World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,015,200 views

toumi

#841 • • toumi

Ollaan siis samalla viivalla! *jiihaa*

Loathebiin saa kyllä uppoamaan aika jäätäviä määriä potuja / safkaa jne. Tais meidän huntteritkin olla buffeillaan yli 10k hp:lla, eli kaikki mahdollinen pitää käyttää. Itse koitan kyllä selvitä flask of titansilla, shadow res potuilla, healthstoneilla, rum tubereilla ja bandageilla... mut mähän oonki lokki. *nauru*

Mitäs classia tearrain pelaa?

Eikai meil ollu ku mt:llä titans, dps:llä sit supreme powerii yms. Itelle (palydan) sain 6700hp kasaan. Kunhan siihen reiluun viiteen tonniin saa, niin selvii ainakin kahdesta pommista. Loput sit protpotuilla/bandageilla/muilla consumableilla. Pari magee paukutti innervateilla jotain 300k lämää per naama tos mätös :)
ezzy

#842 • • ezzy Droid-pappa

tearrain, 7.8.2006 17:59:
---

Eikai meil ollu ku mt:llä titans, dps:llä sit supreme powerii yms. Itelle (palydan) sain 6700hp kasaan. Kunhan siihen reiluun viiteen tonniin saa, niin selvii ainakin kahdesta pommista. Loput sit protpotuilla/bandageilla/muilla consumableilla. Pari magee paukutti innervateilla jotain 300k lämää per naama tos mätös :)

Ihan mielenkiinnosta, olisko profiilia? Itsekin pallydania pelailen ja olis mielenkiitoista nähdä tuollaista end-game gearingia :)
toumi

#844 • • toumi

Ihan mielenkiinnosta, olisko profiilia? Itsekin pallydania pelailen ja olis mielenkiitoista nähdä tuollaista end-game gearingia :)

Yritän muistaa päivittää tänään allakhazamin profilen.
ezzy

#845 • • Edited ezzy Droid-pappa
Kyllästyin aika pitkältä killassa vallitsevaan draamaan ja valittamiseen ja ajatteiln disbandaa koko paskan. Kukaan ei käytännössä tee mitään muuta kuin marisee.

Halutaan edetä koviin instansseihin vaikka jengiä ei ole ja sitten kun hoidin co-opin toisen killan kanssa, niin sittenkin on hankalaa saada kymmentä kasaan ja neljän (4) runin ja n. kahden viikon jälkeen valitetaan, ettei tehdä muita instansseja ja "kaikki on niin ZG-keskeistä" ja pari tyyppiä lähtee killasta. Nyt sitten viikonloppuna lähti 5-6 60:stä ilmoittamatta minulle ja jengi ei jaksanut edes nähdä pienintäkään efforttia ottaa käyttöön uutta forumia, jota oli vikisty jo kuukausia.

Voi luoja oikeesti :)

Pidän kyllä muutaman viikon paussia, jos edes jaksan pelata. Jos ostais Neverwinter Nightsin.
hiski

#846 • • hiski Screen/Further

ezzy

Pidän kyllä muutaman viikon paussia, jos edes jaksan pelata. Jos ostais Neverwinter Nightsin.

kakkonen ilmestyy vasta lokakuussa?
ezzy

#847 • • ezzy Droid-pappa

hiski, 8.8.2006 10:19:
---
ezzy

---

En o ikinä pelannu ykköstäkään. Minä kun olen pelannut max payneä viimeksi ennen wowin aloittamista.
hiski

#848 • • hiski Screen/Further

ezzy, 8.8.2006 10:23:
---
---
ezzy

---

---

En o ikinä pelannu ykköstäkään. Minä kun olen pelannut max payneä viimeksi ennen wowin aloittamista.

No sitten! Hopihopi asentamaan koneelle; loistava peli! Boulders gate 2 ja Icewind Dale II on kanssa suositeltavia tuttavuuksia noista ei-niin-tuoreista.
ezzy

#849 • • ezzy Droid-pappa

hiski, 8.8.2006 10:27:
---
ezzy, 8.8.2006 10:23:
---
---
ezzy

---

---

---

No sitten! Hopihopi asentamaan koneelle; loistava peli! Boulders gate 2 ja Icewind Dale II on kanssa suositeltavia tuttavuuksia noista ei-niin-tuoreista.

Baldur's gate ja icewind oli kyllä niin kankeita, että eivät oikeen miellyttäneet. Noi ADD:t on kyllä aina olleet tollasia. Akka tuota NWN:ää hakkas jonkin aikaa ja kommentoi, että on ehkä vähän hidastempoinen mun makuu...mutta jos sitä silti uskaltais kokeilla.
Verottaja

#850 • • Verottaja no-life / luuviulu

ezzy, 8.8.2006 10:35:
Akka tuota NWN:ää hakkas jonkin aikaa ja kommentoi, että on ehkä vähän hidastempoinen mun makuu...mutta jos sitä silti uskaltais kokeilla.

Hyvä peli se on, anna mennä vaan :)

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

kosmo

#853 • • Edited kosmo TJH87

tearrain, 7.8.2006 12:56:
Loathebia harjoitellaan. Eilen harmittavat 12% ja 4% wipet :(

Ilmeisesti tippu teilläkin Loathebi? 2pvän treenin ja 1% wipen jälkeen meni jo aika helpon oloisesti... täysissä potuissa tosin.

Ensresetissä sitten heppamiehet, kävittekös te jo kokeilemassa? *pepsodent*
toumi

#854 • • toumi

kosmo, 9.8.2006 11:10:
---
Ilmeisesti tippu teilläkin Loathebi? 2pvän treenin ja 1% wipen jälkeen meni jo aika helpon oloisesti... täysissä potuissa tosin.

Ensresetissä sitten heppamiehet, kävittekös te jo kokeilemassa? *pepsodent*

Joo kyl se lähti iisisti ekalla. Sain legsit <3

Käytii testaa pari yritystä heppoja. Perusidean ny sai mut pitää viel vähä theorycraftailla.
Jutu

#855 • • Jutu Blondi
Jindo down by wanderers ja vain 19 tyypillä! *iloinen**jiihaa*

Ekalla yrityksellä saatiin se prosenttiin, mutta vasta neljäs kerta toden sanoi :)

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

#856 • • ALIEN Guest
köh köh... Caverns of Time *tirsk*

22507022923.jpg

22507021162.jpg

22507015359.jpg
ezzy

#858 • • Edited ezzy Droid-pappa
Itse ajattelin laittaa pillit pussiin wowin osalta. 5kk tullu jo hakattua eikä enää vaan kiinnosta, kun kiltakin oli täys narisijoita. Olisihan se helppoa vaihtaa kiltaa/realmia, mutta ei vaan jaksa. 1½vkoa ollut nyt pelaamatta eikä tunnu missään, ei mitään kaipuuta takaisin. Kuukausi sitten olisi ollut asiat toisin.

5kk ja about 40d pelattua ja 0 epix. Lienee jonkin asteen saavutus :D
Foxmagon

#859 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
kekek

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Jutu

#860 • • Jutu Blondi
Hehe. Killan toinen oma MC ja Ragnaros alas toisena päivänä. Ollaanko hyviä vai tosi hyviä *nauru* On muuten irl-miittikin tän kuun lopussa. Näkee tyypit joiden kanssa pelailee. Pelottavaa :P

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.