uudelleen alusta asti ja kerää kaikkee omaisuutta yms uudelleen. true true.

Imurointi on kyll kova sana juu, Ja sarjojen kattelu juu. Itsekin olen nyt tyytynyt animeen ja olen vihdoin päässyt purkamaan ei nähtyjä sarjoja kun ei toi wowi paljoo antanut animelle tai scifille aikaa =P

--

Cloud

#920 • • Cloud Game Freak

ezzy, 23.8.2006 22:52:

Pitäis vaan löytää joku realm jolla olis tuttuja ja hyvä kilta. Muuten ei kyl jaksa. ja PVE -> PVP siirto ei onnistu :(

Mä taas kyll ihan rehellisesti vaihtaisin paljon mielummin pve servulle pois pvp:ltä jos uudelleen menisin pelaan.

--