World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,014,971 views

typ0

#161 • • typ0 syntax error
!! joo mä oon messissä mihi tuun tekee ukon?? musta tulee teh tuaren maaagi

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Ita

#162 • • Ita pikkune

Cloud, 8.3.2006 13:12:
---
dark-raver, 8.3.2006 12:52:
I

---

En vältämättä halua mennä uudelleen Euroservereitä totaallisesti dominoivan Massiven serverille. Massivehan on Ylivoimaisesti tehokkain pve Kilta Euroservereilla ja vihdoinkin päästiin niistä stormilla ja on vihdoin mahdollisuus yrittää word bosseja ilman, että massive vie ne nenän edestä.

Noh tietty klubitus.com kilta tuskin ihan heti mitään world bosseja on tekemässä, mutta mä taidan kyllä jättää tuon servun ihan periaatteesta väliin.

Toisaalta mun ihqu trollsister qsp changes sinne ni ehkä sittenkin.. Hmmm...

Hehe ai onpas mun entisestä killasta tullu hurjia :D

- Ex-Massive , enneku lopetin pelaamisen
Aisti

#163 • • Aisti Turtiloparabellum
~8| ... Pitänee varmaan joinata irkissä klubbarille jos meinaatte jotain sellasta koordinoida mikä vaatisi vähän reaaliaikaisempaa kommunikointia ettei näin hieno "miittimahdollisuus" mene sivu suun.
ezzy

#164 • • ezzy Droid-pappa

Avernian, 8.3.2006 11:28:
---
niomic, 8.3.2006 06:08:
Just menny kotor2 x2 + kotor1 kerran läpi, niitäki vetelin semmosta about 60h viikos, eli ei montaa päivää menny vaik teki 99% questeistä. Joo, ei kyl uskalla - itsekuri kun on aika vieras termi näissä asioissa. Onnee kuitenkin teille :D

---

Morrowind tai Oblivion pwns tolla yksinpelisaralla *vink**vink*

Onko noissa LAN co-op mahdollisuus?
anqqa

#166 • • anqqa tirehtööri
recommended low/medium pvp servuja olis:

Dentarg (medium)
Laughing Skull (medium)
Talnivarr (low)

muita low pvp:

Bloodscalp
Mazrigos
Shadow Moon (äänestän, muistuttaa muinoin sysoppaamaani purkkia :D)
Twisting Nether

löytyiskö noista suosikkia vai olisko joku muu ei-high missä esim jollain jo hahmo ja vois äkkiseltään lainaa perustamiskustannukset?

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Aisti

#168 • • Aisti Turtiloparabellum

anqqa, 8.3.2006 14:02:

Dentarg (medium)
Laughing Skull (medium)
Talnivarr (low)

muita low pvp:

Bloodscalp
Mazrigos
Shadow Moon (äänestän, muistuttaa muinoin sysoppaamaani purkkia :D)
Twisting Nether

löytyiskö noista suosikkia vai olisko joku muu ei-high missä esim jollain jo hahmo ja vois äkkiseltään lainaa perustamiskustannukset?

Pitäisiköhän äänestää 'Scalppia vain sen takia että siellä olisi charrujakin... Noh, oon vähän skeptinen tän äänestyksen lopullisesta mittavuudesta, sanotaan vain niin että mikä tahansa servu käy kun sieltä löytyy ne muutkin klubbarilaiset sitten. Joten Shadow Moon.
domi

#169 • • domi Työn sankari.
Keskustelullehan vois pistää irc-kanavan pystyyn. Jos sällit meinaa tämmöstä, ni kai se ois peliaikaa sit ostettava *joo*
anqqa

#172 • • anqqa tirehtööri
LFM #klubitus.wow @ ircnet PST PLX OMFG FTW!

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Avernian

#174 • • Avernian Kerettiläinen

ezzy, 8.3.2006 13:29:
Onko noissa LAN co-op mahdollisuus?

Ei tietääkseni. Oblivionia en tosin ole itse kokeillut vielä, kun koneessa ei riitä tehot.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

anqqa

#175 • • Edited anqqa tirehtööri
me ollaan horde, me ollaan tulevaisuus. nimiehdotuksia posselle otetaan mielellään vastaan, tän hetken ehdotus on suomilaisittain tylsähkö Skene, mutta joku vähemmän läppäkin tietty mielellään käy. ja irskikanavanahan toimii toi ircnetin #klubitus.wow.

edit: lisäsin topikkiin äänestyksen pistelläänkö pvp vai pve. kun tarpeeks selvä ero äänissä niin valkkaan jonkun recommended low-medium pop realmin, mkay?

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Cloud

#176 • • Cloud Game Freak

Ita, 8.3.2006 13:18:

Hehe ai onpas mun entisestä killasta tullu hurjia :D

- Ex-Massive , enneku lopetin pelaamisen

Ainahan massive oli stormreaverin johtava hordekilta saavutuksiltaan.

Ja kyllähän bwl aikaan massive rupesi puskemaan kaikkien muiden edelle saavutuksissa.
Kyllä se Piispa vaan on niin nihilistinen leaderi, että sielä homma pelaakin vaikkei ehkä maku ole se parhain.

Itse suosisin Pve Serveria rauhallisen yhteiselon ja grindaamisen takia. Varsinkin kun ihan kiistata sitä pvp:tä pystyy harrastamaan aivan yhtähyvin pve servulla kuin pvp servullakin.

Henk kohtaisesti kehtaan sanoa, että jos nyt alottaisin pelamaan peliä aloittaisin pve servulla.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

domi

#177 • • domi Työn sankari.
Uusia wow-pelejä ei sitten saakaan tällä hetkellä, kun serverit ovat niin täynnä *nyyh*
Eikä oo ainakaan maahantuojalla tiedossa, koska tulee lisää.
#178 • • ALIEN Guest
<lupitus>
hallucinogen

#179 • • Edited hallucinogen Edain

No se perkeleen emerustai emeris mikä on :D on sillä hurjat 10g ;D ja se on low pvp mut oikeastaan ihan sama kuhan nyt saadaan se aikaiseksi :D

--
pikku-*possu*

#180 • • Edited ALIEN Guest

Talnivarr (low)

tänne sanon mä.