World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,013,602 views

Cloud

#541 • • Cloud Game Freak

Jutu, 16.6.2006 23:38:
Loottimisesta tuli mieleen yks ZG-reissu kun yks uusi tyyppi sattu vahingossa loottimaan pomon kun oli yks pappi vielä alhaalla. Jeesus, mikä huuto siitä tuli *pökr* Ja sekin otti vain sen pään vai mikälie tehtävä-item siltä tuli. Mut se papin pelaaja onkin sellanen joka hermostuu tosi pienestä. Muut kiltaiset onkin sanonut, että meillä on sellanen viha-rakkaus-suhde kun aina ollaan valittamassa/vittuilemassa toisillemme *nauru*

Toi on kaikilla ihan sama uskoisin ja oikeasti kyl se onkin enemmän tai vähemmän.

Ellei sitten olla tosi hierarkisessa järjestelmässä, mutta tääkään harvemmin toimii ku harvois killois.
Ja toisaalta täytyy olla suht pro kilta, että sitä loottia tulee tarpeeks jotta tätä jaksaa ja viitsii noudattaa.

Mutta paras tapa musta on tosiaan , se että lootit tehdään täysin selviks että nämä itemit on tälle classille ja nämä tällä. Ja vaikka sielä olis vain yksi ko classin ihminen ni sillä on aina priority näihin. Sitten vasta muut. Altit erikseen tietty.

Mut toikaan ei oo pelkästään tossa, vaan siihen liittyy niin sikana juttuja ja ohjeistusta.

Ginnungalla se tosin toimii tosi hyvin sieltä oli sääli lähteä ku aika loppu ja ei kyll taida olla kiinnostusta hankkia aikaa enää ei ainakaan ennen ristiretkiä

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

#542 • • Edited ALIEN Guest
HAI!1

siis voi vittu mä sanon!! mul on maailman paskin tsägä kilpien suhteen! mul on ollut http://www.thottbot.com/?i=11613 nyt sit jo VUODEN!!!! senkin sain AH:sta 350g minkä sain lainattua kiltalaiselta. Ja ainoa kilpi mitä oon nähnyt tippuvan meni sen aikaiselle MT:lle kun saatiin Chromaggus ekaa kertaa alas aikaa sit... perkele! =/
Cloud

#545 • • Cloud Game Freak
Etkö sää alieni oo käynyt ubrs ajaa sit kiukulla?

Ja silithuksen Counsil Memberi bosseja? Se kivi mosa kun tuppaa tulee suht useesti ja se sen shieldil on kova droppi rate

--

#546 • • Edited ALIEN Guest

Cloud, 18.6.2006 12:20:

Ja silithuksen Counsil Memberi bosseja? Se kivi mosa kun tuppaa tulee suht useesti ja se sen shieldil on kova droppi rate

UBRS?!! :DSSS

Siis vomitus maximus sitähän ajeltiin 1345436534616 kertaa ennen kuin päästiin Molten Coreen ja mua näkyy siel nykyään vain satunnaisesti ninjailee kännissä sinisiä hassun näköisiä itemeitä (yritän saada muiden classien settejä koottua et voin harhauttaa muita, hohohoh) ja auttaa toisia classeja eikä se Drakkisathin kilpi ny niin hyvä ole verrattuna tohon mun. Mut sit ne gay silithuksen jutskat niin mul ei yksinkertaisesti ole ollut aikaa ku aina kun loggaan niin tulee invi johonkin ZG/AQ20/AQ40/BWL/MC... =D
Cloud

#547 • • Cloud Game Freak

ALIEN, 18.6.2006 12:35:
---
Cloud, 18.6.2006 12:20:

---

UBRS?!! :DSSS

Siis vomitus maximus sitähän ajeltiin 1345436534616 kertaa ennen kuin päästiin Molten Coreen ja mua näkyy siel nykyään vain satunnaisesti ninjailee kännissä sinisiä hassun näköisiä itemeitä (yritän saada muiden classien settejä koottua et voin harhauttaa muita, hohohoh) ja auttaa toisia classeja eikä se Drakkisathin kilpi ny niin hyvä ole verrattuna tohon mun. Mut sit ne gay silithuksen jutskat niin mul ei yksinkertaisesti ole ollut aikaa ku aina kun loggaan niin tulee invi johonkin ZG/AQ20/AQ40/BWL/MC... =D

mutta kyllä draconia deflector on vaan bueno :)

Ja silithus leadereilta Sai ja saa hyvän healing neckin ja hyvän caster ringin.. ja hyvän kilven.. viitta on paska. Ni luulis et ihmiset himoittis..

--

#548 • • ALIEN Guest

Cloud, 18.6.2006 15:01:

mutta kyllä draconia deflector on vaan bueno :)

Ja silithus leadereilta Sai ja saa hyvän healing neckin ja hyvän caster ringin.. ja hyvän kilven.. viitta on paska. Ni luulis et ihmiset himoittis..

tiedossa on. Mut vittu mulle naurettais Draconia deflectoristaki :D Kuitenki AQ40:sta jo vedetää :D
Cloud

#549 • • Cloud Game Freak

ALIEN, 18.6.2006 15:03:

tiedossa on. Mut vittu mulle naurettais Draconia deflectoristaki :D Kuitenki AQ40:sta jo vedetää :D

näinhän se varmaan oliskin. hehe

--

Jutu

#550 • • Jutu Blondi
Aah! Vihdoinkin! Tähän meni paljon verta, hikeä ja katkeria kyyneleitä mutta vihdoinkin mä sain sen: http://www.thotbott.com/?i=36157 *sydän*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

kml

#551 • • Edited kml Keyhole Markup Language
Noniin, tänään se sitten tapahtui *hihu*. Olis ollu ZG keikka illalla, mutta irli spoilas enkä sit pääsekkään :(.

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

ezzy

#554 • • ezzy Droid-pappa

Jutu, 16.6.2006 23:19:
---
ezzy, 16.6.2006 18:05:
Onko instojen bossien corpseille olemassa jotain katoamisaikaa? Kävi ikävästi ST:ssä, kun eranikuksen ruumis katosi ennen kuin ehdittiin lootata ja aikaa meni vain joku 3minsaa :(

harmillista kun muuten runi meni iha ok.

---

Kyllähän siinä joku aika on, että ei nyt kannata kovin kauaa venailla sen loottimisen kanssa. Vissiin vaihtelee eri bosseissa toi aika. Heti kun porukka on ylhäällä (eli kuolleet nostettu yms) niin loottimista vaan kehiin. Sen jälkeen voi sit ihmetellä kaikkea :P

Oltiin tosiaan palaamassa corpse runilta kun se katos...se kun saatiin tapettua ennen kuin pari addia hönki niskaan. Oltiin unohdettu pari visvaista pörriäistä jonnekin.

Eka BRD run meni ihan käteen ja kuoltiin ekoihin trasheihin runnerin takia. lvl52 warrun paikka ei ihan ole brdssä. Oma pally olis nyt lvl57½ *hihu* ja pitäis healer-gearia hankkia BRD:stä, mut ollaan maraudonista ja ST:stä viel kaivettu kiltakavereille gearia.
Jutu

#556 • • Jutu Blondi
Paska peli ja hv kaikille. En pelaa enää ikinä *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

kml

#558 • • kml Keyhole Markup Language

ALIEN, 20.6.2006 00:56:
---
Jutu, 20.6.2006 00:53:
Paska peli ja hv kaikille. En pelaa enää ikinä *igor*

---

LOL!!

YOU FAIL

Hahhah *lmao**nauru*. Toi on kyllä yks parhaimmista kuvista..

Tuli eilen tehtyä kaks kivaa questia, toinen DM:ssä jossa piti tappaa yks mobi, ja sit vähän UBRS:ssä käytiin riehumassa *hihu*

Eli nää kivat lelut tuli:

http://www.thottbot.com/?i=13106
http://www.thottbot.com/?i=38514

Keskiviikkona vihdoin se ZG, viime kerralla saivat 2 bossia alas, katotaan miten nyt kun mä oon mukana :P

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Cloud

#559 • • Cloud Game Freak

kumimuumi, 20.6.2006 08:59:
---
[

Hahhah *lmao**nauru*. Toi on kyllä yks parhaimmista kuvista..

Tuli eilen tehtyä kaks kivaa questia, toinen DM:ssä jossa piti tappaa yks mobi, ja sit vähän UBRS:ssä käytiin riehumassa *hihu*

Eli nää kivat lelut tuli:

http://www.thottbot.com/?i=13106
http://www.thottbot.com/?i=38514

Keskiviikkona vihdoin se ZG, viime kerralla saivat 2 bossia alas, katotaan miten nyt kun mä oon mukana :P

Rupeet riehuu sit ihan sikana ubrs "REND" runeja. Ei full vaan rendruneja, jotta saat BriarWoodReedin ton eye of the beastin tilalle. sellanen kiva Rare mobilta tippuva trinku joka antaa +damaa kivasti

--

domi

#560 • • Edited domi Työn sankari.
Nyt on iskenyt pieni addiktio. Parissa päivässä levelannu pari levelii ylös, sekä kehittänyt hahmoo ihan mielettömästi. Kilta on loistava ja peli tuntuu taas "peliltä".

nublets FTW *sydän*

EDIT: hyvistä ja hyödyllisistä addoneista otetaan vinkkejä vastaan :)